Parfumerijos pasirinkimo kriterijų vertinimas
Ištrauka
Temos aktualumas: Kadaise kvepalai buvo prabangos dalykas, kuris buvo prieinamas tik išrinktiesiems. Tam kad išgauti kelis lašus rožių esencijos reikėjo sunaudoti kelias tonas rožių žiedlapių. Tačiau vystantis parfumerijos pramonei ir technologijoms XX amžiuje situacija pasiteikė, buvo atrasta daugybė būdų, kurie palengvino ir paspartino kvepalų gamybos procesą. Šalia originalių ir brangių kvepalų, atsidaro galimybės gaminti analogus, kurie nelabai nusileidžia žinomų prekinių ženklų gamintojų kvepalams, o atskirti originalą nuo pakaitalo šiais laikais pasidarė taip pat ganėtinai sudėtinga.
Taigi, dar niekada vartotojai neturėjo tokio plataus parfumerijos prekių ir kvepalų pasirinkimo. Pirmiausia jie gali rinktis, kokį poreikį tenkinti, ir kokioms parfumerijos prekėmis teikti prioritetą, t.y. brangiomis ir prestižinėmis, vidutinio lygio ar pigiomis (pakaitalams, analogams), bet kokiu atveju, šiomis dienomis kiekvienas pirkėjo poreikis gali būti patenkintas.
Apribojus parfumerijos produkcijos pasirinkimą atsižvelgiant į tam tikras specifines charakteristikas, vis tiek lieka neįtikėtina alternatyvų įvairovė: parfumerijos prekės skiriasi ne tik funkcijomis ar dizainu, labai daug išskirtinumo joms suteikia jau vien prekių ženklas, pvz. Gucci, Chanel, Christian Dior ir pan. Pasiūlos išlepinti vartotojai šiomis dienomis tikrai yra daug reiklesni, tačiau dažniausiai jiems nereikia tokio pasirinkimo, koks yra siūlomas. Ypač kai gausų pasirinkimą imituoja daugybė identiškų funkcijų turinčių prekių (kvepalų pakaitalai, analogai ir pan.). Vartotojas tokiais atvejais pasimeta, kol randa idealią prekę, kurios jam reikia, o jei randa, kartais nesugeba paaiškinti, kodėl jis yra labiau patenkintas šia preke, o ne analogiška preke.
Tiesa, yra atvejų, kai pats rinkimosi procesas yra malonumas, ir rinktis kvepalus tam tikra prasme yra toks pat malonumas kaip pirkti naujus drabužius ar naują automobilį. Be to, didelė pasirinkimo laisvė šiuo metu yra pateikiama kaip gerokai didesnė vertybė rinkoje, palyginti su vartotojo galėjimu toje rinkoje rasti geriausią prekę už tinkamiausią kainą.
Šio kursinio tema „Parfumerijos pasirinkimo kriterijų vertinimas“. Mūsų pasirinkta tema yra aktuali, nes, ko gero, kiekvienas iš mūsų daugiau ar mažiau naudoja kvepalus ir parfumerijos prekes, tačiau šias specifines prekes pardavinėjantiems salonams ar prekybos centrams svarbu žinoti, kokie pasirinkimų kriterijai yra daugiau ar mažiau svarbesni, ir kaip jie įtakoja vartotojų pasirinkimą.
Darbo tikslas – išanalizuoti, kokie kvepalų (parfumerijos) pasirinkimo kriterijai yra svarbiausi pirkėjams.
Darbo objektas: kvepalų (parfumerijos) pirkėjų pasirinkimo kriterijai.
Turinys
- ĮVADAS………………………………………………… …………………………………………3
- TEORIJA ………………….…… ………… ………………5
- 1. Kvepalų pasirinkimo kriterijų grupių samprata ………………….……………5
- 2. Kvepalų pasirinkio kriterijų grupių vertinimas …….………… … …8
- METODINĖ DALIS13
- 1. Kvepalų pasirinkimo kriterijų vertinimo tyrimo metodinė dalis…… … … …….……13
- 2. Kvepalų pasirinkimo kriterijų vertinimo tyrimo duomenų analizė visų respondentų atžvilgiu.…18
- 3. Kvepalų pasirinkimo kriterijų vertinimo tyrimo duomenų analizė pagal lytį26
- 4. Kvepalų pasirinkimo kriterijų vertinimo tyrimo duomenų analizė pagal amžių34
- IŠVADOS…………………………………………………………………… …… ………39
- LITERATŪROS SĄRAŠAS …………………………………… …………40
- PRIEDAI42
Reziumė
- Autorius
- gintushke
- Tipas
- Kursinis darbas
- Dalykas
- Rinkodara
- Kaina
- €11.16
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Bir 11, 2016
- Publikuotas
- 2014 m.
- Apimtis
- 76 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų