Įstaigos analizė žinių vadybos aspektu
Ištrauka
Jonavos politechnikos mokykloje reikalaujama nuolatinio žinių ir gebėjimų atnaujinimo, todėl mokytojams sudaromos sąlygos nuolatinei profesinei raidai, turimų gebėjimų lavinimui, tolesnei profesinei veiklai svarbių kompetencijų plėtotei. Mokykloje raguojama į darbuotojų reikmes: organizacija remia individualiai besimokančius universitetinėse programose ir kitose profesinio tobulinimo struktūrose.
Be to mokykloje skatinamas mokymasis per veiklą, savo veiklos tyrimą. Dažnai mokytojams leidžiama savarankiškai dirbti, skatinamos naujovės, eksperimentai, nes žinių organizacijoje klaidos išnaudojamos kaip mokymosi galimybė.
Jonavos politechnikos mokykla atvira išorinei informacijai, ir kartu teikia informaciją apie save: pasiekimus, kultūros normas, tradicijas, ateities planus.
Jonavos politechnikos mokykloje suteikiama darbuotojams laisvė kūryboje, kartu stengiamasi paruošti kuo palankesnę darbo vietą, aprūpintą šiuolaikinėmis technologijomis, kad darbuotojas galėtų gauti kuo daugiau žinių.
Jonavos politechnikos mokykloje valdymo aplinka nėra visiškai palanki žinių organizacijai: vadybiniu požiūriu ši mokykla dar gana tradicinė ir joje nepakankamai rūpinasi žmonių išteklių tobulinimu, vadovavimas labiau nukreiptas į užduotis, o ne į darbuotojus. Žinių naudojimas Jonavos politechnikos mokykloje būtų efektyvesnis tinkamai suformavus grupių ar individualaus darbo aplinką.
Turinys
- ĮVADAS3
- 1. ĮSTAIGOS PRISTATYMAS3
- 2. ŽINIŲ ORGANIZACIJOS TEORINĖ ANALIZĖ8
- 3. ĮSTAIGOS ANALIZĖ ŽINIŲ VADYBOS ASPEKTU13
- 4. PASIŪLYMAI IR IŠVADOS16
- Apibendrinimai16
- 4.2. Rekomendacijos ir pasiūlymai16
- LITERATŪROS SĄRAŠAS17
Reziumė
- Autorius
- jusala
- Tipas
- Kursinis darbas
- Dalykas
- Vadyba
- Kaina
- €7.32
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Kov 21, 2012
- Publikuotas
- 2008 m.
- Apimtis
- 18 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų