UAB „Girių bizonas“ veikla ir jos analizė visuotinės kokybės vadybos aspektais

28 psl. / 3981 žod.

Ištrauka

Šiuolaikinėje rinkoje galima pastebėti įvairių konkurencijos strategijų – kai kurios įmonės renkasi būdą konkuruoti siūlant mažesnę kainą, kitos siūlo greitą paslaugų atlikimą, trečios ieško konkurentų trūkumų tačiau vis daugiau ir daugiau įmonių savo konkurencingumą grindžia paslaugų kokybe. Užtikrinti tam tikrą atliekamų paslaugų kokybę klientui nėra paprasta: kuo didesnė įmonė, kuo daugiau skirtingų aplinkos faktorių daro įtaką galutiniam produktui, tuo daugiau procesų reikia kruopščiai prižiūrėti norint sulaukti tam tikro konkretaus rezultato. Tuo tikslu pažangiose įmonėse samdomi kokybės vadybos specialistai, kuriantys kokybės valdymo sistemas, skirtas padėti įmonės darbuotojams tinkamai kontroliuoti paslaugų kokybę.
Analizei pasirinkome UAB "Girių bizonas", priklausančią UAB "Vakarų medienos grupei" - didžiausia medienos drožlių plokštės ir jos produktų gamintoja ir eksportuotoja Baltijos valstybėse.
Uždaviniai:
1. Pateikti įmonės pristatymą: veikla, darbuotojų skaičius, gaminami produktai, teikiamos paslaugos.
2. Pateikti ir apibūdinti organizacijos struktūrą. Darbuotojų atsakomybė ir įgaliojimai.
3. Išanalizuoti įmonėje vykstančius procesus, procesų sąveiką, procesų vertinimo kriterijus, metodus.
4. Pateikti ir išanalizuoti vartotojo keliamas produkto/paslaugos savybes. Jų ryšį su produkto (paslaugos) gamybos (pateikimo) etapais, savybių įvertinimo, matavimo metodus ir alternatyvias galimybes. Matavimo rezultatų fiksavimo bei analizės metodus ir priemones.
5. Aprašyti vartotojų poreikių analizės metodus.
6. Pateikti ir išanalizuoti vartotojų pa(si)tenkinimo įvertinimo metodus ir priemones.
7. Įmonės veiklai taikomi teisiniai (įstatymai, įsakymai, taisyklės, tvarkos ir t.t.) bei normatyviniai (standartai) reikalavimai, reglamentuojantys įmonės ir vartotojo santykius bei numatantys reikalavimus produktui ir paslaugai.
8. Vartotojų skundų ir pretenzijų fiksavimo ir analizės metodai bei priemonės.
9. Vartotojų pasitenkinimo matavimas. Naudojami metodai, priemonės, formos. Matavimo rezultatų vertinimas, komentavimas.


Turinys

  • TURINYS2
  • ĮVADAS3
  • APIE ĮMONĘ4
  • 2. Organizacijos struktūra, darbuotojų atsakomybė ir įgaliojimai5
  • 2.1. Atsakomybė ir įgaliojimai5
  • 1.2. Vadybos politika6
  • 2.3. Vadybos sistemos tikslai7
  • 3. PAGRINDINIAI PROCESAI7
  • 3.1. Produkto realizavimo planavimas7
  • 3.2. Su vartotoju susiję procesai7
  • 3.3. Projektavimas ir kūrimas7
  • 3.4. Pirkimas8
  • 3.4.1. Tiekėjų įvertinimas8
  • 3.4.2. Gautų žaliavų patikrinimas8
  • 4. IŠTEKLIŲ VADYBA9
  • 4.1. Žmogiškųjų išteklių vadyba9
  • 4.2. Technologiniai įrengimai ir matavimo priemonės9
  • 5.3. Infrastruktūros ir darbo aplinkos valdymas10
  • 6. Įmonės veiklai taikomi teisiniai bei normatyviniai reikalavimai10
  • 6.1. Dokumentų struktūra10
  • 6.2. Dokumentų valdymas11
  • 6.3. Duomenų įrašų valdymas11
  • 6.4. Elektroninių dokumentų ir duomenų valdymas11
  • 6.5 Teisiniai reikalavimai12
  • 7. MATAVIMAI, ANALIZĖ IR TOBULINIMAS12
  • 7.1. Bendrieji reikalavimai12
  • 7.2. Pirkėjų patenkinimo matavimas12
  • 7.3. Produkto matavimai12
  • 7.4. Neatitiktinio produkto (NP) valdymas13
  • 7.5. Proceso matavimai13
  • 7.6. Tobulinimo veikla14
  • 7.6.1. Nuolatinis tobulinimas14
  • 7.6.2. Koregavimo veiksmai14
  • 7.6.3. Prevenciniai veiksmai14
  • PRIEDAI16

Reziumė

Autorius
meduolis
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Vadyba
Kaina
€7.32
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Kov 17, 2012
Publikuotas
2011 m.
Apimtis
28 psl.

Susiję darbai

Visuotinė kokybės bei inovacijų vadyba

Vadyba Prezentacija 2010 m. elenutea
14 skaidrių Visuotinės kokybės vadyba (VKV): organizacijos kultūrinis įsipareigojimas tenkinti vartotojų poreikius, naudojant integruotą priemonių, metodų ir mokymo sistemą. VKV – tai nuolatinis...

Visuotinė kokybės vadyba

Vadyba Paruoštukė 2009 m. jusala
KTU Visuotinės kokybės vadybos koliokviumo testo klausimai su pažymėtais atsakymo variantais.