Marketingo tarptautinėse rinkose sprendimai: „COCA-COLA“ kompanijos atvejis
Ištrauka
Darbo aktualumas ir nagrinėjama problema: šiandieniniame pasaulyje kiekviena globali kompanija siekia kuo labiau išplėsti savo veiklą visame pasaulyje ar bent didžiojoje jo dalyje apimant daugybę skirtingų rinkų. Norint turėti sėkmingą ir plačiai žinomą kompaniją, vietinė rinka tampa per siaura. Dėl šios priežasties kompanijos ima plėsti savo veiklą į skirtingas pasaulio valstybes. Globalios kompanijos sugeba aprėpti daugybę rinkų ir skirtingų kultūrų, taip dar labiau sustiprindamos savo poziciją pasaulyje. Šios kompanijos susiduria su daugybe sunkumų, siekiant įvertinti kiekvienos rinkos kultūrą, vartotojų perkamąją galią, vartojimo įpročius bei savo paties galimybes. Svarbu įvertinti visas galimybes ir grėsmes skirtingose rinkose bei tiksliai numatyti ateities tendencijas. Tik įvertinus visus galimus scenarijus, kompanija turi nuspręsti ir pasirinkti tas rinkas, kurios labiausiai įvertins kompanijos teikiamus produktus ar paslaugas.
Vienu iš garsiausių ir visame pasaulyje žinomų globalios įmonės pavyzdžių yra „Coca-Cola“ kompanija. Remiantis šios kompanijos veikla ir iškeltais darbo uždaviniais, sieksime išanalizuoti svarbiausius strateginius bei taktinius kompanijos tarptautinio marketingo sprendimus, kuriuos turi įvertinti ir priimti kiekviena globali kompanija, siekdama plėsti savo veiklą visame pasaulyje.
Darbo tikslas: atlikti „Coca-Cola“ kompanijos marketingo tarptautinėse rinkose sprendimų analizę.
Darbo uždaviniai:
- apžvelgti „Coca-Cola“ kompanijos istoriją bei finansinius rodiklius;
- identifikuoti strateginius „Coca-Cola“ kompanijos tarptautinio marketingo sprendimus (rinkos segmentavimas ir pozicionavimas);
- aptarti įėjimo į užsienio rinkas būdų parinkimą;
- išanalizuoti „Coca-Cola“ kompanijos prekės sprendimaus;
- apžvelgti kainų sprendimus;
- išanalizuoti paskirstymo sprendimus;
- išanalizuoti rėmimo sprendimus;
- aptarti sėkmę lėmusius tarptautinio marketingo sprendimus bei jų pritaikymo galimybes Lietuvos įmonių tarptautinio verslo praktikoje.
Tyrimo metodai:straipsnių, mokslinių publikacijų, statistinių duomenų apžvalga ir analizė.
Turinys
- ĮVADAS5
- 1. TRUMPA KOMPANIJOS „COCA-COLA“ CHARAKTERISTIKA6
- 2. STRATEGINIAI KOMPANIJOS „COCA-COLA“ TARPTAUTINIO MARKETINGO SPRENDIMAI10
- 2.1 Rinkos segmentavimas ir pozicionavimas10
- 2.2 Įėjimo į užsienio rinkas būdų parinkimas13
- 3. TAKTINIAI KOMPANIJOS „COCA–COLA“ TARPTAUTINIO MARKETINGO SPRENDIMAI17
- 3.1 Prekės sprendimai17
- 3.2 Kainų sprendimai19
- 3.3 Paskirstymo sprendimai22
- 3.4 Rėmimo sprendimai24
- 3.4.1 Trumpa rėmimo istorija25
- 3.4.2 Reklama28
- 3.4.3 Pardavimų skatinimas33
- 3.4.4 Ryšiai su visuomene35
- 3.4.5 Tiesioginis pardavimas37
- 4. SĖKMĘ LĖMUSIŲ TARPTAUTINIO MARKETINGO SPRENDIMŲ IDENTIFIKAVIMAS IR JŲ PRITAIKYMO LIETUVOS ĮMONIŲ TARPTAUTINIO VERSLO PRAKTIKOJE GALIMYBĖS38
- IŠVADOS40
- LITERATŪRA42
- PRISTATYMO SKAIDRĖS46
Reziumė
- Autorius
- modestele
- Tipas
- Kursinis darbas
- Dalykas
- Ekonomika
- Kaina
- €9.72
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Spa 12, 2015
- Publikuotas
- 2014 m.
- Apimtis
- 46 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų