Mobiliųjų telekomunikacijos paslaugų vartotojų sprendimų priėmimo proceso modeliavimas

26 psl. / 5000 žod.

Ištrauka

Konkurencinė kova mobilaus ryšio rinkoje pastaruoju metu vis stiprėja. Tikriausiai kiekvienas esame pastebėję agresyvius mobiliųjų telekomunikacijų paslaugų teikėjų reklaminius pranešimus, kuriais norima parodyti vieno ar kito paslaugų teikėjo pranašumą prieš kitus ir pritraukti kuo daugiau pirkėjų. Tačiau norint pateikti efektyvią reklamą, reikia pažinti vartotoją, identifikuoti jo sprendimo priėmimui įtaką darančius veiksnius bei žinoti vartotojo sprendimo priėmimo procesą.

Darbo tikslas: išstudijavus mobilių telekomunikacijų paslaugų vartojimo ypatumus ir atlikus teorinį vartotojų sprendimų priėmimo proceso interpretavimą, sudaryti išplėstinį mobiliųjų telekomunikacijų paslaugų vartotojų sprendimo priėmimo proceso modelį.

Uždaviniai:

  1. Pateikti mobiliųjų telekomunijacijų rinkos apžvalgą;
  2. Pateikti sprendimų priėmimo proceso etapus;
  3. Atlikti mobiliųjų telekomunikacijų vartotojų elgsenos tyrimą ir identifikuoti elgseną lemiančius veiksnius;
  4. Sudaryti išplėstinį mobiliųjų telekomunikacijų vartotojų sprendimų priėmimo proceso modelį ir juo remiantis pateikti telekomunikacijų tiekėjams rekomendacijas.

Darbo bjektas: vartotojų sprendimo priėmimo procesas

Tyrimo metodai:

1. Literatūros analizės metodas

2. Kokybinis vartotojų elgsenos tyrimo metodas


Turinys

  • Įvadas2
  • 1. Aprašomoji dalis3
  • 1.1. Mobiliųjų telekomunikacijų vartojimo tendencijos3
  • 1.2. Pagrindinės teorinės nuostatos5
  • 1.3. Mobiliųjų telekomunikacijų paslaugų vartotojų sprendimo priėmimo procesas ir vartotojų sprendimo priėmimo tipas9
  • 2. Aiškinamoji dalis11
  • 2.1. Tyrimo metodika11
  • 2.2. Tyrimo rezultatų analizė13
  • 3. Prognostinė dalis17
  • 3.1. Išplėstinis sprendimų priėmimo modelis17
  • 3.2. Pasiūlymai22
  • Išvados ir rekomendacijos24
  • Literatūra25

Reziumė

Autorius
rasa13
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€7.32
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Rgs 12, 2015
Publikuotas
2006 m.
Apimtis
26 psl.

Susiję darbai

UAB “Bodesa” vartotojų elgsenos tyrimas

Rinkodara Tyrimas 2008 m. boriseviciene
Temos aktualumas. Visų įmonių vadovai, ko gero, vieningai sutaria, kad vartotojas yra verslo dėmesio centre, kad įmonės sėkmė ir ateitis priklauso nuo vieno...

IRT naudojimas vartotojų įtraukimui

Rinkodara Referatas 2012 m. ievpald
Šiuolaikiniame vartojimo amžiuje, kuomet stengiamasi visas įmanomas technologijas nukreipti ir panaudoti žmonijos egzistencijos palengvinimui, informacinės ir ryšio technologijos vaidina svarbų vaidmenį kiekvieno žmogaus...

Reklamos įtaka vartotojų elgsenai analizė

Rinkodara Kursinis darbas 2012 m. nijole40
Prekių ar paslaugų marketingas yra neatsiejamas nuo reklamos. Pardavimo tikslams pasiekti yra naudojamos įvairios priemonės, kurios tam tikrais atvejais vartotojo sąmonėje net nėra...

Vartotojų elgsenos kaita

Rinkodara Referatas 2007 m. guoba
Rinkoje prekės ir paslaugos perkamos asmeniniam vartojimui arba gamybai. Pirkėjai stipriai skiriasi pagal amžių, pajamas, išsilavinimą, skonius ir kitus veiksnius. Individualaus pirkėjo elgsena...