Socialinės reklamos koncepcija

41 psl. / 7030 žod.

Ištrauka

Kiekvienas iš mūsų žino, kas yra reklama. Reklamos nepastebėti ar neišgirsti tiesiog neįmanoma. Ji įsitvirtino spausdintuose leidiniuose, radijuje, televizijoje, tapo neatskiriama mūsų gyvenimo dalimi. Kiekvienas savaip supranta ir traktuoja reklamą. Vieniems tai yra informacijos ir žinių šaltinis, kitiems - tiesioginis darbas, reikalaujantis gerų psichologijos ir komunikacijos žinių, dar kitiems - nepageidaujamas reiškinys, sukeliantis neigiamas emocijas.

Šiuolaikinė reklama jau ne tik prekių ar paslaugų reklama. Vis daugiau šiandien tenka išgirsti apie kylantį poreikį socialinei reklamai, kuri nuo kitų skiriasi pagrindiniu tikslu – ne prekiauti produkcija, mokamomis paslaugomis ir siekti pelno, bet noru atkreipti viuosmenės ar net vyriausybės dėmesį į aktualius krašto ir tarptautinius klausimus, įgyvendinti daugumai visuomenės narių svarbias idėjas, reguliuoti teisėtvarkos sistemą ir tobulinti teisines ar visuomenines normas, aprūpinti visuomenę ar savo bendriją svarbiausia ir aktualia informacija, norėti ir siekti pakeisti žmonių elgseną visuomenėje, darbe ar buityje. Šiandien labai populiari tema „Karas keliuose“ arba ne tiek dažnai eskaluojamos narkomanijos, prekybos žmonėmis ar įvairūs kvietimai aukoti. Šios ir dar daugelis kitų mūsų visuomenės bėdų ir aktualijų vienaip ar kitaip verčia atsakinguosius kurti socialinę reklamą. Raginimas segtis diržus ar neaiškiai suformuotas raginimas nevartoti narkotikų turi mažą poveikį vartotojams. Šiandieninės tendencijos ir kraupūs įvykiai bei nelaimių statistika socialinės reklamos poreikį dar smarkiau išryškina ir sudaro sąlygas jai vystytis, tad jau dabar netyla diskusijos apie tai, kaip padaryti minėtas reklamas žiauresniais vaizdiniais ar efektais, kurie galėtų labiau paveikti mūsų elgesį. Taigi siekiama socialinės reklamos efektyvumo.

Darbo objektas – socialinė reklama.

Darbo tikslas – išanalizuoti šiuolaikinės reklamos tendencijas socialinės reklamos aspektu.

Uždaviniai:

    1. Pateikti bendrą reklamos sampratą.
    2. Apibrėžti socialinės reklamos sąvoką.
  • Išnagrinėti aktualiausius socialinės reklamos aspektus.

  1. Darbo metodai:
  1. Mokslinės literatūros analizė.

Mokslinės literatūros analizė leido išanalizuoti bendrąją reklamos kaip reiškinio esmę, susipažinti su reklamos skleidimo priemonių įvairove, perprasti socialinės reklamos ypatumus bei organizavimo principus.

Pirmoje darbo dalyje pateikiamas bendras reklamos kaip reiškinio apibrėžimas, pristatoma reklamos savybės, tikslai, funkcijos. Antroje darbo dalyje nagrinėjama socialinė reklama, jos ypatumai bei organizavimo principai.


Turinys

  • TURINYS2
  • ĮVADAS3
  • 1. REKLAMOS SAMPRATA4
  • 1.1.Reklamos apibrėžimas4
  • 1.2. Reklamos savybės, tikslai ir funkcijos7
  • 1.3. Reklamos klasifikavimas13
  • 2. SOCIALINĖS REKLAMOS KONCEPSINIAI PAGRINDAI14
  • 2.1. Socialinės reklamos samprata14
  • 2.2. Socialinės reklamos tikslai, funkcijos ir tipai15
  • 2.3. Socialinės reklamos organizavimas19
  • IŠVADOS23
  • LITERATŪRA24
  • PRIEDAI26

Reziumė

Autorius
Žanelija
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Vadyba
Kaina
€8.28
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Rgp 6, 2015
Publikuotas
2010 m.
Apimtis
41 psl.

Susiję darbai

Twitter socialinio tinklo svarba įmonės veikloje

Vadyba Referatas justyyyynka
Socialininis tinklas ,,Twitter“ buvo įkurtas 2006 metų birželio mėnesį. „Twitter“ paskyroje nėra taip popiuliaru kelti įvairias netiesiogiai su įmonės veikla susijusias naujienas, tačiau...

Reklamos rūšys referatas

Vadyba Referatas 2017 m. jenna
Informatyvus referatas apie reklamos rūšis, gausiai iliustruotas kiekvieną reklamos rūšį vaizduojančiomis nuotraukomis.

Paslėptos reklamos

Vadyba Referatas 2016 m. paulevit
Marketingo referatas. Paslėptos reklamos. Samprata. Sąvokos. Pavyzdžiai. Paslėptos reklamos formos.