"Padvaiskas ir Ko" organizacijos reklamos strategija
Ištrauka
Įmonės reklamos strategijos kūrimas apima visą kompleksą veiksnių - tinkamų reklamos priemonių parinkimas ir optimalios jo kombinacijos bei nuoseklumo nustatymas. Taip pat svarbu parinkti atitinkamus reklamos tipus bei juos suderinti. Reklamos tikslo žinojimas - būtina sąlyga reklaminės kampanijos strategijai parengti. Įmonės reklamines kampanijos tikslai konkretizuojami nustatant reklamos objektą ir subjektą. Taigi pirmiausia nustatomas reklaminės kampanijos objektas, tai yra kam reklama bus taikoma. Pagrindinis reikalavimas, kuris keliamas bet kuriam reklamuojamam objektui, yra jo kokybė. Tai ne tik paslaugos patrauklumas, bet ir jos patikimumas bei kitos savybės. Išanalizavus paslaugos privalumus ir trūkumus bei palyginus su konkurentų analogiškai paslaugų savybėmis, galima rasti pagrindinius reklamos argumentus. Reklamos organizatorius turi žinoti viska apie teikiamas paslaugas. Jeigu reklamuojamos paslaugos kokybė nepatikrinta, gera reklama tampa neveiksminga ir vartotojas ima nepasitikėti paslauga, reklama, tiekėju.
Darbo objektas – įmonės „Padvaiskas ir Ko“ reklamos strategija.
Darbo tikslas – išanalizuoti įmonės „Padvaiskas ir Ko“ reklamos strategiją.
Darbo uždaviniai:
- Aprašyti reklamos tikslus ir funkcijas;
- Išanalizuoti reklamos kompanijos plano bei strategijos kūrimo procesą;
- Aprašyti reklamos nešėjus;
- Pateikti įmonės „Padvaiskas ir Ko“ reklamos tikslus ir funkcijas;
- Aprašyti įmonės „Padvaiskas ir Ko“ reklamos tikslinę rinką ir priemones;
- Įvertinti įmonės „Padvaiskas ir Ko“ reklamos strategiją;
- Pateikti įmonės „Padvaiskas ir Ko“ reklamos strategijos tobulinimo glimybes.
Tyrimo metodai – mokslinės literatūros ir įmonės duomenų analizė. Darbas sudarytas iš 4 pagrindinių dalų. Pirmojoje dalyje apžvelgiama įmonės „Padvaiskas ir Ko“ veikla ir rinkos tendencijos. Antrojoje išanalizuota įmonės naudojamos reklamos priemonės ir tikslinė rinka, į kurią orientuota įmonės reklama. Trečiojoje dalyje aprašomi įmonės marketingo ir reklamos tikslai, o ketvirtojoje išanalizuota naudojama reklamos strategija.
Rašant darbą daugiausia naudotasi V. Pranulio ir kt. (1999) knyga „Marketingas,“ A. Žvirblio (2000) knyga „Modernusis marketingas“ ir kt. Taip pat analizuota įmonės „Padvaiskas ir Ko“ duomenys.
Turinys
- ĮVADAS3
- 1. REKLAMOS STRATEGIJOS KŪRIMAS4
- 1.1. Reklamos samprata4
- 1.2. Reklamos tikslai ir funkcijos5
- 1.3. Reklamos nešikliai7
- 1.4. Reklamos kompanijos planas bei strategijos11
- 2 ĮMONĖS ‚PADVAISKAS IR KO“ REKLAMOS STRATEGIJSO ANALIZĖ14
- 2.1. Įmonės ir jos veiklos pristatymas14
- 2.2. Reklamos planavimas18
- 2.3. Reklamos nešėjai21
- 2.4. Reklamos strategija24
- 3. ĮMONĖS „PADVAISKAS IR KO“ RKLAMOS STRTEGIJOS TOBULINIMO GALIMYBĖS26
- IŠVADOS28
- LITERATŪRA30
Reziumė
- Autorius
- guoba
- Tipas
- Kursinis darbas
- Dalykas
- Vadyba
- Kaina
- €8.28
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Vas 11, 2016
- Publikuotas
- 2007 m.
- Apimtis
- 30 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų