Informaciniai produktai ir paslaugos organizacijoje

25 psl. / 7001 žod.

Ištrauka

Gyvenant XXI amžiuje, informacija tapo itin svarbiu įrankiu, kuris valdo informacinį, komunikacinį ir technologinį pasaulius. Praktiškai visi žmonės, moderniosios industrinės visuomenės atstovai, kasdien naudoja informaciją, tam jog ją perduotų vieni kitiems, įgytų žinių pranašumą ar atliktų kitas, itin reikšmingas informacines funkcijas. Dėka sparčiai tobulėjančių bei modernėjančių informacinių technologijų, visa tai padaryti galima kur kas greičiau. Tereikia pasinaudoti viena iš informaciją gebančių perteikti elektroninių priemonių – telefonu, kompiuteriu, faksu, televizija bei kt. Praktiškai visos verslo organizacijos, valstybinės institucijos, politikos bei teisės sektoriai naudoją informaciją, kaip vertingą išteklių, kurio dėka yra tenkinami vartotojų poreikiai ar palengvinami kasdieniai finansiniai, biurokratiniai ar kitokio pobūdžio darbai. Šiandien vis dažniau sutinkamos informacinės organizacijos, teikiančios informacijos paslaugos ar gaminančios informacinius produktus. Informacija tampa ištekliumi, preke, kuri teikia finansinę naudą organizacijai arba atskiram individui (Macevičiūtė, Wilson, 2002). Šio darbo pagrindinis tikslas yra: išanalizuoti informacinius produktus bei paslaugas teoriniu bei praktiniu atžvilgiu. Tuo tarpu yra išskiriami tokie darbo uždaviniai:1. Išsiaiškinti informacinių produktų bei paslaugų sąvokas; 2. Atskleisti kuo informaciniai produktai, paslaugos skiriasi nuo tradicinių produktų bei paslaugų;3. Išanalizuoti kokie vertės bei kokybės kriterijai nulemia informacinių produktų bei paslaugų kokybę; 4. Išanalizuoti valstybines institucijas, bei verslo organizacijas, teikiančias informacines paslaugas; Uždavinių išpildymas atsiskleis pagrindinėse, trijose darbo dalyse. Pirmojoje kalbama apie informacinius produktus, jų skirtumus nuo tradicinių produktų bei vertės suvokimą individo atžvilgiu. Antroji dalis apibrėžia informacinių paslaugų sampratą, atskleidžia esminius skirtumus tarp tradicinių, bei informacinių paslaugų. Trečioji dalis yra skirta valstybinėms bei verslo organizacijoms, teikiančioms informacines paslaugas ir produktus analizei, bei jų palyginimui. Darbo metu naudojamas tyrimo metodas – literatūros analizė. Taip pat, šio darbo eigoje bus remiamasi literatūra, susijusia su informacijos bei komunikacijos mokslu. Pagrindinių, naudojamų straipsnių bei knygų autoriai yra Larry P. English (1996), Beverly K.Kahn (2002), Chun Wei Choo (1995), Sheila Pantry (1998), Peter Griffiths (1998), Donald R. Lehmann ( 2002), Andrian Palmer (2004) ir kt.


Turinys

  • ĮVADAS5
  • 1. INFORMACINIAI PRODUKTAI7
  • 1.1. Informacinių produktų samprata, paskirtis7
  • 1.2. Informacinių ir tradicinių produktų skirtumai9
  • 1.3. Informacinių produktų kokybė ir vertė vartotojo atžvilgiu11
  • 2. INFORMACINĖS PASLAUGOS13
  • 2.1. Informacinių paslaugų samprata, paskirtis13
  • 2.2. Skirtumai tarp informacinių ir tradicinių paslaugų15
  • 2.3. Informacinių paslaugų kokybė ir vertė vartotojo atžvilgiu16
  • 3. ATVEJŲ ANALIZĖ18
  • 3.1. Viešųjų institucijų analizė: informacijos paslaugos19
  • 3.2. Verslo organizacijų analizė: informacijos paslaugos21
  • 3.3. Organizacijų veiklos apibendrinimas23
  • IŠVADOS24
  • BIBLIOGRAFINIŲ NUORODŲ SĄRAŠAS26

Reziumė

Autorius
astta9
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Vadyba
Kaina
€8.28
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Lap 4, 2014
Publikuotas
"Informacijos neturime"
Apimtis
25 psl.

Atsiliepimai

Patvirtintas užsakymas
q

Susiję darbai

Organizacijos klimatas

Vadyba Kursinis darbas 2007 m. jusala
Šiame kursiniame darbe pristatomas organizacijos klimato, kaip sąvokos ir fenomeno, apibūdinimas, jo ryšio su organizacijos veiklos rezultatais apžvalga ir Vilkaviškio lopšelio-darželio „Buratinas“ klimato...

Organizacijos strategija: samprata, lygiai, rengimo eiga

Vadyba Referatas smilinggirl88
Šiandien, anot B.Melniko, mokslo ir technologijų pažangos kontekste, randantis naujoms socialinėms ir ekonominėms galimybėms bei perspektyvoms, klostosi nauja sociokultūrinė sankloda. Ji, visuomenės raidoje...