Organizacijos UAB “Bimbo Italija” kultūros tyrimas
Ištrauka
Kaip nėra dviejų tapačių individų, taip nėra dviejų organizacijų, adekvačių savo kultūra. Mokslininkai, įvairiai traktuojami ir aiškindami organizacijų kultūrą, yra vieningi, manydami, kad organizacijų kultūra gali turėti lemiamą įtaką jų veiklai bei darbinio gyvenimo kokybei.
Organizacijos kultūra yra esminių vertybių sistema, kuria vadovaujasi organizacija ir kuri yra pripažįstama daugumos organizacijos narių, įtakoja jų elgesį ir yra palaikoma organizacijos istorijų, mitų bei pasireiškia per tradicijas, ceremonijas, ritualus ir simbolius.
Terminas kultūra atspindi nematerialias jėgas, kurios valdo kasdienius poelgius. Jas sudaro sėkmės ir nesėkmės, ateinančios iš ankstesnių organizacijos laikų; jos atspindi žmonių sąveikos, uždavinių, sprendimų, nutarimų ir bendravimo būdus. Terminai, apibūdinantys kultūros sandarą, reiškia individualų požiūrį, tikėjimą, sentimentus, grupines ir organizacines normas. Individualūs sentimentai virsta ir organizacinėmis normomis, kai žmonės bendrauja veikdami kokioje nors organizacijoje. Sentimentai, kylantys iš tokių tarpusavio santykių, pagaliau formuoja bendrus būdus, kaip vertinti daiktus, kaip juos daryti. Tokie sentimentai tampa normomis, kai dauguma žmonių sutaria dėl bendrų darbo būdų. Pagaliau grupės ir organizacijos suranda priemonių, kaip veikti žmones, kad jie nenukryptų nuo tų normų.
Organizacinė kultūra egzistuoja tam, kad vienytų žmones, sukurtų jų bendrą suvokimą, skatintų organizaciją tobulėti ir vystytis. Tai pasiekiama per asmeninį žmonių bendravimą, keitimąsi idėjomis, identiškumą savo firmai, per vertybines orientacijas, kurios egzistuoja organizacijoje.
Temos aktualumas
Įmonė norėdama sėkmingai sustiprinti jau turimas pozicijas rinkoje ir įgyvendinti pasirinktą veiklos strategiją, turi ne tik gerai žinoti rinkoje vykstančius procesus, stebėti ir analizuoti konkurentų veiksmus, bet ir labai puoselėt įmonės kultūrą ją gerinti, sudaryti palankias sąlygas darbuotojams dirbti.Norint pasiekti geriausių rezultatų, kurie tenkintų tiek darbuotojus, tiek įmonės vadovą reik atlinkt organizacijos kultūros tyrimą.
Turinys
- 1. ĮVADAS3
- 2. ORGANIZACIJOS PRISTATYMAS5
- 2.1. Filialai6
- 2.2. Valdymo struktūros schema7
- 3. ORGANIZACIJOS KULTŪROS LYGMENYS, PARAMETRAI IR KRITERIJAI8
- 4. TYRIMO INSTRUMENTARIJAUS PAGRINDIMAS IR METODŲ PARINKIMAS11
- 5. RESPONDENTAI, IMTIES DYDIS, TYRIMO EIGA14
- 6. TYRIMO REZULTATŲ ANALIZĖ22
- 7. IŠVADOS IR PASIŪLYMAI24
- NAUDOTA LITERATŪRA26
- 1. Priedas27
- 2. Priedas28
- 3. Priedas31
Reziumė
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Sau 23, 2013
- Publikuotas
- "Informacijos neturime"
- Apimtis
- 32 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų