Mokymo metodų taikymas kūno kultūros pamokose
Ištrauka
Ugdymo metodai yra labai reikšmingi pedagoginiame darbe. Organizuojant fizinio ugdymo(si) procesą, labai svarbi mokymo(si) metodų įvairovė, jų pasirinkimas ir taikymas. Vienas iš prioritetų išskiriamas mokymo metodų įvaldymui - ,,ugdymo modernumo didinimas turinio, priemonių ir metodų, prasme“ (Bacys, 2011, p. 2.).
Švietimo ekspertai teigia, kad bendrojo ugdymo ateitis priklauso esminėms dalykinėms ir bendrosioms kompetencijoms. Ilgainiui turės keistis mokymo ir mokymosi metodai. Greta tradicinių darbo mokykloje būdų mokytojams ir mokiniams reikės įsisavinti ir taikyti naujas kompetencijų mokymo ir mokymosi strategijas. Todėl labai svarbu, kad mokytojai taikytų kuo įvairesnius mokymo metodus.(Gudynas, 2010, p.10)
A. Vilūnienė ir V. Volbekienė (2001) pateikia, kad kūno kultūros žinios mokiniams reikalingos tobulėti, didinti intelektą, ypač svarbu mokėti jas pritaikyti praktiškai. Prasmingai parinktos naujovės skatina domėtis ir fiziškai ugdytis pačiam mokiniui.
Lietuvoje vykstanti švietimo reforma skatina ugdymo turinio kaitą ir tobulina ugdymo procesą. Mokymosi individualizavimas ir diferencijavimas, aktyvių mokymo metodų taikymas padės ugdyti moksleivių bendruosius gebėjimus, pozityvų nusiteikimą kompetentingai naudotis žiniomis ir įgūdžiais asmeniniame, profesiniame bei visuomeniniame gyvenime. Mokymo metodų taikymo galimybės didelės, tačiau problema slypi tame, kad kūno kultūros pamokose stokojama fizinio ugdymo metodų įvairovės.
Darbo tikslas – nustatyti mokymo metodų įvairovės taikymo ypatumus bendrojo lavinimo mokyklos kūno kultūros pamokose.
Baigiamojo darbo uždaviniai:
- Išanalizuoti fizinio ugdymo mokymo metodų sampratą ir įvairovę.
- Nustatyti mokymo metodų įvairovės panaudojimo kūno kultūros pamokose galimybes ir būdus.
- Ištirti mokymo metodų įvairovės taikymo ypatumus Kėdainių rajono bendrojo lavinimo mokyklų kūno kultūros pamokose.
Turinys
- SANTRAUKA3
- ĮVADAS4
- 1. LITERATŪROS APŽVALGA5
- 1.1. Mokymo metodų samprata5
- 1.2. Mokymo metodų klasifikacija6
- 1.3. Mokymo metodų klasifikavimo problema14
- 1.4. Mokymo metodų įvairovės svarba15
- 1.5. Mokymo metodų taikymas, atsižvelgiant į mokinių pasirengimo lygį19
- 1.6. Aktyvaus mokymo metodų taikymas pamokose19
- 2. TYRIMO METODIKA IR ORGANIZAVIMAS23
- 3. TYRIMO REZULTATAI25
- IŠVADOS37
- LITERATŪRA38
- PRIEDAI
Reziumė
- Autorius
- donatas
- Tipas
- Diplominis darbas
- Dalykas
- Pedagogika
- Kaina
- €10.95
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Rgp 25, 2016
- Publikuotas
- 2014 m.
- Apimtis
- 42 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų