Mokymo(si) metodų taikymas orientuotų į iniciatyvumo ir kūrybiškumo kompetencijų ugdymą

17 psl. / 3369 žod.

Ištrauka

Kartu su klasės auklėtoja buvo aptartas ir suderintas XIA klasės išplėstinis klasės valandėlės planas. Prie plano rengimo prisidėjo ir klasės auklėtoja, kuri taip davė sutikimą

EIGA: žaidimai - „Pasakoju istoriją" ir „Informacijos perdavimas", klasės valandėlėj aptarimas - diskusija.

PRIEMONĖS: Internetas, kompiuteris, A4 formato popieriaus lapeliai, rašymo priemonės. Šiek tiek plačiau apie pačią klasės valandėlės eigą: mokiniams buvo papasakojamas klasės valandėlės planas, t. y., kad žaisime 2 žaidimus ir padarysime aptarimą.


Turinys

  • TURINYS
  •  
  • MOKINIŲ MOTYVAVIMO IR PARAMOS JIEMS KOMPETENCIJA3
  • 1.1. Įrodymas Nr. 1.3
  • 1.2. Įrodymas Nr. 2.4
  • 1.3. Įrodymas Nr. 3.5
  • dalyko turinio planavimo ir tobulinimo kompetencija6
  • 2.1. Įrodymas Nr. 4.6
  • 2.2. Įrodymas Nr. 5.9
  • 2.3. Įrodymas Nr. 6.11
  • mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo kompetencija13
  • 3.1. Įrodymas Nr. 7.13
  • 3.2. Įrodymas Nr. 8.14
  • 3.3. Įrodymas Nr. 9.17

Reziumė

Autorius
rasa13
Tipas
Praktikos ataskaita
Dalykas
Pedagogika
Kaina
€2.90
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Lie 3, 2023
Publikuotas
2016 m.
Apimtis
17 psl.

Susiję darbai