UAB "Kosmelita"vartotojų lojalumo analizė
Ištrauka
Temos aktualumas. Šiandieninė rinka, kuri yra perpildyta panašiomis arba tokiomis pačiomis prekėmis ir paslaugomis, lojalių ir vertingų klientų išlaikymas yra vis reikšmingesnis konkurencinio pranašumo veiksnys. Kaip teigia Pilelienė L., Liesionis V. (2009) kiekvienos organizacijos tikslu turėtų būti ne tik pritraukti vartotoją, bet ir išlaikyti, pamažu formuojant jo lojalumą (203 p.). Siekiant padidinti įmonės konkurencinį pranašumą ir veiklos efektyvumą, būtina suformuoti kuo didesnį lojalių klientų skaičių ir juos išsaugoti, nes lojalūs vartotojai lemia sėkmingą įmonės veiklą. Kaip teigia Bivainis J., Vilkaitė N. (2010), didėjant verslo aplinkos dinamiškumui ir konkurencingumui, vis daugiau įmonių atkreipia dėmesį į vartotojų lojalumo kūrimą, valdymą, nustatymą ir didinimą (50 p.). Klientų lojalumo nauda įmonei yra akivaizdi, kaip teigia Bakanauskas A., Pilelienė L., (2008) augantis vartotojų lojalumas leidžia organizacijai taupyti, mažinant marketingo bei transakcijų kaštus, taip pat mažėja kaštai susiję su vartotojų kaita, padidėja susijusių produktų vartojimas (7 p.).
Problematika. Organizacijos turi gilintis į savo vartotojų veiksmus, kodėl renkasi vieną ar kitą įmonę, tam, kad galėtų padidinti jų lojalumą. Vartotojų lojalumo nauda įmonei akivaizdi, tačiau esminė problema, kylanti daugeliui vadovų - kaip išlaikyti lojalius klientus. Todėl būtina išsiaiškinti veiksnius, kurie lemia klientų lojalumą, tam kad įmonė galėtų tobulinti lojalumo programas, ryšių rinkodarą ir pardavimo skatinimo priemones formuojant vartotojų lojalumą.
Darbo objektas. UAB „Kosmelita“ vartotojų lojalumas.
Darbo tikslas. Išanalizuoti UAB „Kosmelita“ vartotojų lojalumą.
Darbo uždaviniai:
- Išnagrinėti vartotojų lojalumą ir jį lemiančius veiksnius teoriniu aspektu;
- Apžvelgti UAB „Kosmelita“ taikomas lojalumo programas;
- Išanalizuoti UAB „Kosmelita“ taikomus ryšių rinkodaros elementus lemiančius vartotojų lojalumą;
- Įvertinti UAB „Kosmelita“ pardavimo skatinimo priemones formuojant vartotojų lojalumą.
Darbo metodai. Lietuvos ir užsienio mokslinės literatūros analizė ir lyginimas, apklausos duomenų analizė.
Turinys
- Verslo vadybos studijų programos rezultatų, įgyvendintų baigiamajame darbe, sąrašas
- Santrauka
- Summary
- Įvadas
- 1. UAB „KOSMELITA“ VEIKLOS, INFORMACIJOS ŠALTINIŲ IR TYRIMO METODIKOS APŽVALGA
- 2. VARTOTOJŲ LOJALUMAS TEORINIU ASPEKTU
- 2. 1. Vartotojų lojalumas ir nauda įmonei
- 2. 2. Vartotojų lojalumo programos
- 2. 3. Vartotojų lojalumo formavimas santykių rinkodara
- 2. 3. Pardavimų skatinimas formuojant vartotojų lojalumą
- 3. UAB „KOSMELITA“ VARTOTOJŲ LOJALUMO ANALIZĖ
- 3. 1. UAB „Kosmelita“ lojalumo programos
- 3. 2. UAB „Kosmelita“ ryšių rinkodaros elementai, lemiantys vartotojų lojalumą
- 3. 3. UAB „Kosmelita“ pardavimų skatinimas formuojant įmonės vartotojų lojalumą
- Išvados ir pasiūlymai
- Terminų ir sąvokų žodynas
- Literatūros sąrašas
- Priedų sąrašas
- 1 priedas. UAB „Kosmelita“ organizacinė valdymo struktūra.
- 2 priedas. Apklausos anketos pavyzdys.
- 3 priedas. Baigiamojo darbo autoriaus raštiškas įsipareigojimas dėl neplagijavimo.
- 4 priedas. UAB „Kosmelita“ Klaipėdos padalinio direktoriaus sutikimas baigiamajame darbe naudoti įmonės pavadinimą.
Reziumė
- Autorius
- kristinukas89
- Tipas
- Diplominis darbas
- Dalykas
- Vadyba
- Kaina
- €11.43
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Bir 12, 2016
- Publikuotas
- 2015 m.
- Apimtis
- 53 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų