UAB „Inchcape motors“ įvaizdžio formavimo galimybių analizė
Ištrauka
Temos aktualumas. Šiuolaikinėmis rinkos sąlygomis pasaulyje vis daugiau dėmesio yra skiriama stipraus ir stabilaus organizacijų įvaizdžio formavimuisi. Organizacijų įvaizdis turi lemiamos įtakos toms organizacijoms, kurios siekia ilgalaikės ekonominės sėkmės bei stabilumo. Nuolatinis įvaizdžio formavimas suteikia rinkoje tam tikrą jėgą, kuri didina bei užtikrina organizacijų patikimumą ir pranašumą konkurencinės kovos metu. Patikimas organizacijos įvaizdis garantuoja visuomenei ir pavieniams vartotojams siūlomų paslaugų kokybę bei saugo įmonę nuo konkurencijos.
Pastaruoju metu jau ir mūsų šalyje niekas neabejoja, kad įmonės įvaizdis yra vienas iš svarbiausių veiksnių, lemiančių visuomenės požiūrį į konkrečią instituciją. Žmonės neretai labiau reaguoja į įvaizdį, o ne į realybę. Įvaizdis neatsiranda savaime. Tai nuolatinė, planinga, nuosekli ir tikslinga veikla, reikalaujanti pastangų ir materialinių išteklių. Įvaizdžio kūrimas ir įtvirtinimas - tai veikla, kurios rezultatai nepasirodo iš karto, ir ne visada gautas rezultatas būna adekvatus įdėtam darbui. Tačiau neretai tai gali būti puiki investicija į organizacijomis ateitį.
Geras įvaizdis yra būtina sąlyga įmonei, norinčiai pasiekti ilgalaikę ir stabilią verslo sėkmę, padeda pritraukti naujus klientus ir partnerius, skatina pardavimus ir jų mastą didina įmonės galimybes pasinaudoti išoriniais finansavimo šaltiniais, būtinais kokybiškais ištekliais ir taip skatina jos dinamiška plėtrą. Tinkamas įvaizdis – tai realus organizacijos turtas, kuris įtakoja sėkmingą organizacijos veiklą bei didina organizacijos vertę. Todėl įvaizdžio tinkamo įvaizdžio sukūrimas yra pirminė bet kokios organizacijos užduotis.
Darbo problema - organizacijos įvaizdžio formavimas. Pasaulyje tai yra plačiai mokslininkų nagrinėta sritis, tačiau Lietuvoje įvaizdžio formavimas nagrinėtas nedaug, praktinio taikymo pavyzdžių taip pat turime mažai. Todėl tai yra aktuali tema Lietuvos įmonėms, ir jos tyrimas yra būtinas. Problema yra tai, kaip, pasitelkiant reklamos pagalbą, kuriamas firmos įvaizdis bei stilius.
Darbo objektas: UAB „Inchcape Motors“ įvaizdis.
Darbo tikslas: Išanalizuoti UAB „Inchcape Motors“ įvaizdžio formavimo galimybes.
Darbo uždaviniai:
- Išanalizuoti reklamos vaidmenį firmos įvaizdžio kūrime;
- Įvertinti UAB ,,Inchcape Motors” įvaizdžio formavimo priemones;
- Išanalizuoti vartotojų nuomonę apie UAB ,,Inchcape Motors” įvaizdį;
- Pateikti UAB ,,Inchcape Motors” įvaizdžio formavimo tobulinimo galimybes.
Darbo metodai: mokslinės literatūros analizė, anketinė apklausa, statistinė duomenų analizė.
Turinys
- ĮVADAS
- 1. REKLAMOS REIKŠMĖS ĮVAIZDŽIO FORMAVIMUI TEORINIAI ASPEKTAI
- 1.1. Organizacijos įvaizdžio struktūra ir formavimas
- 1.2. Organizacijos stilius ir jo funkcijos
- 1.3. Reklamos samprata
- 1.4. Reklamos vaidmuo organizacijos įvaizdžio formavime
- 1.5. Reklamos efektyvumo vertinimo teoriniai aspektai
- 2. UAB „INCHCAPE MOTORS“ ĮVAIZDŽIO FORMAVIMAS
- 2.1. UAB ,,Inchcape Motors” veiklos pristatymas
- 2.2. Vartotojų nuomonės apie UAB ,,Inchcape Motors” įvaizdį tyrimo rezultatai
- 2.3. UAB ,,Inchcape Motors” įvaizdžio formavimo tobulinimo galimybės
- IŠVADOS IR REKOMENDACIJOS
- LITERATŪRA
- PRIEDAI
Reziumė
- Autorius
- lupandina
- Tipas
- Diplominis darbas
- Dalykas
- Vadyba
- Kaina
- €13.11
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Rgs 24, 2015
- Publikuotas
- 2011 m.
- Apimtis
- 66 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų