Uždarosios akcinės bendrovės "X" pardavimo skatinimo reklaminė kampanija
Ištrauka
Pardavimo skatinimas yra pagrindinė marketingo kampanijos sudedamoji dalis. Jo pagrindinė funkcija – paraginti klientą įsigyti prekę dabar, o ne vėliau. Skirtingai nuo reklamos, santykių tarp rinkos ir prekinio ženklo formavimo ilgalaikės priemonės, pardavimo skatinimas – greitai veikianti priemonė, sužadinanti nedelsiant imtis veiksmų. Pasak Ph. Kotler (2010), prekinio ženklo vadybininkai vis dažniau imasi pardavimo skatinimo, kadangi jo būdai pasireiškia padidėjusiais pardavimais. Pardavimo skatinimo naudojimas dažnai pasireiškia tarp konkurencinių įmonių, siūlančių panašias prekes ar paslaugas.
Mokyklinių prekių pasiūla yra labai išplitusi ir konkurencija tarp įmonių, parduodančių mokyklines prekes yra labai didelė. Kalbant apie mokyklines prekes, dažniausiai manoma, kad kalbama apie tokias prekes kaip kuprinės, penalai, sąsiuviniai – tai, kas aktualiausia moksleiviams. Reikia nepamiršti, kad mokyklinės prekės dalinai priklauso kanceliarinėms prekėms (rašymo ir korektūros, darbo stalo reikmenys ir kt.), kas taip pat aktualu studentams ir kitiems darbingo amžiaus žmonėms. Paklausa mokyklinėms prekėms išauga artėjant rugsėjo mėnesiui – prieš mokyklinį sezoną, kada atsiranda poreikis apsirūpinti mokyklinėmis prekėmis. Siekiant išvengti konkurentų įsikišimo ir pritraukti potencialius vartotojus įsigyti mokyklines prekes, įmonė privalo imtis pardavimo skatinimo veiksmų. Šiuo darbu siekiama atskleisti vartotojų požiūrį į pardavimo skatinimo priemones bei jų taikymą mokyklinėms prekėms ir suprojektuoti reklaminę kampaniją.
Darbo objektas – mokyklinių prekių pardavimo skatinimas.
Darbo tikslas – parengti uždarosios akcinės bendrovės „X“ mokyklinių prekių pardavimo skatinimo reklaminę kampaniją.
Darbo uždaviniai:
- Atskleisti pardavimo skatinimo esmę bei tikslus.
- Išanalizuoti pardavimo skatinimo priemones bei jų sklaidos galimybes.
- Ištirti vartotojų požiūrį į mokyklinių prekių pardavimo skatinimo priemonių taikymą.
- Numatyti mokyklinių prekių pardavimo skatinimo priemones bei jų nešiklius planuojamai reklaminei kampanijai.
Darbo metodai – mokslinės literatūros analizė, apklausa.
Praktinė darbo reikšmė – gauti rezultatai bus panaudoti mokyklinių prekių pardavimo skatinimo reklaminės kampanijos projektavimui bei uždarosios akcinės bendrovės „Biuro verslas“ mokyklinių prekių pardavimo didinimo strategijai įgyvendinti.
Turinys
- ĮVADAS6
- 1. PARDAVIMO SKATINIMO ESMĖ7
- 1.1. Pardavimo skatinimo tikslai7
- 1.2. Pardavimo skatinimo priemonės10
- 1.3. Reklamos priemonių bei nešiklių pardavimo skatinimui taikymas14
- 2. UAB „X“ MOKYKLINIŲ PREKIŲ PARDAVIMO SKATINIMO PRIEMONIŲ TYRIMAS19
- 2.1. UAB „X“ veiklos pristatymas19
- 2.2. Tyrimo organizavimo etapai21
- 2.3. Vartotojų požiūrio į mokyklinių prekių pardavimo skatinimą tyrimo analizė24
- 3. MOKYKLINIŲ PREKIŲ PARDAVIMO SKATINIMO REKLAMINĖS KAMPANIJOS PROJEKTAVIMAS31
- 3.1. Pardavimo skatinimo reklaminės kampanijos tikslai31
- 3.2. Reklamos priemonių parinkimas ir biudžeto sudarymas32
- 3.3. Reklaminės žinutės kūrimas bei jos kūrybinis pateikimas35
- 3.4. Pardavimo skatinimo reklaminės kampanijos veiksmingumo vertinimas36
- IŠVADOS IR SIŪLYMAI38
- SANTRAUKA39
- SUMMARY40
- INFORMACIJOS ŠALTINIŲ SĄRAŠAS41
Reziumė
- Autorius
- egis144
- Tipas
- Diplominis darbas
- Dalykas
- Rinkodara
- Kaina
- €10.95
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Bir 1, 2015
- Publikuotas
- 2015 m.
- Apimtis
- 39 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų