Elektroninių parduotuvių kūrimas
Ištrauka
Firma. UAB „E-Sprendimai”, Taikos g. 105, Vilnius 2009, Tel. ir faksas: (5) 112 112 112.
Verslo sritis. Informacinės technologijos. Verslo elektroninėje erdvėje sprendimų kūrimas.
Verslo aprašymas. Nemokamas elektroninių parduotuvių kūrimas Lietuvos kompanijoms.
Vadyba. UAB „E-Sprendimai” komandą sudaro trys darbuotojai, kurie yra įmonės akcininkai. Programuotojas, Direktorius bei Projektų vadovas. Programuotojo atsakomybė – techninis projektų įgivendinimas pagal gautą užduotį. Projektų vadovo atsakomybė – projekto detalių su klientu suderinimas, projekto parengimas bei užduoties programuotojui sukūrimas. Direktorius – naujų klientų suradimas, ryšių palaikymas su esamais, nestandartinių sprendimų priėmimas, įmonės valdymas bei darbuotojų kontrolė.
Produktas ar paslauga ir konkurencija. Pardavinėjami tiek produktai tiek paslaugos. Konkurentai yra tos srities elektroninės parduotuvės. Pvz: Kuriama elektroninė parduotuvė buitine technika prekiaujančiai įmonei. Tokiu atveju konkurentai būtų buitine technika prekiaujančios elektroninės parduotuvės. Prieš kuriant elektroninę parduotuvę konkrečiai įmonei, įvertinama tos įmonės produkto/paslaugos konkurencingumas bei pardavimai elektroninėje erdvėje.
Reikiamos lėšos ir finansavimo sąlygos. UAB „E-Sprendimai“ įstatinis kapitalas – 12.000 Lt (dvylika tūkstančių litų). Reikalinga 200.000 Lt (dviejų šimtų tūkstančių litų) suma reklamos kampanijai Lietuvoje, bei įmonės veiklai pradėti.
Garantijos. Sudarydama įmonė kredito sutartį, įsipareigoja paskolą su palūkanomis grąžinti per dešimt metų.
Lėšų panaudojimas. 150.000 Lt panaudojama reklamos kampanijai Lietuvoje. Likusi suma darbuotojų atlyginimams, patalpų nuomai, reikiamos programinės įrangos pirkimui.
Finansinės ataskaitos. Toliau pateiktoje lentelėje pateikiami pagrindiniai rodikliai, kurie prognozuojami trejiems metams į priekį nuo naujos produkcijos gamybos pradžios.
Turinys
- TURINYS3
- 1. SANTRAUKA4
- 2. VERSLO APRAŠYMAS5
- Verslo srities aprašymas5
- Firmos istorija5
- Verslo tikslai, galimybės ir orientyrai6
- Produkto aprašymas7
- 3. MARKETINGAS7
- 3.1. Rinkos apžvalga7
- 3.2. Reklamos kanalai8
- 3.3. Konkurencijos analizė9
- 3.4. Pardavimo strategija9
- 4. GAMYBA10
- 5. VALDYMAS11
- Valdymo grupės sudėtis11
- Personalo parinkimas11
- Darbo užmokestis11
- Organizacinė įmonės struktūra12
- 6. RIZIKOS VEIKSNIAI13
- Numatomos problemos ir kliūtys13
- 7. FINANSAI15
Reziumė
- Autorius
- irmerna
- Tipas
- Verslo planas
- Dalykas
- Vadyba
- Kaina
- €2.35
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Sau 10, 2013
- Publikuotas
- "Informacijos neturime"
- Apimtis
- 15 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų