Elektroninis verslas: samprata ir modeliai
Ištrauka
Šio darbo tikslas – išanalizuoti elektroninio verslo ir elektroninės komercijos sampratas. Pateikti el. komercijos sprendimų ir modelių analizę bei įvardinti el. komercijos privalumus ir trūkumus.
Tiriamojo darbo objektas: elektroninio verslo modeliai.
Primoje darbo dalyje aprašomos elektroninio verslo ir elektroninės komercijos sampratos. Čia analizuojama sąsaja tarp el. verslo ir el. komercijos. Taip pat pateikiama elektroninės komercijos pagrindinių sprendimų analizė.
Antroje darbo dalyje pateikiama išsami elektroninės komercijos modelių analizė. Analizuojami skirtumai tarp tradicinio ir elektroninio verslo. Taip pat aptariami svarbiausi žingsniai mėginant nustatyti elektroninės komercijos modelį.
Trečioje darbo dalyje išanalizuojami elektroninės komercijos privalumai ir trūkumai.
Tiriamojo darbo pabaigoje pateikiamos išvados.
Turinys
- SANTRAUKA3
- ABSTRACT4
- ĮVADAS5
- 1. EL. VERSLO IR EL. KOMERCIJOS SĄSAJOS BEI SAMPRATA6
- 1.1. Elektroninio verslo samprata ir klasifikavimas6
- 1.2. Elektroninės komercijos samprata9
- 1.2.1. Elektroninės komercijos sprendimai13
- 2. ELEKTRONINĖS KOMERCIJOS MODELIAI18
- 2.1. Verslas-verslui modelis20
- 2.2. Vartotojas-vartotojui, verslas-vartotojui ir vartotojas-verslui modeliai22
- 2.3. El. komercijos modeliai, kai vienas iš komunikacijos subjektų yra vyriausybė24
- 3. ELEKTRONINĖS KOMERCIJOS PRIVALUMAI IR TRŪKUMAI27
- IŠVADOS34
- INFORMACIJOS ŠALTINIŲ SĄRAŠAS36
Reziumė
- Autorius
- jurgute
- Tipas
- Kursinis darbas
- Dalykas
- Vadyba
- Kaina
- €9.48
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Geg 7, 2012
- Publikuotas
- "Informacijos neturime"
- Apimtis
- 36 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų