Verslo planas - grindų betonavimo įmonė
Ištrauka
Projekto tikslas yra įvertinti įmonės įsiliejimą į rinką bei ar tai bus pelninga ir greitai atsipirks.
Pasirinkta verslo sritis yra grindų betonavimas. Planuojama įsteigti individualią įmonę, ji bus nauja, tad galutinai spręsti apie įmonės plėtotės stadiją nelabai ir įmanoma, nes reikia atsižvelgti ir į konkurenciją, bei kokia yra rinkos situacija.
Įmonė teikia kokybiškas bei pakankamai prieinamos kainos paslaugas. Savo darbe mes laikomės pagrindinių principų, kuriais remiantis buvo įkurta įmonė – aukšta atliekamų darbų kokybė, sąžiningas ir kruopštus darbas, pagarba klientui. Suvokdami, kad kompanijos darbuotojai kuria savo įmonės vertę, mes subūrėme nedidelę, bet profesionalią darbuotojų komandą. Įmonėje dirba specialistai, turintys darbų patirtį, tad ir darbas kokybiškas.
Statybos darbams nustatomas 3 metų garantinis laikotarpis.
Strateginis planavimas naudingas ir reikalingas, nes veiklos strategijos numatymas panaikina neapibrėžtumą ir sumažina riziką, skatina darbuotojus aktyviau dalyvauti įmonės veikloje.
Daugiausiai bus orientuota į ne didžiuosius Lietuvos miestų pirkėjus, bet daugiausiai į rajoninius miestelius todėl, kad ten mažesnė konkurencija ir bus galima pakankamai užtikrinti gerą įmonės vardą, todėl atsiras galimybė veiklą išplėsti ir į didžiuosius Lietuvos miestus.
Papildomai lėšų reikėtų, tačiau nenorima įsiskolinti.
Strateginis planas tarsi nubrėžta linija, kurios įmonė numato laikytis siekdama savo tikslų. Kadangi jis aprėpia ilgą laikotarpį (ne mažiau kaip 3-5 metus), jame neįmanoma smulkiai numatyti visų detalių. Pavyzdžiui, strateginio plano detalumo nepakanka, kad būtų galima paskirstyti kasdienines užduotis įmonės padaliniams ar atskiriems darbuotojams. Strateginis mąstymas ir apgalvota strategijos vadyba teikia įmonei daug privalumų. Vienas svarbiausių privalumų tas, kad strateginiame planavime akcentuojama įmonės konkurencinė prigimtis. Strateginio planavimo procesas vadovui leidžia analitiškiau mąstyti apie įmonę, jos aplinką ir naudingo veikimo įvairias galimybes. Kadangi įmonė vis geriau pažįsta išorinę aplinką, savo trūkumus bei pranašumus, tai jos galimybės daryti veiksmingus savo strategijos pakeitimus yra daug didesnės.
Mes orientuojamės į apdailos darbų paslaugas (gipso kartono darbai, terasų montavimas, langų-durų montavimas). Mūsų klientai gali būti kitos įmonės arba individualūs žmonės. Mūsų darbo kiekybė priklausys nuo įmonės reklamos, lojalių klientų ir paslaugos reikalingumo.
Turinys
- 1. Santrauka 3psl.
- 1.1. Logotipas 4psl.
- 1.2. Misija ir vizija, tikslai 4psl.
- 1.2.1. Įmonės požymiai 5psl.
- 1.2.2. Įmonės strateginiai tikslai 6psl.
- 1.2.3. Planavimo funkcija 6psl.
- 1.2.4. Organizavimas 7psl.
- 1.3. Planavimo ir organizavimo funkcijų realizavimas 7psl.
- 1.4. Siūlomo projekto esmė 8psl.
- 1.4.1. Įrengimų ir montavimo darbų sąmatas 10psl.
- 2. Marketingo planas 11psl.
- 2.1. Tikslinės rinkos nustatymas 11psl.
- 2.2. Realios rinkos nustatymas 12psl.
- 2.3. Teikiamų paslaugų apimčių nustatymas 12psl.
- 2.4. Konkurentų apžvalga 12psl.
- 2.5. Kainos nustatymas 13psl.
- 3. Finansinis planas 13psl.
- 3.1. Vieneto savikainos skaičiavimas 13-19psl.
- 3.2. Lūžio taško analizė 19psl.
- 3.3.Pelno (nuostolio) ataskaita 20psl.
- 3.4.Finansiniai rodikliai 20psl.
- 4. Išvados 21psl.
- 5. Literatūra 22psl.
Reziumė
- Autorius
- lengvai
- Tipas
- Verslo planas
- Dalykas
- Inžinerija
- Kaina
- €2.63
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Rgs 7, 2018
- Publikuotas
- 2018 m.
- Apimtis
- 23 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų