Gamybos organizavimas ir planavimas
Ištrauka
Kiekvienos įmonės svarbiausias tikslas – turėti produkcijos paklausą ir išlikti konkurencinga. Konkurencingumą galima pasiekti siūlant produkciją, kuri yra patrauklesnė nei konkurentų, o tai pasiekiama dirbant ties pačiu produktu arba ties aplinka, kuri suformuoja produktą.
Kiekvienai įmonei yra svarbu klientų lūkesčių tenkinimas, ne išimtis ir UAB „Automark“. Diskutuojant su šios įmonės vadovybe paaiškėjo, kad klientų poreikių patenkinimo klausimas yra vienas aktualiausių įmonėje
Uždarosios akcinės bendrovės „Automark“ tikslai yra užimti kuo didesnę rinkos dalį. Pagrindinis įmonės pasisekimo rinkoje faktorius - tai klientų pritraukimas ir išlaikymas efektyviai tenkinant jų poreikius. Įmonės keliami tikslai yra ateities garantas, kad "ji yra ir bus". Jais gali planuoti savo ateitį, gerinti įmonės veiklą bei stiprinti vardą, tobulėti, didinti rinkos dalį. Taigi kaip pagerinti įmonės padėtį? Kaip pasiekti užsibrėžtų tikslų? Šiame darbe pabandysiu paanalizuoti įmonės veiklą ir galimybes ir kaip automobilių servisas “Automark” gali pasiekti užsibrėžtų savo tikslų pasitelkdama įvairias priemones jiems įgyvendinti.
Darbo tikslas – atlikti įmonės veiklos analizę ir numatyti veiklos perspektyvą.
Objektas šiame darbe yra uždaroji akcinė bendrovė “Automark”.
Turinys
- Įvadas5
- 1. Įmonės istorija, raida, jos pozicija rinkoje, gaminama produkcija6
- 2. Vizija, misija, tikslai7
- 2.1. Įmonės „xxxxxxxx“ ateities vizija8
- 2.2. Įmonės „xxxxxxxx“ misija8
- 2.3. Įmonės „xxxxxxxx“ tikslai9
- 3. Įmonės valdymo funkcijos9
- 3.1. Planavimas10
- 3.1.1. Trumpalaikiai įmonės tikslai ir planai10
- 3.2. Organizavimas10
- 3.3. Kontrolė11
- 3.4. Vadovavimas11
- 4. UAB „xxxxxxxx“ esamos padėties analizė12
- 4.1. Aplinkos lygmuo12
- 4.1.1. Įmonės išorinės aplinkos analizė12
- 4.1.2. Įmonės vidinės aplinkos analizė13
- 4.2. Organizacijos ir jos padalinių lygmuo14
- 4.3. Individų lygmuo17
- 5. Strateginė įmonės aplinkos analizė (SSGG)18
- 6. Ūkio šakos ir konkurencijos analizė20
- 7. Techniniai metodai, įmonės techninės situacijos tobulinimas21
- 7.1. Techniniai valdymo metodai21
- 7.2. Techniniai metodai UAB „xxxxxxxx“22
- 7.3. Gamybos fondų tobulinimas22
- 8. Gamybos procesų tobulinimas UAB „xxxxxxxx“ naudojant vertės srauto žemėlapį23
- 8.1. Gaminamo produkto nustatymas23
- 8.1.1. Pareto principo apibrėžimas24
- 8.1.2. Pareto analizė25
- 8.2. Esamos vertės kūrimo žemėlapio sudarymas26
- 8.3. Esamos vertės srauto diagramos analizė29
- 8.4. Tekinimo ir šlifavimo operacijos problema ir jos sprendimo būdai31
- 9. Rinkodara32
- 9.1. Rinkotyra33
- 9.2. Rinkos tyrimas: rinkos reikalavimų įtaka gamybos procesų tobulinimui UAB „xxxxxxxx“34
- 10. Kainų politika39
- 10.1. Remonto darbų kainų tyrimas40
- 11. Finansinės atskaitomybės rezultatai43
- 11.1. UAB „xxxxxxxx“ finansų apskaita43
- 11.2. Finansų strategija45
- Išvados, perspektyvos, pasiūlymai46
- Literatūra49
- Priedai50
Reziumė
- Autorius
- daiva_pirmūnė
- Tipas
- Kursinis darbas
- Dalykas
- Inžinerija
- Kaina
- €10.20
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Kov 12, 2018
- Publikuotas
- 2011 m.
- Apimtis
- 53 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų