Įmonės rinkodaros planas

12 psl. / 2219 žod.

Ištrauka

Temos aktualumas. Daugelis iš mūsų tikrai esame bent kartą pasvajoję apie tai, kad nesame pavaldūs kitiems, kaip darbuotojai, o turime savo įmonę, verslą, kuriam ir vadovaujame. Tačiau tokiai svajonei įgyvendinti reikia ne tik noro, pinigų, bet ir unikalios idėjos, kuri padėtų rasti teisingą kelią šiandieninėje rinkoje. Idėja gali būti ne nauja, tačiau reikia gebėti rasti tai, kas padėtų išsiskirti. Šiandieniniame pasaulyje, kai kasdien atsiranda vis nauji išradimai, technologijos, didėja ir keičiasi žmonių poreikis, žmonija tampa vis reiklesnė, siekdama palengvinti savo gyvenimą. Todėl kiekvienas verslininkas kuria planus, kaip galėtų tuo pat metu patenkinti vartotojų norus ir gauti pelno sau. Šią problemą galimą spręsti pasitelkiant įvairiausias žinias susijusias su rinkodara, sukūrus tinkamą jos planą, galima pasiekti aukštų veiklos rezultatų.


Turinys

  • Įvadas3
  • 1. MIKRO IR MAKRO APLINKOS ANALIZĖ4
  • 2. RINKA IR VARTOTOJAI6
  • 3. ĮMONĖS RINKODAROS KOMPLEKSAS7
  • 4. ĮMONĖS RĖMIMO BIUDŽETAS11
  • Išvados12
  • Literatūros sąrašas13

Reziumė

Autorius
nasta
Tipas
Verslo planas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€2.35
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Gru 15, 2014
Publikuotas
2013 m.
Apimtis
12 psl.

Susiję darbai

Bendrovės “Kautra” rinkodaros planas

Rinkodara Referatas 2012 m. aisttuka
Šis marketingo planas buvo kuriamas tam, kad padidintų įmonės pelną, teikiamų paslaugų kokybiškumą, vartotojų skaičių, tačiau pagrindiniai jo tikslai padidinti kliento poreikių patenkinimą...

Įmonės rinkodaros analizė

Rinkodara Referatas 2016 m. gytepl
Įmonės rinkodaros analizė. Parengta pagal Viko metodinius nurodymus, darbas įvertintas 8 (aštuoni), 28psl

Įmonės pardavimų skatinimo internete planavimas

Rinkodara Referatas 2018 m. ribera
Įmonės pardavimų skatinimo internete planavimas, pardavimų skatinimas, strategijos, priemones tam igyvendinti. Pasirinktos imones vertinimas. MAXIMA imones pardavimu vertinimas. Išvados

Rinkodaros planas "Adidas" prekės ženklui

Rinkodara Referatas 2019 m. kristinakis
Kas dieną prekybai vystantis vis sparčiau ir verslininkams siūlant vis įvairesnes prekes labai svarbiu uždaviniu įmonėms tampa išlaikyti savo originalumą ir populiarumą. Tam...