Įmonės rinkodaros planas
Ištrauka
Temos aktualumas. Daugelis iš mūsų tikrai esame bent kartą pasvajoję apie tai, kad nesame pavaldūs kitiems, kaip darbuotojai, o turime savo įmonę, verslą, kuriam ir vadovaujame. Tačiau tokiai svajonei įgyvendinti reikia ne tik noro, pinigų, bet ir unikalios idėjos, kuri padėtų rasti teisingą kelią šiandieninėje rinkoje. Idėja gali būti ne nauja, tačiau reikia gebėti rasti tai, kas padėtų išsiskirti. Šiandieniniame pasaulyje, kai kasdien atsiranda vis nauji išradimai, technologijos, didėja ir keičiasi žmonių poreikis, žmonija tampa vis reiklesnė, siekdama palengvinti savo gyvenimą. Todėl kiekvienas verslininkas kuria planus, kaip galėtų tuo pat metu patenkinti vartotojų norus ir gauti pelno sau. Šią problemą galimą spręsti pasitelkiant įvairiausias žinias susijusias su rinkodara, sukūrus tinkamą jos planą, galima pasiekti aukštų veiklos rezultatų.
Turinys
- Įvadas3
- 1. MIKRO IR MAKRO APLINKOS ANALIZĖ4
- 2. RINKA IR VARTOTOJAI6
- 3. ĮMONĖS RINKODAROS KOMPLEKSAS7
- 4. ĮMONĖS RĖMIMO BIUDŽETAS11
- Išvados12
- Literatūros sąrašas13
Reziumė
- Autorius
- nasta
- Tipas
- Verslo planas
- Dalykas
- Rinkodara
- Kaina
- €2.35
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Gru 15, 2014
- Publikuotas
- 2013 m.
- Apimtis
- 12 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų