Rinkodaros projektas. UAB „Grožio deivė“ rinkodaros kompleksas
Ištrauka
Rinkodara – tai pirkimo-pardavimo santykiais grindžiamos ūkio sistemos kūrimo procesas, kurio metu suformuojama vienokio ar kitokio pobūdžio rinka bei verslo įmonės ar individo tikslų siekimo toje rinkoje sąlygos. Iš rinkodaros gaunamų žinių ir patirties šiandien įvairios verslo įmonės gauna didelės naudos apie pelningą veiklą. Įmonės, siekdamos sužinoti, kuo daugiau apie vartotojų poreikius ir rinkos sąlygas, turi išanalizuoti pirkėjų elgseną, tinkamai įvertinti konkurentus, nustatyti produkcijos kainas bei ištirti rinką. Išanalizavusios įvairius aspektus, įmonės gali į rinką „paleisti“ naudingą ir pelningą prekę, kuri sukels pirkėjo susidomėjimą bei skatins įmonės konkurenciją su kitomis.
Darbo tikslas - atlikti įmonės „Grožio Deivė“ rinkos analizę.
Darbo uždaviniai:
1. Nurodyti rinkodaros komplekso elementus, bei rinkodaros konsepciją, kuria vadovausis įmonė.
2. Atlikti įmonės rinkos tyrimą
3. Pateikti detalesnę rinkos analizę, naudojantis SSPS programa
4. Susegmentuoti rinką, nurodyti tikslinį segmentą.
5. Aprašyti vartotojo elgesio faktorius, kurie turės įtakos prekių teikimui.
6. Nurodyti mikro ir makro aplinkos elementus.
7. Nurodyti bei atlikti konkurentų analizę.
8. Nurodyti prekės, kainos, pateikimo bei rėmimo politikas
9. Pateikti įmonės rinkodaros skyrių
Turinys
- ĮVADAS3
- 1. Rinkodaros kompleksas3
- 2. Įmonės „grožio deivė“ rinkos tyrimas3
- 3. Tikslinė rinka3
- 4. Vartotojo elgsena3
- 5. Mikroaplinka3
- 6. Makroaplinka3
- 7. Konkurentų rinkos analizė3
- 8. Prekės politika3
- 9. Kainų politika3
- 10. Pateikimo politika3
- 11. Rėmimo politika3
- 12. Įmonės rinkodaros skyrius3
- IŠVADOS3
- LITERATŪRA3
- Priedas Nr. 13
Reziumė
- Autorius
- megasun
- Tipas
- Verslo planas
- Dalykas
- Rinkodara
- Kaina
- €2.63
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Kov 13, 2014
- Publikuotas
- 2014 m.
- Apimtis
- 36 psl.
Atsiliepimai
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų