Rinkodaros projektas. UAB „Grožio deivė“ rinkodaros kompleksas

36 psl. / 4200 žod.

Ištrauka

Rinkodara – tai pirkimo-pardavimo santykiais grindžiamos ūkio sistemos kūrimo procesas, kurio metu suformuojama vienokio ar kitokio pobūdžio rinka bei verslo įmonės ar individo tikslų siekimo toje rinkoje sąlygos. Iš rinkodaros gaunamų žinių ir patirties šiandien įvairios verslo įmonės gauna didelės naudos apie pelningą veiklą. Įmonės, siekdamos sužinoti, kuo daugiau apie vartotojų poreikius ir rinkos sąlygas, turi išanalizuoti pirkėjų elgseną, tinkamai įvertinti konkurentus, nustatyti produkcijos kainas bei ištirti rinką. Išanalizavusios įvairius aspektus, įmonės gali į rinką „paleisti“ naudingą ir pelningą prekę, kuri sukels pirkėjo susidomėjimą bei skatins įmonės konkurenciją su kitomis.

Darbo tikslas - atlikti įmonės „Grožio Deivė“ rinkos analizę.

Darbo uždaviniai:
1. Nurodyti rinkodaros komplekso elementus, bei rinkodaros konsepciją, kuria vadovausis įmonė.
2. Atlikti įmonės rinkos tyrimą
3. Pateikti detalesnę rinkos analizę, naudojantis SSPS programa
4. Susegmentuoti rinką, nurodyti tikslinį segmentą.
5. Aprašyti vartotojo elgesio faktorius, kurie turės įtakos prekių teikimui.
6. Nurodyti mikro ir makro aplinkos elementus.
7. Nurodyti bei atlikti konkurentų analizę.
8. Nurodyti prekės, kainos, pateikimo bei rėmimo politikas
9. Pateikti įmonės rinkodaros skyrių


Turinys

  • ĮVADAS3
  • 1. Rinkodaros kompleksas3
  • 2. Įmonės „grožio deivė“ rinkos tyrimas3
  • 3. Tikslinė rinka3
  • 4. Vartotojo elgsena3
  • 5. Mikroaplinka3
  • 6. Makroaplinka3
  • 7. Konkurentų rinkos analizė3
  • 8. Prekės politika3
  • 9. Kainų politika3
  • 10. Pateikimo politika3
  • 11. Rėmimo politika3
  • 12. Įmonės rinkodaros skyrius3
  • IŠVADOS3
  • LITERATŪRA3
  • Priedas Nr. 13

Reziumė

Autorius
megasun
Tipas
Verslo planas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€2.63
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Kov 13, 2014
Publikuotas
2014 m.
Apimtis
36 psl.

Atsiliepimai

Patvirtintas užsakymas
Neblogas darbas

Susiję darbai

X parduotuvės rinkodaros kompleksas

Rinkodara Referatas 2014 m. koksas
Rinkodara - tai priemonių kompleksas, kuris rinkos dalyviui padeda pažintoje aplinkoje susiorientuoti ką ir kiek gaminti, kam ir kaip siūlyti. Rinkodara privalo keistis,...

„EOLA“ rinkodaros komplekso analizė

Rinkodara Referatas 2015 m. zymantez
Temos aktualumas. Kiekviena įmonė siekia sėkmingai vykdyti savo veiklą, todėl privalo stebėti nuolat ją supančią ir besikeičiantį aplinką, joje vykstančius pokyčius, juos reguliuoti...

Viešbučio "Promenada" rinkodaros komplekso analizė

Rinkodara Diplominis darbas 2012 m. ausrytuuukas
Temos aktualumas. Turizmas užima didelį vaidmenį šiuolaikiniame versle. Viešbučiams tapo būtinybė nustatyti savo tikslus bei planus jiems pasiekti. Tai kiekvienoje įmonėje tapo besitęsiančiu...

Rinkodaros komplekso tobulinimas UAB "Moveouk" pavyzdžiu

Rinkodara Diplominis darbas 2013 m. karolis grakauskas
Rinkodaros kompleksas laikui bėgant tapo vienas svarbiausių verslo elementų, be kurio sunku įsivaizduoti pelningo verslo ateitį. Pagrindiniai marketingo šaltiniai dažnai smulkiai įvardina šio...