Socialinių tinklų taikymas atvirose inovacijose

11 psl. / 2254 žod.

Ištrauka

Tyrimo aktualumas. Per paskutinį dešimtmetį socialinė tinklai tapo ne tik žmonių asmeninio gyvenimo dalimi, tačiau ėmė nepaprastai stipriai veikti ir verslo nišą. Versle vis labiau taikomi socialiniai tinklai siekiant palaikyti ryšį su vartotojais, sukurti prekinį ženklą, taip pat naudojama, kaip prienamos reklamos priemonė. Toks veiklos pobūdis ne tik padidino vartotojų įsitraukimą į įmonių veiklą, bet skatina inovacijas. Nors įvairios inovacijų teorijos ir tematika moksliniuose šaltiniuose nagrinėjama plačiai, tačiau pasigendama platesnio inovacijų ir kasdien naudojamų technologijų sąryšio. Socialiniai tinklai paskutiniu metu naudojami itin plačiai, nuo ryšio tarp vartotojų iki verslų kūrimo, todėl darbe analizuojama socialinių tinklų įtaką ir naudojami metodai inovacijų kūrimo procesuose.


Tyrimo problema – Daugelis įmonių negauna naudos įtraukdamos socialinius tinklus į savo naujų produktų ar paslaugų kūrimo procesus, nes nežino kaip tinkamai pritaikyti.


Tyrimo objektas – Socialinių tinklų naudojimas inovacijose.


Tyrimo tikslas – Atlikus mokslinės literatūros analizę, įvertinti socialinių tinklų įtaką atvirų inovacijų atsiradimui ir vystymui.


Uždaviniai tiklsui pasiekti:




  1. Išanalizuoti teorinę inovacijų sampratą ir reikšmę.




  2. Išanalizuoti atvirų inovacijų reikšmę ir naudą.




  3. Atskleisti pagrindinius socialinių tinklų naudojimo inovacijose metodus.




Tyrimo metodai. Darbo tikslui įgyvendinti atliekamas žvalgybinis tyrimas, mokslinės literatūros analizė. Darbe atlikta teorinė aprašomoji analizė.


Turinys

  • TURINYS2
  • PAVEIKSLŲ SĄRAŠAS3
  • ĮVADAS4
  • INOVACIJŲ SAMPRATA IR REIKŠMĖ5
  • 1.1. Inovacijų samprata5
  • 1.2. Inovacijų reikšmė versle6
  • SOCIALINIŲ MEDIJŲ GALIMYBĖS ATVIROSE INOVACIJOSE7
  • 2.1. Atvira inovacija samprata7
  • 2.2. Socialinių tinklų naudojimas inovacijų diegime8
  • IŠVADOS11
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS12
  •  

Literatūros sąrašas

Bandzevičienė, R. (n.d.). INOVACIJŲ VADYBOS PSICHOLOGIJA Metodinė priemonė Metodinė priemonė. Retrieved January 18, 2022, from www.smaltija.lt

Danilevičienė, I., & Lukšytė, V. (2017). Tiesioginių užsienio investicijų įtakos šalies ekonomikos konkurencingumui vertinimas. Mokslas - Lietuvos Ateitis : Verslas XXI Amžiuje, 9(2), 183–196. https://doi.org/10.3846/MLA.2017.1017

DEBORAH L. ROBERTS AND FRANK T. PILLER. (2016). Finding the Right Role for Social Media in Innovation. https://sloanreview.mit.edu/article/finding-the-right-role-for-social-media-in-innovation/

Han. (2013). Exploring energy neutral development. www.tue.nl/taverne

INTERNATIONAL SCIENTIFIC-PRACTICAL CONFERENCE THEORY AND PRACTICE: PROBLEMS AND PROSPECTS BOOK OF ABSTRACTS. (2019). https://www.mantinga.lt/

Joteika, A. (2017). Atvira inovacija e – versle ir žinių valdymo praktikos (p. 108).

Jucevičius, G. (2009). The Innovation culture in modern Lithuanian organizations : values, attitudes and practices. Socialiniai Mokslai, 1, 38–45.

Li, F., Larimo, J., & Leonidou, L. C. (2021). Social media marketing strategy: definition, conceptualization, taxonomy, validation, and future agenda. Journal of the Academy of Marketing Science, 49(1), 51–70. https://doi.org/10.1007/S11747-020-00733-3

Manuel, M., Neto, P., & Manuel SERRANO, M. (2011). Reinforcing Innovation Effectiveness - A New Methodological Approach for Policy Evaluation. https://www.econstor.eu/handle/10419/120038

Moe, W. W., & Schweidel, D. A. (2017). Opportunities for Innovation in Social Media Analytics. Journal of Product Innovation Management, 34(5), 697–702. https://doi.org/10.1111/JPIM.12405

Pogosian, S., & Dzemyda, I. (2012). INOVACIJOS VERSLE IR JAS LEMIANTYS VEIKSNIAI TEORINIU IR POLITINIU ASPEKTU (Issue 25).

Wagner, T. F. (2017). Promoting Technological Innovations: Towards an Integration of Traditional and Social Media Communication Channels. Lecture Notes in Computer Science (Including Subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics), 10282 LNCS, 256–273. https://doi.org/10.1007/978-3-319-58559-8_22


Reziumė

Autorius
Bembis
Tipas
Tyrimas
Dalykas
Vadyba
Kaina
€1.87
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Geg 19, 2023
Publikuotas
2022 m.
Apimtis
11 psl.

Susiję darbai

Privatumo socialiniuose tinkluose analizė

Vadyba Referatas 2011 m. megakriu
Temos aktualumas. Virtualių socialinių tinklų (Social Network Sites, SNS) toliau tekste (VST) banga, įsisiūbavusi vakaruose, milžinišku greičiu pasiekė visą pasaulį ir Lietuvą. Šis...

Twitter socialinio tinklo svarba įmonės veikloje

Vadyba Referatas justyyyynka
Socialininis tinklas ,,Twitter“ buvo įkurtas 2006 metų birželio mėnesį. „Twitter“ paskyroje nėra taip popiuliaru kelti įvairias netiesiogiai su įmonės veikla susijusias naujienas, tačiau...