Socialinių tinklų padaudojimas versle: dabartis ir vystymosi perspektyvos

26 psl. / 7000 žod.

Ištrauka

Per pastaruosius dešimtmečius Internetas, o ypatingai saitynas padarė komunikacijos revoliuciją: buvo suteikta galimybė siųsti bei gauti informaciją bet kur ir bet kada. Tai pakeitė šiuolaikiniame pasaulyje gyvenančių žmonių darbą bei apskritai patį gyvenimą. Ypatingai jaunimas dabar neįsivaizduoja dienos be kompiuterio, kadangi neišeinant iš namų jie gali bendrauti su draugais ir viskas tai virtualios erdvės dėka.
Visuomeninių tinklų bei serverių skaičius nuolat didėja, žmonės kuria savo nuosavus tinklaraščius ir tuo nusprendė pasinaudoti įmonės. Socialiniai puslapiai versle pradėti naudoti norint tapti labiau žinomais bei populiariais. Tam įmonės pradėjo kurti specialias strategijas, naudojosi specialiomis analizėmis, užsiėmė atitinkama rinkodaros veikla, analizavo kliento poreikius. Socialiniai tinklai tampa vis labiau pritaikyti verslui, yra kuriamos specialūs servisai, paslaugos bei funkcijos. Tačiau tai tik pradžia, ir vystytis tikrai yra kur.
Šio darbo tikslas – išanalizuoti kaip socialiniai tinklai yra panaudojami versle bei kokia jų ateitis. Norint pasiekti šį tikslą yra keliami tokie uždaviniai:
1. Susipažinti su bendra socialinių tinklų charakteristika;
2. Apžvelgti, kaip versle yra panaudojami visuomeniniai tinklai;
3. Nustatyti kokios yra socialinių tinklų vystymosi galimybės verslo atžvilgiu.
Visuomeninių tinklų išnaudojimas versle tampa labai svarbia tema daugelių įmonių, kurios siekia didinti vartotojų skaičių, pasiekti lengviau klientus bei supaprastinti visos įmonės valdymą. Todėl norint analizuoti perspektyvas svarbu išsiaiškinti kokia padėtis yra dabar. Literatūros, kur būtų rašoma vien tik apie socialinius tinklus nėra gausu, tačiau aprašant teorinę dalį rėmiausi .... knygomis. Praktinė dalis buvo aprašyta naudojantis internetiniais šaltiniais bei moksliniais straipsniais.


Turinys

  • ĮVADAS3
  • 1. BENDRA SOCIALINIŲ TINKLŲ CHARAKTERISTIKA4
  • 1.1Socialinių tinklų samprata4
  • 1.2 Socialinių tinklų analizė5
  • 1.3 Visuomeniniai tinklai Internete6
  • 1.4 Socialinio tinklo paslaugos6
  • 2. SOCIALINIŲ TINKLŲ PANAUDOJIMAS VERSLE9
  • 2.1. Socialinių tinklų įtaka verslui9
  • 2.2 Vidiniai ir išoriniai visuomeniniai tinklai11
  • 2.3. Socialinio tinklo verslo paslaugos12
  • 2.4 Socialinių tinklų panaudojimas marketinge17
  • 3. SOCIALINIŲ TINKLŲ ATEITIS VERSLE20
  • IŠVADOS23
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS25

Reziumė

Autorius
crystallle
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Vadyba
Kaina
€8.28
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Rgs 17, 2013
Publikuotas
2012 m.
Apimtis
26 psl.

Susiję darbai

Muzikos įrašų industrijos verslo modeliai

Vadyba Kursinis darbas 2016 m. paulauskas.pov@gmail.com
2016m. rašytas VU verslo vadybos kursinis darbas apie muzikos įrašus bei šioje industrijoje veikiančius verslo modelius. Gautas įvertinimas 8 balai.