Sporto klubo tyrimas

20 psl. / 2136 žod.

Ištrauka

Sportas šiuolaikinėje visuomenėje sudaro labai svarbią dalį. Daugelis nori būti sveiki, stiprūs, todėl nuolat didėjančiai tendencijai sportuoti, atsiranda vis daugiau sporto klubų Lietuvoje su profesionaliais treneriais ir treniruokliais. Šiandien sporto klubo sėkmė netgi priklauso nuo to, kaip sėkmingai pritraukiami ir išlaikomi klientai.

Lietuvoje sparčiai didėjant sporto klubams Panevėžyje atsidarė Lietuvoje gerai žinomas sporto klubas „Gym+“. Šiame sporto klube pagrindinė veikla - užsiėmimai treniruoklių salėje – kūno lavinimas ir formavimas, nesukeliantys nuobodulio. Raumenis čia tvirtinsite su įvairiais treniruokliais bei svarmenimis, išmoksite taisyklingos laikysenos bei kvėpavimo. Kiekvienas norintis gaus individualią, trenerio sudarytą programą. Be to, treniruočių metu galėsite drąsiai klausti trenerio, kaip taisyklingai atlikti vieną ar kitą pratimą.

Įmonė: „Gymplius“

Darbo tikslas: išnagrinėti įmonę „Gymplius“

Darbo uždaviniai:

  • Išnagrinėti įmonės „Gymplius“ veiklą;
  • Rinkos/vartotojų analizė;
  • Konkurentų analizė;
  • Tikslai/segmentavimas;
  • Reklamos žinutės strategija ir taktika;
  • Reklamos skleidimo priemonių strategija ir taktika;
  • Nustatyti įmonės tikslinę rinką.
  • SSGG analizė.

Turinys

  • „Gymplius“ įmonės veikla.
  • 1.2„Gymplius“  įmonės, vertybės, vizija.
  • 1.3„Gymplius“ sporto salės Lietuvoje.
  • 1.4 Klube vykstančios treniruotės
  • Kaina
  • 1 Kainos palyginimas su konkurentais
  • Produktai
  • 1 Klube dirbantys treneriai
  • 4.Reklama
  • 1 Rinkos segmentas
  • 2 „Gym+“ reklamos idėja
  • Vieta
  • 1 Klubo galerija
  • Apklausos rezultatų suskirstymas pagal segmentavimo principus
  • „Gymplius“ SSGG analizė

Literatūros sąrašas


  1. Straipsnis. Prieiga per internetą: https://www.ztbalsas.lt/zmogaus-teisiu-balsas/kontroliere-gym-reklama-nera-diskriminuojanti/

  2. Treniruoklių užsiemimai salėje. Prieiga per internetą; https://lvjc.lt/burelis/uzsiemimai-treniruokliu-saleje-jaunimui/

  3. Marketingo kompleksų analizė. Prieiga per interntą: https://mokslai.lietuviuzodynas.lt/vadyba/imones-marketingo-kompleksu-elementu-analize

  4. „Gym+“ sporto klubą puslapis. Prieiga per internetą: https://gymplius.lt/klubai/12-panevezys-ukmerges-g-18


Reziumė

Autorius
Dovydas2
Tipas
Tyrimas
Dalykas
Vadyba
Kaina
€1.71
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Spa 8, 2021
Publikuotas
2020 m.
Apimtis
20 psl.

Susiję darbai

Sporto klubo rinkos tyrimas (prezentacija)

Vadyba Prezentacija 2020 m. Dovydas2
Pristatyme pateikta informacija: "GymPlius" pristatymas, prekinis ženklas, kainodara, kainos palyginimas su konkurentais, paslaugos, rinkos tyrimas, SSGG analizė, išvada.

Verslo planas moterų sporto klubui ,,Bahamos".

Vadyba Verslo planas 2023 m. vakarytukas
Verslo planas moterų sporto klubui ,,Bahamos". Planas kurtas mano pačios ir tikrintas mokytojos metodininkės. Planas atitinka skaitmeninio raštingumo ir raštvedybis reikalavimus. Įvertintas maksimaliais...