Reklamos įtaka kiekvienam žmogui

5 psl. / 1332 žod.

Ištrauka

Jean Baudrillard‘as, prancūzų sociologas ir filosofas, išskyrė du pagrindinius dalykus, kas skatina žmones pirkti reklamuojamus produktus:
„1. Be menkiausio abejonės šešėlio ieškoti savo nuosavos laimės;
2. Pirmenybę teikti daiktams, kurie teiktų jam maksimalų pasitenkinimą.“
Žmogus, kaip teigia J. Baudrillardas „apdovanotas“ poreikiais, kurie stumie ieškoti daiktų, galinčių suteikti pasitenkinimą. Tačiau žmogaus poreikiai nėra riboti, jis niekada nepasiekia laimės, nes visos vartojamos prekės tėra simuliakriniai objektai, laimei būdingi ženklai.

Neilgas samprotavimas apie reklamą ir jos įtaką.


Reziumė

Autorius
larietata
Tipas
Rašinys
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€1.89
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Kov 16, 2013
Publikuotas
"Informacijos neturime"
Apimtis
5 psl.

Susiję darbai

Reklamos įtaka vartotojų elgsenai analizė

Rinkodara Kursinis darbas 2012 m. nijole40
Prekių ar paslaugų marketingas yra neatsiejamas nuo reklamos. Pardavimo tikslams pasiekti yra naudojamos įvairios priemonės, kurios tam tikrais atvejais vartotojo sąmonėje net nėra...

Reklamos įtaka vartotojams

Rinkodara Tyrimas loooretux
Reklama - tai informacija, skirta paveikti potencialius vartotojus ar tikslinę jų grupę, atlikti įvairius veiksmus, susijusius su prekės ar paslaugos pirkimu ir vartojimu....

Reklamos analizė. Puma

Rinkodara Referatas 2013 m. sokioholike
Rašto darbas nagrinėja reklamos strategiją, vizualinius, psichologinius sprendimus bei tikslus. Tai išsami analizė, kurioje yra ir privalumai ir trūkumai bei vaizdinė-foto medžiaga. Pasirinkta...