Reklamos įtaka kiekvienam žmogui
5 psl. / 1332 žod.
Ištrauka
Jean Baudrillard‘as, prancūzų sociologas ir filosofas, išskyrė du pagrindinius dalykus, kas skatina žmones pirkti reklamuojamus produktus:
„1. Be menkiausio abejonės šešėlio ieškoti savo nuosavos laimės;
2. Pirmenybę teikti daiktams, kurie teiktų jam maksimalų pasitenkinimą.“
Žmogus, kaip teigia J. Baudrillardas „apdovanotas“ poreikiais, kurie stumie ieškoti daiktų, galinčių suteikti pasitenkinimą. Tačiau žmogaus poreikiai nėra riboti, jis niekada nepasiekia laimės, nes visos vartojamos prekės tėra simuliakriniai objektai, laimei būdingi ženklai.
Neilgas samprotavimas apie reklamą ir jos įtaką.
Reziumė
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Kov 16, 2013
- Publikuotas
- "Informacijos neturime"
- Apimtis
- 5 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų
Susiję darbai
Naratyviniai alkoholinių gėrimų interneto svetainių reklamų modeliai
Rinkodara
Kursinis darbas
2013 m.
ausrinelig
Reklamos įtaka vartotojų elgsenai analizė
Rinkodara
Kursinis darbas
2012 m.
nijole40
Reklamos kompanijos įtaka vartotojų elgsenai
Rinkodara
Referatas
2008 m.
guoba
Reklamos įtaka vartotojams
Rinkodara
Tyrimas
loooretux
Kaip įvertinti reklamos įtaką pirkėjams Lietuvos rinkoje
Rinkodara
Tyrimas
2013 m.
filomele
Reklamos analizė. Puma
Rinkodara
Referatas
2013 m.
sokioholike
Reklamos priemonių įtaka vartotojų elgsenai renkantis kompiuterį "Apple"
Rinkodara
Diplominis darbas
2013 m.
guoba