Bibliotekos vidinės sistemos organizavimas kaip priemonė kurti informacijos produktus ir paslaugas
Ištrauka
Mokslinės esė tikslas yra atskleisti, kaip bibliotekos vidinės sistemos organizavimas tampa priemone, kuriant informacijos produktus ir paslaugas. Mokslinė esė bus suskirstyta į tris dalis. Pirmoje dalyje bus kalbama apie fiziškai esančius vidinius bibliotekose esančius elementus, kurie apima teikiamų paslaugų spektrą ir stipriai įtakoja teikiamų paslaugų kokybę. Antroje dalyje bus pristatomi vidiniai intelektualūs bibliotekoje esantys elementai, kurie apima personalo spektrą, kurio dėka yra kuriama kokybiška ir patikima informacija vartotojams. Trečiojoje dalyje bus analizuojamas bibliotekos patalpų spektras, kuris tarsi sujungia teikiamų paslaugų ir personalo elementus, bei galutiniai leidžia sukurti kokybiškus informacijos produktus ir suteikti kokybiškas informacijos paslaugas vartotojams. Pagrindinė mokslinės esė problema ir esminė tezė, kuri bus plėtojama darbe yra : nuo ko priklauso bibliotekos kokybiško vidinio organizavimo informacijos produktų ir paslaugų kokybė ?
Turinys
- Įvadas2
- 1. Paslaugos3
- 1.1 Fondų komplektavimas3
- 1.1.1 Atviri fondai3
- 1.1.2 Informacijos šaltinių pateikimas vartotojui3
- 1.1.3 Katalogai4
- 1.2 Naujų komunikacijos formų įvedimas4
- 1.2.1 Biblioteka 2.0, Skype, Twitter, Facebook , RSS4
- 2. Personalas5
- 2.1 Personalo santykis su vartotoju5
- 2.2 Personalo kvalifikacija6
- 2.3 Personalo motyvacija7
- 3. Patalpos7
- 3.1 Bibliotekos erdvė8
- 3.2 Bibliotekos įranga10
- Išvados12
- Bibliografinis nuorodų sąrašas13
Reziumė
- Autorius
- anaid2020
- Tipas
- Rašinys
- Dalykas
- Mokslinė metodologija
- Kaina
- €2.21
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Kov 30, 2020
- Publikuotas
- 2012 m.
- Apimtis
- 14 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų