Kaip ugdyti vaikų ekonominį raštingumą priešmokyklinėje grupėje
Ištrauka
Gyvenant rinkos ekonomikos laikotarpiu būtina šviesti visuomenę ir teikti žinių, susijusių su ekonominiu raštingumu, kadangi asmeninio biudžeto ir finansų planavimas, rinkos kainų išmanymas, gebėjimas prisitaikyti prie kintančių situacijų prisideda prie kokybiškesnių ir saugesnių gyvenimo sąlygų kūrimo. LR „Ekonominio raštingumo ir verslumo ugdymo strategijoje“ ekonominis raštingumas apibrėžiamas kaip „ekonomikos reiškinių supratimo pagrindu sukurta mokinio motyvacija ir pasirengimas pritaikyti savo žinias ir gebėjimus praktinėje veikloje, mokinio amžiui adekvatus ekonominių žinių ir kompetencijų lygis“. Įdomu tai, jog šioje strategijoje ne kartą minima ,,visuomenės“ sąvoka, tačiau ekonominio raštingumo ugdymas siejamas tik su pradinės, pagrindinės, vidurinės mokyklos mokiniais bei aukštųjų mokyklų studentais.
Turinys
- 1. Bruzgelevičienė, R. 2008. Ugdymo paradigmų kaitos permanentiškumo problema: teorija – praktinė veikla – mokytojų rengimas. Mokytojų ugdymas, 10: 74–90 .
- 2. Jonikienė, M. Ko mokyti vaikus apie pinigus? Nuotolinis akredituotas mokymas.
- 3. Kourilsky, M. 1977. The Kinder – Economy: A Case Study of Kindergarten Pupils‘ Acquisition of Economic Concepts. The Elementary School Journal. 3: 182–191.
Reziumė
- Autorius
- jonasjonaitis
- Tipas
- Rašinys
- Dalykas
- Pedagogika
- Kaina
- €2.05
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Rgs 7, 2018
- Publikuotas
- 2018 m.
- Apimtis
- 8 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų