Komunikacijos strategijų ypatumai krizinių situacijų valdyme
Ištrauka
Sparčiai kintanti ir dinamiška išorinė aplinka, nauji konkurentai, interneto sparta bei socialiniai tinklai, kurių dėka kiekvienas gali būti masinės informacijos skleidėju, įsigalėjimas sukuria situaciją, kai krizės tampa vis dažnesnės, o jų valdymas – sudėtingesnis. Nuo krizių neapsaugota nė viena organizacija: jos gali kelti grėsmę organizacijos reputacijai, jos pelnui ar netgi išsilaikymui rinkoje. Visgi krizėms iš dalies galima ir būtina pasirengti: numatyti galimas grėsmes ir būdus joms išvengti bei tinkamai valdyti prasidėjusias krizes.
Organizacijos susiduriančios su krizėmis privalo susitelkti į abipusę komunikaciją, taip pat iš naujo įvertinti egzistuojančias strategijas, prieš diegiant naujas, siekiant nustatyti tolimesnę viziją ir organizacijos veiklos kryptis, taip pat svarbu tobulinti ir atnaujinti efektyvios komunikacijos ir krizių valdymo planą, kuris pagelbės tiek krizės, tiek pokriziniu laikotarpiu stengiantis atsigauti nuo jos padarinių ir toliau siekti užsibrėžtų tikslų.
Turinys
- komunikacijos problemos
- Komunikacijos krizė
- efektyvios krizės komunikacijos kriterijai
- efektyvi krizės komunikacija
- krizės valdymo strategijos
Reziumė
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Rgp 20, 2015
- Publikuotas
- 2014 m.
- Apimtis
- 4 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų