Komunikacijos strategijų ypatumai krizinių situacijų valdyme

4 psl. / 881 žod.

Ištrauka

Sparčiai kintanti ir dinamiška išorinė aplinka, nauji konkurentai, interneto sparta bei socialiniai tinklai, kurių dėka kiekvienas gali būti masinės informacijos skleidėju, įsigalėjimas sukuria situaciją, kai krizės tampa vis dažnesnės, o jų valdymas – sudėtingesnis. Nuo krizių neapsaugota nė viena organizacija: jos gali kelti grėsmę organizacijos reputacijai, jos pelnui ar netgi išsilaikymui rinkoje. Visgi krizėms iš dalies galima ir būtina pasirengti: numatyti galimas grėsmes ir būdus joms išvengti bei tinkamai valdyti prasidėjusias krizes.

Organizacijos susiduriančios su krizėmis privalo susitelkti į abipusę komunikaciją, taip pat iš naujo įvertinti egzistuojančias strategijas, prieš diegiant naujas, siekiant nustatyti tolimesnę viziją ir organizacijos veiklos kryptis, taip pat svarbu tobulinti ir atnaujinti efektyvios komunikacijos ir krizių valdymo planą, kuris pagelbės tiek krizės, tiek pokriziniu laikotarpiu stengiantis atsigauti nuo jos padarinių ir toliau siekti užsibrėžtų tikslų.


Turinys

  • komunikacijos problemos
  • Komunikacijos krizė
  • efektyvios krizės komunikacijos kriterijai
  • efektyvi krizės komunikacija
  • krizės valdymo strategijos

Reziumė

Autorius
odijum
Tipas
Rašinys
Dalykas
Vadyba
Kaina
€1.89
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Rgp 20, 2015
Publikuotas
2014 m.
Apimtis
4 psl.

Susiję darbai

Kokybės valdymo strategijos rengimas

Vadyba Referatas 2012 m. meduolis
Kintant gyvenimo kokybei, kartu didėja ir reikalavimai, keliami paslaugų ir produktų kokybei. Vartotojai reikalauja, jog paslauga ar produktas, už kurią jie moka, atitiktų...

Informacijos valdymas ir komunikacija

Vadyba Prezentacija 2013 m. rasa13
Vadovo darbo objektas yra informacija apie organizacijos aplinką, veiklą, organizacijos narių sugebėjimus ir siekius, o jo darbo produktas valdymo sprendimai.