Indijos ir Lietuvos ikimokyklinio ugdymo sistemų palyginimas (skaidrės)
Ištrauka
Ikimokyklinis ugdymas Indijoje:
•Misija – visuminis vaikų ugdymas.•Vizija – saugi aplinka, kurioje vaikas galėtų tinkamai pasirengti mokyklai.•Tikslai – emocinių bei socialinių įgūdžių ugdymas, mokymas bendradarbiauti, kalbos ir loginio mąstymo ugdymas, pasaulio pažinimo skatinimas, atminties ir fizinis lavinimas.•Vertybės – kultūros bei tradicijų puoselėjimas, nuolatinis mokymasis ir tobulėjimas, tikslų vieningumas.
Labiausios išreikštos sociocentrinės vertybės: lygybė, brolybė, taika, darbas, aukojimasis dėl kitų.
•Aplinka – Būtiniausios sąlygos vaikų priežiūrai ir ugdymuisi, aplinka, atitinkanti higienos normas. •Priemonės – priklauso nuo įstaigos. •Metodai – priklauso nuo įstaigos.
Turinys
- INDIJOS RESPUBLIKOS PRISTATYMAS
- 1. INDIJOS ŠVIETIMO SISTEMOS RAIDA
- 2. INDIJOS IKIMOKYKLINIO UGDYMO SISTEMA
- 3. INDIJOS DARŽELIŲ RŪŠYS
- 4. IKIMOKYKLINIO UGDYMO SVARBA INDIJOJE
- 5. LIETUVOS IR INDIJOS IKIMOKYKLINIO UGDYMO SISTEMŲ PANAŠUMAI
- 6. LIETUVOS IR INDIJOS IKIMOKYKLINIO UGDYMO SISTEMŲ SKIRTUMAI
Reziumė
- Autorius
- jonasjonaitis
- Tipas
- Prezentacija
- Dalykas
- Pedagogika
- Kaina
- €1.15
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Rgs 7, 2018
- Publikuotas
- 2016 m.
- Apimtis
- 23 skaidr.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų