Indijos ir Lietuvos ikimokyklinio ugdymo sistemų palyginimas (skaidrės)

23 skaidr.

Ištrauka

Ikimokyklinis ugdymas Indijoje:

•Misija – visuminis vaikų ugdymas.•Vizija – saugi aplinka, kurioje vaikas galėtų tinkamai pasirengti mokyklai.•Tikslai – emocinių bei socialinių įgūdžių ugdymas, mokymas bendradarbiauti, kalbos ir loginio mąstymo ugdymas, pasaulio pažinimo skatinimas, atminties ir fizinis lavinimas.•Vertybės – kultūros bei tradicijų puoselėjimas, nuolatinis mokymasis ir tobulėjimas, tikslų vieningumas.

      Labiausios išreikštos sociocentrinės vertybės: lygybė, brolybė, taika, darbas, aukojimasis dėl kitų.

•Aplinka – Būtiniausios sąlygos vaikų priežiūrai ir ugdymuisi, aplinka, atitinkanti higienos normas. •Priemonės – priklauso nuo įstaigos. •Metodai – priklauso nuo įstaigos.


Turinys

  • INDIJOS RESPUBLIKOS PRISTATYMAS
  • 1. INDIJOS ŠVIETIMO SISTEMOS RAIDA
  • 2. INDIJOS IKIMOKYKLINIO UGDYMO SISTEMA
  • 3. INDIJOS DARŽELIŲ RŪŠYS
  • 4. IKIMOKYKLINIO UGDYMO SVARBA INDIJOJE
  • 5. LIETUVOS IR INDIJOS IKIMOKYKLINIO UGDYMO SISTEMŲ PANAŠUMAI
  • 6. LIETUVOS IR INDIJOS IKIMOKYKLINIO UGDYMO SISTEMŲ SKIRTUMAI

Reziumė

Autorius
jonasjonaitis
Tipas
Prezentacija
Dalykas
Pedagogika
Kaina
€1.15
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Rgs 7, 2018
Publikuotas
2016 m.
Apimtis
23 skaidr.

Susiję darbai

Marijos Montessori ugdymo sistemos

Pedagogika Prezentacija 2017 m. ievuusia
•Psichologė ir pedagogė iš Italijos. •Tapo viena pirmųjų medikių Italijoje. •Vadovavo institucijai, kuri dirbo su neįgaliaisiais. •Montessori įkūrė vaikų namus. •Antro pasaulinio karo...