Praktikos ataskaita filmų, reklamos įmonėje

23 psl. / 2437 žod.

Ištrauka

Studentai, stodami į universitetus, planuoja įgyti aukštąjį bakalauro laipsnio išsilavinimą. Siekiant užtikrinti geriausią studijų kokybę, jos paprastai susideda iš dviejų dalių: teorinės ir praktinės. Teorija siekiama žmogų supažindinti su visa sukaupta specialybės ir jos sričių informacija, o praktika siekiama studentą išmokyti teorinę informaciją pritaikyti realiame gyvenime, darbe. Vilniaus universiteto kūrybos komunikacijos programos studentai su praktika susiduria labai anksti – jau antrame kurse turėjome privalomą dalyką – profesinę pažintinę praktiką. Jos metu turėjome galimybę susipažinti su kūrybinių industrijų įmonėmis bei jų veiklos specifika, vaikščiodami ir kalbėdami su įmonės atstovais. Pažintinė praktika leido lengviau apsispręsti, kur rinksimės atlikti praktiką tolimesniuose semestruose.

Priimti minėtą sprendimą turėjome baigiantis trečiajam semestrui. Mane labiausiai dominusios sritys yra dvi – reklamos bei filmų kūrimas. Kadangi žinojau, jog ši praktika yra itin svarbi, o apsispręsti buvo sunku, kreipiausi į savo buvusio darbo vadovę patarimo. Ji, pažinodama mane ir žinodama mano kompetencijas, rekomendavo atlikti praktiką ,,Dansu films“ įmonėje. Vis dėlto, prašymus laikinai prisijungti prie komandos išsiunčiau virš dešimčiai įmonių. Trumpam buvo apėmęs nerimas, nes daugelis įmonių neatrašė nei į laiškus, nei atsiliepė telefonu. Tik pora įmonių atrašė, kad neturi galimybės priimti praktikantų. Tuomet gavau teigiamą atsakymą iš įmonės ,,Dansu films“, kuri mielai mane pakvietė prisijungti.


Turinys

  • Įvadas3
  • Praktikos sutarties kopija5
  • Praktikos vadovo atsiliepimas7
  • Praktikos dienoraštis8
  • Darbų lentelė15
  • Praktikos privalumai ir trūkumai17
  • Pasiūlymai, išvados ir rekomendacijos18
  • Priedai19

Reziumė

Autorius
VU
Tipas
Praktikos ataskaita
Dalykas
Komunikacija
Kaina
€2.70
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Bir 17, 2021
Publikuotas
2020 m.
Apimtis
23 psl.

Susiję darbai

Politinė reklama Lietuvoje ir kitose šalyse

Komunikacija Prezentacija girlwithglasses
Politinė reklama – informacija, skleidžiama politiko vardu ar interesais, kuria siekiama paveikti rinkėjų motyvaciją arba propoguojamas politikas ar partija, jų idėjos, tikslai ar...

RSV „AIRBALTIC“ reklaminės kampanijos analizė

Komunikacija Tyrimas 2019 m. gabrielaa
Atliktas „airBaltic“ kompanijos ryšių su visuomene procesų tyrimas: analitinį, veiksmo planavimo bei komunikacijos įvertinimas, ir remiantis gautais duomenimis ,pateikta jų apžvalgą bei tolimesni...