Viešųjų ryšių praktikos ataskaita "Vilkyškių pieninėje"
Ištrauka
Viešųjų ryšių praktiką atlikau akcinėje bendrovėje „Vilkyškių pieninė“, 2019 metų sausio-vasario mėnesiais. Ši pieninė yra viena didžiausių bei inovatyviausių įmonių pieno produktų gamybos bei pardavimų rinkoje Lietuvoje. „Vilkyškių pieninės“ misija - suteikti žmonėms gurmanišką pasitenkinimą vartojant pieno produktus. Ši misija yra įgyvendinama pasitelkus tokias vertybes kaip kokybė, inovacijos, kompetencija, sąžiningumas. Be to, įmonė nepaprastai daug dėmesio skiria darbuotojų ugdymui bei jų kompetencijos kėlimui, taip pat nuolat ieško partnerių tokiose egzotiškose šalyse kaip Jungtiniai Arabų Emyratai ar Kinija. Taigi, galima drąsiai teigti, kad „Vilkyškių pieninė“, savo istoriją pradėjusi 1993 metais, toliau nuolat tobulėja ir auga kaip stipri ir savita įmonė. Kadangi vienas pagrindinių viešųjų ryšių praktikos tikslų yra pritaikyti studijų metu įgytas teorines žinias profesinėje srityje, gilinti žinias apie komunikacijos rinką bei ugdyti savarankiškos profesinės veiklos viešųjų ryšių srityje gebėjimus, praktiką pasirinkau atlikti viešųjų ryšių bei marketingo srityje pripažintoje įmonėje. „Vilkyškių pieninė“ net du kartus gavo „Metų prekės ženklo“ įvertinimą – 2013 bei 2015 metais. Turėdama galimybę mokytis iš pačių sėkmingiausių pavyzdžių, galiu sparčiau tobulėti kaip viešųjų ryšių specialistė. Tobulėti padeda ir praktikos ataskaitos rengimas, kadangi gali objektyviai įvertinti atliktus darbus ir išskirti trūkumus. Atlikdama paskirtas užduotis ir prisidėdama prie „Vilkyškių pieninės“ darbo, siekiau įgyvendinti išsikeltus uždavinius ir praktikos pradžioje apibrėžtą tikslą.
Iškeltas viešųjų ryšių praktikos tikslas – pritaikyti įgytas teorines žinias ir įgyti patirties įgyvendinant „Vilkyškių pieninės“ uždavinius, taip formuojant profesionalumą viešųjų ryšių bei komunikacijos srityje.
Praktikos uždaviniai:
- Įgyti reikiamų profesinių žinių kaip tinkamai ir efektyviai naudoti komunikacinius kanalus verslo įmonėje;
- pritaikant turimas teorines žinias formuoti teigiamą „Vilkyškių pieninės“ įvaizdį;
- patobulinti duomenų rinkimo, analizavimo, sisteminimo bei pateikimo įgūdžius;
- įgyti patirties rengiant įmonės ataskaitas bei prezentacijas;
Praktikos ataskaitos struktūra: aprašomojoje darbo dalyje pristatoma „Vilkyškių pieninė“, trumpai apžvelgiama jos istorija, veikla bei uždaviniai. Analitinėje dalyje analizuojamos, reflektuotuojamos praktinės veiklos metu atliktos užduotys, vykdytos veiklos, įgyvendinti projektai, apžvelgiamos žinios ir įgūdžiai, kurių prireikė praktikos metu, sprendimų priėmimo ir etikos principai, vidinė komunikacija. Kūrybinėje dalyje pateikiami pasiūlymai, pastabos, numatomi komunikacijos projektai, kuriuos galėtų/turėtų įgyvendinti pasirinkta organizacija – tiek iš profesinės, tiek ir iš organizacinės (vidinės/ išorinės komunikacijos) perspektyvos. Praktikos ataskaita baigiama išvadomis bei priedais.
Reziumė
- Autorius
- lee123
- Tipas
- Praktikos ataskaita
- Dalykas
- Komunikacija
- Kaina
- €2.70
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Kov 4, 2020
- Publikuotas
- 2019 m.
- Apimtis
- 21 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų