Įvadinės informacijos struktūrų praktikos ataskaita
Ištrauka
Temos aktualumas. Kiekvienoje įmonėje bei versle siekiant tikslingo, operatyvaus bei našaus darbo, būtina smulkiai susipažinti ir įsisavinti paslaugų, prekių bei organizuojamų veiklų sistemą. Siekiant didinti klientų skaičių svarbu domėtis konkrečios savo srities konkurentų veikla, norint rasti geriausią santykį su klientu bei rasti optimaliausią kainą tenkinančią tiek darbuotojų tiek klientų ratą. Siekiant didinti įmonės veiklos efektyvumą būtina analizuoti, pažinti instruktuoti esamus ir naujus darbuotojus apie visus įmonėje esančių paslaugų atnaujinimo būdus, informacinių technologijų vystymąsi, bei supažindinti su logistikos procesais. Logistika bei tiekimas yra bene svarbiausia proceso dalis norint teikti ar pirkti paslaugas. Klientai renkasi kuo aukštesnį aptarnavimo lygį, todėl su logistikos pagrindinėmis dalimis turi būti susijusi kiekviena įmonė, norinti klientui suteikti geriausią kainos ir kokybės santykį. Informacijos valdymo praktikos tikslas - atnaujinti, patobulinti ir apjungti informacijos valdymo pagrindų paskaitų metu įgytas žinias bei įgūdžius. Šiame darbe pateikiama praktikos, atliktos Šiaulių UAB „Ketagras“ įmonėje ataskaita. UAB „Ketagras“ įmonė yra plataus profilio graviravimo ir frezavimo paslaugas teikianti įmonė, praktika šioje įmonėje labai svarbi ir motyvuota, nes tai – šeimos verslas.
Praktikos trukmė nuo 2019-10-21 iki 2019-11-02
Praktikos tikslas – atlikti UAB „Ketagras“ įmonės funkcinių veiklų analizę.
Darbo objektas – UAB „Ketargras“ įmonė.
Praktikos uždaviniai:
- Išanalizuoti UAB „Ketagras“ įmonės išorinius ir vidinius aplinkos veiksnius, turinčius įtakos įmonės veiklai.
- Pateikti UAB „Ketagras“ įmonės charakteristiką
- Išanalizuoti UAB „Ketagras“ įmonės klientų aptarnavimo veiklos tikslą ir uždavinius
Tyrimo metodai ir priemonės:
Stebėjimas, dokumentų analizė.
Turinys
- ĮVADAS4
- 1. UAB „KETAGRAS“ ĮMONĖS CHARAKTERISTIKA5
- 2. UAB „KETAGRAS“ ĮMONĖS IŠORINĖS IR VIDINĖS APLINKOS VEIKSNIAI, TURINTYS ĮTAKOS INSTITUCIJOS VEIKLAI6
- 2.1 UAB „Ketagras“ vidinės aplinkos veiksniai7
- 2.2 UAB „Ketagras“ išorinės aplinkos veiksniai8
- 3. UAB „KETAGRAS“ ĮMONĖS KOMUNIKACINĖ FUNKCIJA9
- 3.1 Pagrindiniai UAB „Ketagras“ komunikacinės funkcijos vykdymo rodikliai bei jų pokyčiai9
- 3.2 Komunikacinės funkcijos strateginiai ir einamieji tikslai10
- 3.3 Pagrindiniai komunikacinės funkcijos rodikliai11
- 4. UAB „KETAGRAS“ ĮMONĖS KLIENTŲ APTARNAVIMO VEIKLOS ANALIZĖ12
- 4.1 Klientų aptarnavimo skyriaus funkcininės veiklos charakteristika12
- 4.2 Klientų aptarnavimo skyriaus veiklos tikslas ir uždaviniai13
- 4.3 Klientų aptarnavimo skyiaus funkcijos14
- 4.4 Klientų aptarnavimo skyriaus darbuotojų atsakomybė16
- 5. UAB „KETAGRAS“ ĮMONĖS VEIKLOS MODELIS17
- 6. UAB „KETAGRAS“ RYŠIŲ SU VISUOMENE STRUKTŪRA BEI PERSPEKTYVOS18
- IŠVADOS19
- REKOMENDACIJOS20
- REFLEKSIJA21
- BIBLIOGRAFINIŲ NUORODŲ SĄRAŠAS22
- PRIEDAI
- 1 priedas. Praktikos dienoraštis
Reziumė
- Autorius
- denim
- Tipas
- Praktikos ataskaita
- Dalykas
- Vadyba
- Kaina
- €3.10
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Bal 6, 2020
- Publikuotas
- 2019 m.
- Apimtis
- 26 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų