Praktikos veiklos ataskaita: ryšiai su visuomene UAB „Deichmann avalynė“

18 psl. / 3368 žod.

Ištrauka

Ryšių su visuomene praktika buvo atlikta nuo 2014-10-06 iki 2014-10-30 Šiauliuose, UAB „Deichmann avalynė“.

Tyrimo objektas – UAB „Deichmann avalynė“ veikla ir jos viešinimas.

Tyrimo tikslas – aptarti ryšių su visuomene profesinės veiklos sritis.

Tyrimo uždaviniai:

Atrinkti ir susisteminti informaciją, kuri naudojama UAB „Deichmann avalynė“ veiklai viešinti;Parengti UAB „Deichmann avalynė“ viešosios informacijos sklaidos planą;Parengti UAB „Deichmann avalynė“ reklaminės medžiagos projektą;Parengti UAB „Deichmann avalynė“ pranešimą spaudai;Parengti UAB „Deichmann avalynė“ pristatymą.

Deichmann parduotuvių tinklas, kurio pagrindinė veikla – prekyba moteriška, vyriška bei vaikiška avalyne bei aksesuarais. Organizacija Deichmann įkurta 1913 metais Eseno-Borbecko mieste, Rūro srities šerdyje, Vokietijoje, kuomet Heinrich Deichmann atidarė pirmąją batų dirbtuvę, kurioje dirbo kartu su savo žmona Julija. Užaugus dviem kartoms beveik po šimto metų įmonė tapo rinkos lyderė visoje Europoje. Šiuo metu Deichmann atstovybės yra 24-ose pasaulio šalyse, jose veikia 3325 parduotuvės, kuriose darbuojasi daugiau nei 33 700 darbuotojų. Dabar kaip ir anksčiau Deichmann yra vienai šeimai priklausanti bendrovė, kurios augimas yra finansuojamas tik iš savo vidinių resursų. Įmonė neturi nieko bendro su akcijų biržomis ar kreditais. Lietuvoje Deichmann veiklą vykdo uždaroji akcinė bendrovė „Deichmann avalynė“. Šiuo metu Lietuvoje Deichmann tinklą sudaro 18 parduotuvių įsikūrusių Kaune, Vilniuje, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Marijampolėje bei Mažeikiuose.

Informacijos šaltinių apžvalga. Rengiant praktikos ataskaitą, buvo naudotasi Dudėno R., Kriaučionienės M., Urbanskienės R., Poželaitės R., Urbonienės L., Ramanauskienės J., Stankevičienės J., Urbanskienės R. mokymo metodinėmis priemonėmis, Uznienės R., Sūdžiaus V. moksliniais straipsniais bei internetiniais šaltiniais apie ryšius su visuomenę bei reklamą.


Turinys

  • PAVEIKSLŲ SĄRAŠAS3
  • ĮVADAS4
  • 1. UAB „DEICHMANN AVALYNĖ“ VEIKLOS VIEŠINIMAS5
  • 2. UAB „DEICHMANN AVALYNĖ“ VIEŠOSIOS INFORMACIJOS SKLAIDOS PLANAS9
  • 3. UAB „DEICHMANN AVALYNĖ“ REKLAMINĖ MEDŽIAGA11
  • 4. UAB „DEICHMANN AVALYNĖ“ PRANEŠIMAS SPAUDAI13
  • 5. 2014 METŲ SPAUDOS PUBLIKACIJOS APIE DEICHMANN PARDUOTUVES ĮSIKŪRUSIAS ŠIAULIUOSE14
  • 6. UAB „DEICHMANN AVALYNĖ“ PRISTATYMAS15
  • IŠVADOS16
  • BIBLIOGRAFINIŲ NUORODŲ SĄRAŠAS17
  • PRIEDAI18

Reziumė

Autorius
blooming
Tipas
Praktikos ataskaita
Dalykas
Vadyba
Kaina
€2.90
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Rgs 14, 2015
Publikuotas
2015 m.
Apimtis
18 psl.

Susiję darbai

Praktikos ataskaita AB „VOLFAS ENGELMAN“

Vadyba Praktikos ataskaita 2012 m. svajūnė
Darbo aktualumas: AB „Volfas Engelman“ savo veiklą pradėjo daugiau kaip prieš 150 metų ir šiuo metu rinkai patiekia platų asortimentą produktų, kuriuos puikiai...

Praktikos ataskaita UAB "Maxima LT" padalinyje

Vadyba Praktikos ataskaita 2012 m. svajūnė
Darbo aktualumas. Maxima LT, UAB didžiausias mažmeninės prekybos tinklas Lietuvoje ir Baltijos šalyse. Tai didžiausia lietuviško kapitalo įmonė ir didžiausias darbdavys Baltijos šalyse....