AB SEB Bankas profesinės praktikos ataskaita
Ištrauka
Praktika buvo atliekama AB SEB banko Martyno Mažvydo skyriuje. AB SEB - Lietuvos komercinis bankas. Priklauso Šiaurės šalių finansinių paslaugų grupei „SEB“. Įkurtas 1990 metais. Lietuvoje SEB grupė aptarnauja daugiau kaip milijoną klientų. 2016 m. su „Swedbank“ banku buvo vienu iš dviejų didžiausių bankų Lietuvoje ir 40-as Centrinėje Europoje (pagal „Deloitte“ vertinimą). Bankas 2016 m. gruodžio 31 d. turėjo 3 filialus: AB SEB banko Rytų regiono filialą (Vilnius), AB SEB banko Vidurio regiono filialą (Kaunas), ir AB SEB banko Vakarų regiono filialą (Klaipėda). Filialus sudarė 34 klientų aptarnavimo padalinių tinklas (5 finansinių paslaugų centrai ir 29 klientų aptarnavimo skyriai visoje Lietuvoje). Vilniaus M. Mažvydo skyrius, kuriame buvo atlikta praktika, yra klientų aptarnavimo skyrius, jame teikiamos įvairios paslaugos: valiutos keitimas, indėliai, seifų nuoma, paskolos, lizingas, draudimas, išduodamos mokėjimo kortelės, įrengta savitarnos zona, veikia bankomatai.
Praktikos vieta buvo pasirinkta vadovaujantis noru artimiau susipažinti su tarptautine, net 16 šalių veikiančia įmone, suprasti, kaip yra vykdoma banko veikla, aptarnaujami ir segmentuojami klientai, suprasti karjeros galimybes, išsiaiškinti, kokių žinių reikia įmonės veiklos vykdyme ir pritaikyti studijų metu jau įgytas žinias.
Praktikos trukmė- 10 savaičių (nuo kovo 20 d. iki gegužės 26 d.), praktikos apimtis- 15 kreditų.
Praktikos tikslai:
Realioje verslo aplinkoje praktiškai įtvirtinti studijų metu įgytas ekonomikos, vadybos, rinkodaros, materialiųjų finansinių išteklių valdymo žinias.
Praktikos uždaviniai:
1. Apibūdinti įmonės teisinį statusą ir teisinį veiklos reglamentavimą, išsiaiškinti organizacinę valdymo struktūrą arba ją sudaryti, paaiškinti jos privalumus ir trūkumus.
2. Išnagrinėti, kaip įmonėje valdomi žmogiškieji ištekliai (personalo paieškos šaltinius, atrankos, adaptavimo, veiklos ir kompetencijos vertinimo principus, personalo ugdymo ir motyvavimo metodus, personalo kaitos valdymo priemones ir kt.).
3. Nustatyti įmonės (jos padalinio) prekių (paslaugų) kokybės vadybos tobulinimo priemones.
4. Analizuoti įmonės komunikacijos procesą, elementus ir priemones, apibūdinti bendravimo su kolegomis, partneriais ir klientais situacijas.
5. Nustatyti įmonės (jos padalinio) veiklos tobulinimo galimybes komunikacijos srityje.
6. Analizuoti įmonėje taikomą rėmimo (rinkodaros) kompleksą ir naudojamas rinkodaros priemones, prisidėti prie įmonės rinkodaros planavimo ir įgyvendinimo.
7. Nustatyti įmonės vartotojų tipus bei jų elgsenos modelius, atsižvelgiant į kultūrines, nacionalines ir socialines vartotojų ypatybes.
8. Atlikti įmonės konkurentų analizę.
Praktikos eiga:
Praktika prasidėjo AB SEB banko Martyno Mažvydo skyriuje. Pirmomis praktikos dienomis rimtų darbų nebuvo, jokio įvadinio mokymo taip pat nebuvo, po truputį administratorė aiškino, kaip vyksta darbas, reikėjo stebėti, kaip ji atlieka jai skirtus darbus. Dar savaitę buvau administratorės asistentė, padėdavau jai atlikti kai kuriuos smulkius darbus (nunešti dienos dokumentus, išdėlioti gautas korteles ir PIN kodus, atiduoti klientams pažymas, palydėti klientus pas vadybininkus, pas notarą ir panašiai).
Vėliau praktikos vadovė pasiūlė 2-3 savaites pagelbėti vadybininkams, skambinti telefonu ir kviesti klientus į asmenines konsultacijas. Šiame etape iš viso pabendravau telefonu su maždaug 120 klientų, išmokau naudotis CRM sistema, turėjau galimybę bendrauti su įvairaus lygio klientais.
Kai baigiau šią užduotį, mane pasikvietė archyvarės padėti tvarkyti dokumentus. Reikėjo atsivežti senus juridinių asmenų dokumentus iš archyvo, patikrinti, ar juose informacija teisingai sudėta, tada klijuoti barkodus ir perduoti archyvarėms tolesniam tvarkymui.
Taip pat beveik kiekvieną dieną pavaduodavau administratorę pietų metu. Po truputį išmokau siųsti ir priimti laiškus per „DPD“ ir „LP Express“, spausdinti klientams ataskaitas, atsakinėti į kai kuriuos jų klausimus, padėti išspręsti jiems problemas.
Turinys
- ĮVADAS
- 1. ĮMONĖS AB SEB BANKAS VEIKLOS PRISTATYMAS
- 2. PASIRINKTŲ NAGRINĖTI PRAKTIKOS UŽDUOČIŲ IR PRAKTIKOS METU ĮTVIRTINTŲ KOMPETENCIJŲ ANALIZĖ REMIANTIS TEORINĖMIS ŽINIOMIS
- 2.1. Apibūdinti įmonės teisinį statusą ir teisinį veiklos reglamentavimą, išsiaiškinti organizacinę valdymo struktūrą arba ją sudaryti, paaiškinti jos privalumus ir trūkumus
- 2.2. Išnagrinėti, kaip įmonėje valdomi žmogiškieji ištekliai (personalo paieškos šaltinius, atrankos, adaptavimo, veiklos ir kompetencijos vertinimo principus, personalo ugdymo ir motyvavimo metodus, personalo kaitos valdymo priemones ir kt.)
- 2.3. Nustatyti įmonės (jos padalinio) prekių (paslaugų) kokybės vadybos tobulinimo priemones
- 2.4. Analizuoti įmonės komunikacijos procesą, elementus ir priemones, apibūdinti bendravimo su kolegomis, partneriais ir klientais situacijas
- 2.5. Nustatyti įmonės (jos padalinio) veiklos tobulinimo galimybes komunikacijos srityje
- 2.6. Analizuoti įmonėje taikomą rėmimo (rinkodaros) kompleksą ir naudojamas rinkodaros priemones, prisidėti prie įmonės rinkodaros planavimo ir įgyvendinimo
- 2.7. Nustatyti įmonės vartotojų tipus bei jų elgsenos modelius, atsižvelgiant į kultūrines, nacionalines ir socialines vartotojų ypatybes
- 2.8. Atlikti įmonės konkurentų analizę
- IŠVADOS IR SIŪLYMAI
- LITERATŪROS SĄRAŠAS
- PRIEDAI
Reziumė
- Autorius
- zitkevic
- Tipas
- Praktikos ataskaita
- Dalykas
- Finansai
- Kaina
- €3.70
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Rgs 23, 2018
- Publikuotas
- 2017 m.
- Apimtis
- 25 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų