Praktikos ataskaita SEB banke
Ištrauka
AB SEB bankas – vienas didžiausių komercinių bankų Lietuvoje, bankų rinkos vystymuisi daręs didelę įtaką po Lietuvos Respublikos nepriklausomybės atkūrimo. Šis bankas priklauso Šiaurės šalių finansinių paslaugų grupei „SEB“. SEB, kaip ilgalaikių ryšių su klientais bankas, Švedijoje ir Baltijos šalyse konsultuoja privačius ir verslo klientus kasdieninės bankininkystės, kreditavimo, taupymo, investavimo ir kitais finansų klausimais ir teikia jiems universalias finansines paslaugas. SEB grupei priklausančių bankų Danijoje, Suomijoje, Norvegijoje ir Vokietijoje pagrindinės veiklos sritys yra verslo ir investicinės bankininkystės paslaugos verslo klientams ir institucijoms.
Pagrindinis praktikos SEB banke tikslas – susipažinti su Lietuvos komercinių bankų rinka, darbo banke specifika ir pritaikyti kuo daugiau universitete įgytų žinių.
Tikslui pasiekti iškelti šie uždaviniai:
- Susipažinti su Banko struktūra, klientų aptarnavimo grupės tikslais, uždaviniais, darbo specifika;
- Išanalizuoti naudojamas programas ir jų funkcijas;
- Perprasti Banko paslaugas bei produktus, išmokti juos pritaikyti klientų poreikiams;
- Dalyvauti Banko vidinėje veikloje, susirinkimuose, renginiuose;
- Pritaikyti universitete įgytas žinias tiek atliekant gautas užduotis, tiek kritiškai žiūrint į Banko problemas bei teikiant pasiūlymus joms spręsti;
Praktikos metu teko dirbti tiek be klientų (analizuoti informaciją, esančią internete, intranete, lankstinukuose), tiek su klientais (atlikti grynųjų pinigų, valiutos keitimo operacijas, kitas kasdienės bankininkystės, taupymo, investavimo, kreditavimo paslaugas). Įvairiais praktikos periodais teko pritaikyti vis kitas universitete įgytas žinias. Labiausiai darbą palengvino psichologijos, finansų rinkos, tarptautinių finansų, draudimo ir rizikos valdymo bei specialiosios anglų kalbos žinios. Pagrindiniai sunkumai su kuriais susidūriau – atsakomybė dirbant su didelėmis sumomis grynųjų pinigų, įvairaus ir plataus spektro informacijos apdorojimas vienu metu bei kalbos barjeras su kai kuriais klientais.
Turinys
- Įvadas3
- 1. Praktikos institucijos pristatymas4
- 2. Verslo sistema, struktūra ir valdymas7
- 3. Įmonės finansinės būklės analizė12
- 4. Praktikos metu atliktų pagal praktikos programą užduočių aprašymas ir gautų rezultatų analizė16
- Išvados22
- Literatūros šaltiniai23
- Praktikos programos forma24
- Studento atsiliepimas apie praktikos instituciją………………………………………………….25
- Institucijos atsiliepimas apie praktiką atlikusį studentą…………….……………………………26
Reziumė
- Autorius
- gretavgreta
- Tipas
- Praktikos ataskaita
- Dalykas
- Finansai
- Kaina
- €3.50
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Geg 8, 2016
- Publikuotas
- "Informacijos neturime"
- Apimtis
- 23 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų