Praktikos ataskaita: VšĮ „Krisupo festivalis“
Ištrauka
Nuo 2014 m. gegužės 12d. iki birželio 20d. atlikau praktiką VšĮ „Krisupo festivalis“ organizuojamame Kristupo vasaros festivalyje, kuris yra didžiausias ir vienas įspūdingiausių vasaros muzikos festivalių Lietuvoje, trunkantis net du vasaros mėnesius (liepą-rugpjūtį).Praktika – tai Vilniaus teisės ir verslo kolegijos vykdomų studijų proceso dalis, kurios metu studentai pagal specialybę dalyvauja praktiniame mokyme praktikos institucijoje. Praktikos metu studento žinios patikrinamos, pritaikomos bei tobulinamos praktinėje profesinėje veikloje. Mokomosios praktikos tikslas – Susipažinti su įmonės charakteristika, strateginiais bei veiklos tikslais. Įtvirtinti teorines žinias, suformuoti praktinius verslumo įgūdžius dirbant komandoje ir bendradarbiaujant su klientais, išmokti formuoti dalykinius santykius.Šiam tikslui pasiekti keliami uždaviniai:• Susipažinti su įstaigos veikla ir valdymu, įvertinti įmonės veiklą ir atskiras jos funkcijas, taip pat jos aplinkos savybes;• Išanalizuoti įstaigos sėkmingą veiklą lemiančius veiksnius, verslo aplinką, jos veiksnių pokyčių dinamiką;• Išanalizuoti įstaigos teikiamas paslaugas. Įvertinti jų patrauklumą vartotojo požiūriu;• Atlikti bendrą įmonės apžvalgą, nuolat kaupti, tikslinti, analizuoti informaciją apie turizmo įmonėje ir už jos ribų teikiamas paslaugas;• Susipažinti su paslaugos teikimo procesu. Parinkti tinkamas bendravimo strategijas bendraujant su klientais.Ataskaita pateikta keturiuose pagrindiniuose skyriuose. Pirmuose keturiuose teorinės dalies praktikos ataskaitos skyriuose trumpai apžvelgsiu įstaigos charakteristiką, įtaka turizmui, marketingą, įstaigos valdymą, finansus. Ketvirtame praktinės dalies skyriuje analizuosiu įstaigos organizacinę struktūrą.Rašydama ataskaitą labiausiai rėmiausi statistiniais interneto duomenimis, knygų leidiniais, surinkta medžiaga praktikos ir paskaitų metu.Mokomosios praktikos metu naudoti šie tyrimo metodai: eksperimentas, stebėjimas, analizė. Kiekvienu tyrimo metodu įgyta daug praktinių įgūdžių ir žinių.
Turinys
- ĮVADAS3
- 1. KRISTUPO FESTIVALIO CHAREKTERISTIKA4
- 1.1. Festivalio istorija4
- 1.2. Festivalio veikla ir tikslai4
- 2. ĮTAKA TURIZMUI5
- 2.1. Konkurentai6
- 3. MARKETINGAS7
- 3.1. Rėmimas7
- 3.2. Reklama7
- 4. ĮMONĖS VALDYMAS8
- 4.1. Įstaigos organizacinė struktūra8
- 4.2. Įmonės struktūros trūkumai8
- 4.3. Pasiūlymai trūkumams spręsti8
- 4.4. Bendravimas su partneriais9
- ĮSTAIGOS FINANSAI11
- IŠVADOS IR PASIŪLYMAI12
- NAUDOTA LITERATŪRA13
- PRAKTIKOS ATSISKAITYMO LAPAS
Reziumė
- Autorius
- 741236985qw
- Tipas
- Praktikos ataskaita
- Dalykas
- Turizmas
- Kaina
- €2.70
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Rgs 30, 2014
- Publikuotas
- 2014 m.
- Apimtis
- 13 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų