Specialybės įgūdžių lavinimo praktikos ataskaita viešbutyje „Hotel Beverly Park & Spa“ Ispanijoje
Ištrauka
Pažintinė praktika – praktika atliekama pirmame kurse, siekiant iššugdyti studento gebėjimus dirbti realioje erdvėje(įmonėje), supažindinant studentą su darbo tikslais, siekiais, schemomis. Pažintinės praktikos programa trunka ne mažiau, kaip dvi savaites. Pagrindinis praktikos tikslas – susipažinti su poligrafinių įmonių struktūra, išleidžiama produkcija arba teikiama paslauga, jos paruošimu ir pagrindiniais gamybos procesais.
Atliekant praktiką dažniausiai siekiama tokių tikslų:
• Ugdyti bendruosius profesinei veiklai reikalingus gebėjimus;
• Susieti teorines turizmo verslo vadybos srities žinias su praktinė veikla;
• Įgyti turizmo paslaugų organizavimui reikalingų praktinių įgūdžių.
• Žinoti profesinės etikos, bendravimo standartus.
Uždaviniai:
1. Pristatyti įmonės veiklą ir jos valdymo-organizacinę struktūrą.
2. Viešbučio ir teikiamų paslaugų apibūdinimas
3. Nustatyti įmonės ekonominę situaciją regione.
4. Išsiaiškinti kokios makro ir mikro aplinkos veikią viešbutį
5. Atlikti pagrindinių rinkų ir klientų segmentavimą.
6. Dalyvauti tiesioginio marketingo veiksmų įgyvendinime, aprašyti juos;
7. Susipažinti su įmonės marketingo kompleksu ir aprašyti pagrindines produkto (paslaugos) savybes, taikomas kainodaros strategijas, rėmimo kompleksą, produkto pateikimą galutiniam vartotojui.
8. Analizuoti konkurentų veiksmus.
9. Bendrauti su klientais ir įvertinti jų poreikius.
Pasirinkta įmonė yra „Hotel Beverly Park & Spa“ Ispanijoje. Atliekant praktiką viešbutyje, buvo siekiama išsiaiškinti viešbučio veiklą, išnagrinėti valdymo – organizacinę struktūrą, nustatyti įmonės ekonominę situacija šiame regione, išsiaiškinti kokios makro ir mikro aplinkos veikią viešbutį. Susipažinti su įmonės marketingo kompleksu. Norint išsiaiškinti šiuos veiksnius praktika buvo atliekama tris mėnesius.
Turinys
- ĮVADAS3
- 1.VIEŠBUTIS „BEVERLY PARK & SPA“4
- 1.1. Viešbučio struktūra4
- 1.2. Viešbučio veiklos rūšys, siūlomos paslaugos5
- 1.3. Viešbučio organizacinė valdymo struktūra6
- 2.VIEŠBUČIO MARKETINGO APLINKOS VEKSNIAI7
- 3.RINKOS SEGMENTAVIMAS IR TIKSLINĖS RINKOS PASIRINKIMAS11
- 4.VIEŠBUČIO MARKETINGO KOMPLEKSAS12
- 6.VIEŠBUČIO ANALIZĖ16
- 7. TARPKULTŪRINĖ PATIRTIS17
- 8. ANIMAFEST EXPERIENCE18
- 9. ERASMUS PRAKTIKA19
- 10.PRAKTIKOS ĮVERTINIMAS21
- IŠVADOS IR PASIŪLYMAI22
- LITERATURA23
Reziumė
- Autorius
- drakoniuke
- Tipas
- Praktikos ataskaita
- Dalykas
- Turizmas
- Kaina
- €3.50
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Vas 2, 2014
- Publikuotas
- 2012 m.
- Apimtis
- 23 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų