Praktikos turizmo informacijos centre ataskaita
Ištrauka
Utenos miestas yra laikomas Rytų aukštaitijos sostine ir vienu seniausių Lietuvos miestų, pirmą kartą paminėtas 1261 metais karaliaus Mindaugo laiške. Utena įsikūrusi išimtinai vaizdingoje vietovėje – tarp Dauniškio ir Vyžuonaičio ežerų. Šis kraštas žavus visais metų laikais: vasarą poilsiautojus vilioja nuostabus Alaušo ežeras, žiemą – gausybę auto sporto mėgėjų pritraukia populiarusis „Halls Winter Rally“ ralis. Poilsiautojus taip pat traukia didelė kaimo turizmo sodybų gausa, kempingai, kurių didžioji dalis įsikūrę prie įspūdingo grožio Alaušo ežero.Atvykstantiems turistams svarbu suteikti visą juos dominančią informaciją, padėti surasti apgyvendinimo vietą ir patarti kokias lankytinas vietas svečiai turėtų pamatyti. Utenos rajoną populiarina ir informaciją atvykstantiems turistams teikia Utenos mieste įsikūręs Turizmo ir informacijos centras. Centras rūpinasi Utenos rajono įvaizdžiu teikia informaciją, parduoda bilietus į įvairius mieste vykstančius renginius, taip pat lankytojus priima turizmo centrui priklausantis kempingas.Darbo objektas – Utenos rajono turizmo ir informacijos centras.Praktikos tikslai:• Praktiškai pritaikyti teorines paskaitų metu įgytas žinias;• Analizuoti turizmo įmonės aplinkas, turizmo įmonės veiklos perspektyvas;• Įvertinti turizmo įmonės įvaizdžio svarbą sėkmingai turizmo įmonės veiklai;• Analizuoti turizmo įmonės kokybės užtikrinimo sistemą.
Praktikos metu ugdomi įgūdžiai:• Techniniai (komunikacijos priemonių ir biuro įrangos);• Profesiniai (verslo komunikacija valstybine ir užsienio kalbomis, verslo procedūrų išmanymas, verslo dokumentų rengimas);• Socialiniai (bendravimas ir bendradarbiavimas, lankstumas, problemų sprendimas, motyvacija, tikslo siekimas, atsakomybė, laiko planavimas, savarankiškumas.Darbo uždaviniai:• Išanalizuoti įmonės vykdomą veiklą ir plėtros galimybes;• Įvertinti įmonės turimus išteklius ir pajamų šaltinius;• Išanalizuoti įmonės struktūrą, pareigas ir personalo funkcijas.
Turinys
- ĮVADAS3
- 1. TURIZMO ĮMONĖS VERSLO APLINKA IR PLĖTROS GALIMYBĖS4
- 1.1. Turizmo ir informacijos centro aplinkos4
- 1.2. Turizmo ir informacijos centro plėtros galimybės5
- 2. TURIZMO ĮMONĖS VEIKLOS ORGANIZAVIMAS SKYRIAIS IR TEIKIAMOS PASLAUGOS6
- 3. TURIZMO ĮMONĖS STEIGIMO REIKALAVIMAI IR DOKUMENTACIJA7
- 4. TURIZMO ĮMONĖS PERSPEKTYVŲ TYRIMAS8
- 5. TURIZMO ĮMONĖS STRATEGINIO VALDYMO PROCESO ANALIZĖ8
- 6. TURIZMO ĮMONĖS STRUKTŪRA, PERSONALO FUNKCIJOS IR PAREIGOS10
- 7. TURIZMO ĮMONĖS INFORMACIJOS PLATINIMO PRIEMONIŲ IR JŲ ĮVAIROVĖS ANALIZĖ11
- 8. UTENOS TURIZMO IR INFORMACIJOS CENTRO ĮVAIZDŽIO FORMAVIMO SVARBA12
- 9. PROFESINĖS ETIKOS NORMOS ĮMONĖJE13
- 10. TURIZMO ĮMONĖS MATERIALIEJI IŠTEKLIAI IR PAJAMŲ ŠALTINIAI13
- 11. TURIZMO ĮMONĖS KOKYBĖS UŽTIKRINIMO SISTEMOS ANALIZĖ15
- 12. PRAKTIKOS ĮVERTINIMAS16
- IŠVADOS17
- NAUDOTA LITERATŪRA18
- PRIEDAI19
Reziumė
- Autorius
- kristinut93
- Tipas
- Praktikos ataskaita
- Dalykas
- Turizmas
- Kaina
- €2.90
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Geg 22, 2015
- Publikuotas
- 2015 m.
- Apimtis
- 21 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų