“Verslo žinių” produkto vz.lt marketingo strategija
Ištrauka
Strateginis valdymas- labai sparčiai besiplėtojanti mokslinė disciplina, valdymo konsultavimas (iš praktinės pusės), kurio specialistai padeda verslininkams bei kitų sričių vadovams diegti strateginio valdymo metodus, modelius, koncepcijas ir schemas. Ypač reikšmingi strateginio pasirinkimo sprendimai esti sudėtingu ekonominiu laikotarpiu, pertvarkant įmonės koncepciją bei jos valdymą.
Darbo tikslas: paruošti išsamią įmonės išorinės bei vidinės aplinkos analizę, siekiant sudaryti marketingo strateginį planą bei jo įgyvendinimo etapus.
Darbo uždaviniai:
• Ištirti įmonės išorinę aplinką;
• Išanalizuoti įmonės vidinę aplinką;
• Identifikuoti vz.lt konkurencingumo šaltinį;
• Suformuluoti pasiūlymus, kaip įmonė galėtų įgyvendinti marketingo strategija.
Darbo metodai: atliekama literatūros analizė, duomenų sisteminimas ir grupavimas. Darbe naudojami antriniai duomenys, gauti iš mokslinės literatūros bei elektroninių informacijos šaltinių.
Turinys
- ĮVADAS…………………………………………………………………………………3
- 1. Situacijos analizė4
- 1.1. Bendra informacija apie įmonę…………………………………………4
- 1.2. Išorinė analizė6
- 1.2.1. Rinkos analizė…………………………………………………8
- 1.2.2. Vartotojų analizė9
- 1.2.3. Konkurentų analizė10
- 1.2.4. Makroaplinkos analizė12
- 1.3. Vidinė analizė……………………………………………………………………15
- 1.3.1. Esama marketingo analizė………………………………………………16
- 1.3.2. Marketingo taktikos analizė……………………………………… …17
- 2. Marketingo planas………………………………………………………18
- 2.1. Marketingo tikslai……………………………………………… ………18
- 2.2. Marketingo strategija18
- 2.3. Marketingo taktika19
- 2.4. Plano įgyvendinimo vertinimas ir kontrolė19
- IŠVADOS…………………………………………………………20
- LITERATŪRA……………………………………………………………………… 21 PRIEDAI22
Reziumė
- Autorius
- skolastika
- Tipas
- Kursinis darbas
- Dalykas
- Vadyba
- Kaina
- €7.32
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Rgs 19, 2013
- Publikuotas
- 2012 m.
- Apimtis
- 24 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų