“Verslo žinių” produkto vz.lt marketingo strategija

24 psl. / 4533 žod.

Ištrauka

Strateginis valdymas- labai sparčiai besiplėtojanti mokslinė disciplina, valdymo konsultavimas (iš praktinės pusės), kurio specialistai padeda verslininkams bei kitų sričių vadovams diegti strateginio valdymo metodus, modelius, koncepcijas ir schemas. Ypač reikšmingi strateginio pasirinkimo sprendimai esti sudėtingu ekonominiu laikotarpiu, pertvarkant įmonės koncepciją bei jos valdymą.
Darbo tikslas: paruošti išsamią įmonės išorinės bei vidinės aplinkos analizę, siekiant sudaryti marketingo strateginį planą bei jo įgyvendinimo etapus.
Darbo uždaviniai:
• Ištirti įmonės išorinę aplinką;
• Išanalizuoti įmonės vidinę aplinką;
• Identifikuoti vz.lt konkurencingumo šaltinį;
• Suformuluoti pasiūlymus, kaip įmonė galėtų įgyvendinti marketingo strategija.
Darbo metodai: atliekama literatūros analizė, duomenų sisteminimas ir grupavimas. Darbe naudojami antriniai duomenys, gauti iš mokslinės literatūros bei elektroninių informacijos šaltinių.


Turinys

  • ĮVADAS…………………………………………………………………………………3
  • 1. Situacijos analizė4
  • 1.1. Bendra informacija apie įmonę…………………………………………4
  • 1.2. Išorinė analizė6
  • 1.2.1. Rinkos analizė…………………………………………………8
  • 1.2.2. Vartotojų analizė9
  • 1.2.3. Konkurentų analizė10
  • 1.2.4. Makroaplinkos analizė12
  • 1.3. Vidinė analizė……………………………………………………………………15
  • 1.3.1. Esama marketingo analizė………………………………………………16
  • 1.3.2. Marketingo taktikos analizė……………………………………… …17
  • 2. Marketingo planas………………………………………………………18
  • 2.1. Marketingo tikslai……………………………………………… ………18
  • 2.2. Marketingo strategija18
  • 2.3. Marketingo taktika19
  • 2.4. Plano įgyvendinimo vertinimas ir kontrolė19
  • IŠVADOS…………………………………………………………20
  • LITERATŪRA……………………………………………………………………… 21 PRIEDAI22

Reziumė

Autorius
skolastika
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Vadyba
Kaina
€7.32
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Rgs 19, 2013
Publikuotas
2012 m.
Apimtis
24 psl.

Susiję darbai

AB “Ragutis” verslo strategijos

Vadyba Referatas vernita
1. AB „Ragutis“ net ekonominio nuosmūkio laikotarpiu stabiliai laikosi trečioje vietoje Lietuvos alaus rinkoje bei didina savo pajamas. 2. Pagrindinė AB „Ragutis“ galimybė...

UAB „Kratonas“ verslo strategijos kūrimas

Vadyba Diplominis darbas smilinggirl88
Šio darbo tikslas – sukurti tinkamą verslo strategiją įmonei „Kratonas“. Atlikus rinkos bei įmonės vidinės situacijos analizę, pateikiama SWOT analizė, kuri atskleidžia, kokios...