Verslo paslaugas teikiančių įmonių konkuravimo strategijos parinkimas (UAB “X” pavyzdžiu)
Ištrauka
Temos aktualumas. Konkurencija – varomoji jėga, lemianti įmonės pokyčius, efektyvių sprendimų paieškas. Kiekviena įmonė, siekianti sėkmingai konkuruoti rinkoje, turi parengti savo konkuravimo strategiją. Konkuravimo strategija yra viena reikšmingiausių funkcinių strategijų, palaikančių pagrindinę – organizacijos strategiją. Dėl savo kompleksiškumo, sudėtingumo bei svarbumo konkuravimo strategija neretai sutapatinama su įmonės pagrindine strategija. Konkuravimo strategijos tikslas yra rinkoje įgyti konkurencinį pranašumą. Iškyla klausimas, kokias konkuravimo strategijas įmonė gali suformuoti ir parinkti. Konkurencinis pranašumas įgyjamas dviem būdais - didinant vartotojo vertę bei santykinai mažinant kainą. Įmonė teikia didesnę vartojimo vertę, jei ji tenkina vartotojo poreikius geriau nei jos konkurentai. Tačiau nėra universalios konkuravimo strategijos, kuri tiktų visoms įmonėms. Kiekviena įmonė turi nuspręsti, kas jai geriausiai tinka pagal jos užimamą poziciją rinkoje, tikslus, galimybes ir turimus išteklius. Todėl yra aktualu analizuoti konkuravimo strategijų alternatyvas bei jų parinkimo mechanizmą.
Darbo problema. esant didelei konkurencijai ir mažėjant vartotojų pajamoms, silpnėja UAB „Girteka“ konkurencinė pozicija rinkoje bei su tuo susijęs pelningumas.
Darbo objektas: UAB “Girteka” konkuravimo strategija.
Diplominio darbo tikslas – pateikti pasiūlymus kaip sustiprinti UAB “Girteka” konkurencinę poziciją rinkoje, parenkant efektyvią konkuravimo strategiją.
Diplominio darbo uždaviniai:
- Apibūdinti konkuravimo strategijos sampratą ir tipines strategijas;
- Išanalizuoti UAB “Girteka” konkuravimo strategijos parinkimo procesą;
- Parinkti UAB “Girteka” tinkamą konkuravimo strategiją.
Tyrimo metodai:
-
- Mokslinės literatūros ir informacijos šaltinių teorinė analizė;
- Apklausa interviu.
Darbo struktūra ir apimtis. Darbą sudaro įvadas, 3 dalys, išvados, 36 pozicijų literatūros sąrašas. Darbo apimtis be priedų - 54 puslapių.
Turinys
- ANOTACIJA LIETUVIŲ KALBA3
- ANOTACIJA UŽSIENIO KALBA4
- ĮVADAS5
- 1. KONKURAVIMO STRATEGIJOS PARINKIMO TEORINIAI ASPEKTAI7
- 1.1.Konkuravimo strategijos samprata7
- 1.2. Konkuravimo strategijos parinkimo procesas…9
- 1.2.1. Strateginių faktorių analizė…10
- 1.2.2. Konkurencijos strategijos alterna¬tyvos vertinimas15
- 1.2.3. Strategijos analizė ir patvirtinimas…18
- 1.3. Tipinės konkuravimo strategijos…21
- 2. UAB “GIRTEKA” KONKURAVIMO STRATEGIJOS PARINKIMO TYRIMAS30
- 2.1. UAB "Girteka" veiklos pristatymas30
- 2.2. UAB “Girteka” konkurencinė aplinka……………………………………………………35
- 2.3. UAB “Girteka” konkuravimo strategijos parinkimo ypatumai………………………….38
- 3. UAB “GIRTEKA” KONKURAVIMO STRATEGIJOS PARINKIMAS………………….45
- IŠVADOS IR PASIŪLYMAI50
- LITERATŪRA52
- PRIEDAI55
- 1 priedas. UAB "Girteka" organizacinė struktūra56
- 2 priedas. Interviu klausimai57
Reziumė
- Autorius
- guoba
- Tipas
- Kursinis darbas
- Dalykas
- Vadyba
- Kaina
- €11.64
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Gru 19, 2019
- Publikuotas
- 2010 m.
- Apimtis
- 61 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų