Kainodaros organizavimas AB “Žemaitijos pienas”
Ištrauka
Kainodaros politika – tai sritis, kurią kiekvienas verslininkas turi išmanyti, norėdamas užsitikrinti patogią nišą rinkoje. Dažnas kiekvieną dieną priima sprendimus, kurie siejasi su kainodaros klausimais: sudarinėja kainoraščius, dalyvauja derybose dėl palankesnių kainų, prekybai skatinti taiko nuolaidas ir pan. Tačiau paminėti veiksmai neretai turi momentinį pobūdį. Kainodaros klausimus panagrinėti giliau verčia šių dienų realijos: praėjo laikai, kai galima buvo be atodairos taikyti nuolaidas siekiant prisivilioti pirkėjus - spaudžiant aštrėjančiai konkurencijai kainos natūraliai mažėjo. Tačiau mažėjo pelno sąskaita ir didelės erdvės taikyti nuolaidas neliko. Tokių įmonių darbuotojams tenka ieškoti alternatyvų vykdomai kainų politikai. Efektyviau kainodaroje remtis ne pavieniais veiksmais, o klausimus spręsti kompleksiškai, žvelgiant į šią problemą kaip į procesą. Kainos apibrėžimas gali būti nusakomas kaip marketingo instrumentas arba kaip prekės vertės piniginė išraiška. Kainos pagrindu vyksta prekių mainai, todėl kaina yra pagrindinis viso prekinio ūkio reguliatorius.
Darbo tikslas - aptarti kainodaros objektą, bei kainodaros organizavimą AB ,,Žemaitijos pienas”, taip pat apskaičiuoti geriamojo jogurto “Magija” kainą.
Darbo uždaviniai:
• Pateikti teorinę medžiagą, kuri apibūdintų kainodaros objektą.
• Apibūdinti pasirinktą įmonę, rinką, kurioje įmonė veikia;
• Išnagrinėti įmonės prekės kainos nustatymo principus;
• Apžvelgti įmonės esamos kainodaros strategiją;
• Pateikti išvadas ir pasiūlymus.
Turinys
- Turinys2
- Įvadas3
- Teorinė dalis4
- Kainų politikos tikslų nustatymas4
- Kainodaros esmė ir tikslai5
- Kainų politikai įtakos turintys veiksniai7
- Kainos nustatymo metodai7
- Kainodara skirtinguose rinkos etapuose8
- Kainų strategijos10
- Kainų keitimo strategijos10
- Nuolaidos11
- Kainodaroje daromos klaidos12
- Praktinė dalis13
- Kainodaros organizavimas AB ,,Žemaitijos pienas”13
- Trumpa AB ,,Žemaitijos pienas” istorija13
- Gamybos (paslaugų) charakteristika13
- Pagrindiniai produktai14
- Realizavimo rinkos14
- Šalis15
- Rizikos veiksniai, susiję su veikla15
- Patentai, licencijos, kontraktai15
- Konkurentai16
- AB ,,Žemaitijos pienas” kainos nustatymo pricipai17
- Geriamojo jogurto “Magija” kainos skaičiavimas EXW sąlygomis17
- Produkto pardavimo vartotojui kainos nustatymas18
- Kainos nustatymas nenuostolingumo metodu18
- Optimalaus kainų lygio nustatymas20
- Esama įmonės kainodaros strategija, taikomos kainų nuolaidos25
- Išvados ir pasiūlymai25
- Literatūros sąrašas27
Reziumė
- Autorius
- meduolis
- Tipas
- Kursinis darbas
- Dalykas
- Rinkodara
- Kaina
- €8.05
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Bir 24, 2013
- Publikuotas
- 2011 m.
- Apimtis
- 27 psl.
Atsiliepimai
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų