Kainodaros organizavimas UAB "X"

31 psl. / 5065 žod.

Ištrauka

Tarp pirkėjų ir pardavėjų mainų metu nusistovėjusi kaina šiandien yra lyg „signalas“ gamintojui apie vertės pripažinimą. Kainos nustato gamybos struktūrą, daro lemiamą poveikį išteklių judėjimui, produktų paskirstymui bei ūkio pelningumui. Todėl teisingai nustatyta kaina, kaip teigia J. Rastenis, yra „ūkio egzistavimo ir sėkmės laidas“.[1] Todėl ypač svarbu nusistatyti tinkamą kainą savo gaminiui arba paslaugai.

Kainos skaičiavimo ir nustatymo metodai produktui plačiau aprašomi, analizuojami ir pritaikomi darbe naudojantis moksline literatūra ir literatūriniais šaltiniais tokia kaip: A. Miečinskienės ,,Kainodara”; internetiniais šaltiniais ir internete esančia kainodaros paskaitų medžiaga: www.marketing.lt, http://moodle.vgtu.lt/. Darbe taip pat pateikiama ir asmeninė įmonės informacija, tačiau ši informacija yra ribota ir saugoma dėl įmonės konkurentų.

Kursinio darbo objektas – kainodaros organizavimas UAB ,,R.V.L.”.

Kursinio darbo tikslas – išsiaiškinti kaip vyksta kainodaros organizavimas ,,R.V.L” odontologijos klinikoje.

Kursinio darbo problema: netinkamas kainodaros organizavimas įmonėje gali turėti įtakos jos pelnui.

Kursinio darbo uždaviniai:

  • Išanalizuoti ir pristatyti mokslinę literatūrą apie kainos sampratą ir reikšmę.
  • Išanalizuoti kainų politiką, jos tikslus, kainų strategijas ir išsiaiškinti veiksnius įtakojančius kainodaros sprendimus.
  • Susipažinti su skirtingų rinkų tipų kainodara, kainos nustatymo metodais ir kainų nuolaidomis.
  • Pristatyti ir išanalizuoti kainodaros organizavimą ir su ja susijunsius veiksnius ,,R.V.L.” odontologijos klinikoje.
  • Apskaičiuoti pasirinktos įmonės produkto kainą EXW sąlygomis ir pateikti produkto kainos nustatymą vartotojui.
  • Pateikti nenuostolingumo ir pardavimo apimties pokyčio nenuostolingumo metodus.
  • Remiantis išanalizuotos teorinės ir praktinės dalies duomeninimis, pateikti darbo išvadas ir pasiūlymus.

[1][interaktyvus]http://vddb.library.lt/fedora/get/LT-eLABa-0001:J.04~2011~ISSN_2029-2287.N_1_49.PG_19-29/DS.002.0.01.ARTIC


Turinys

  • ĮVADAS3
  • 1. KAINODAROS SUDEDAMOSIOS DALYS4
  • 1.1. Kainos samprata ir reikšmė5
  • 1.2. Kainų politika ir jos tikslai5
  • 1.3. Kainodaros strategijos6
  • 1.4. Veiksniai, įtakojantys kainodaros sprendimus9
  • 1.5. Skirtingų rinkų tipų kainodara10
  • 1.6. Kainos nustatymo metodai12
  • 1.7. Kainų nuolaidos13
  • 2. ĮMONĖS PASLAUGOS ANALIZĖ15
  • 2.1. Įmonės apibūdinimas15
  • 2.2. Šakos ir rinkos, kur veikia įmonė15
  • 2.3. Vainikėlio uždėjimo paslaugos kainos nustatymas17
  • 2.3.1. Įmonėje taikomo kainos nustatymo metodo paslaugos identifikavimas17
  • 2.3.2. Paslaugos kainos skaičiavimas EXW sąlygomis17
  • 2.3.3. Paslaugos pardavimo vartotojui kainos nustatymas21
  • 2.3.4. Kainos nustatymas nenuostolingumo metodu22
  • 2.3.5. Pardavimo apimties pokyčio nenuostolingumo analizė24
  • 2.4. Esama įmonės kainodaros strategija27
  • IŠVADOS IR PASIŪLYMAI28
  • LITERATŪRA31

Reziumė

Autorius
wwwww
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€7.32
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Lie 6, 2015
Publikuotas
2015 m.
Apimtis
31 psl.

Susiję darbai

Kainodaros organizavimas UAB “Lelija”

Rinkodara Kursinis darbas 2011 m. meduolis
Šio kursinio projekto tikslas – smulkiai ir kuo nuodugniau išanalizuoti akcinės bendrovės „Lelija“ kainodaros organizavimo, bei strategijos ypatumus. Tyrimo objektas – išsiaiškinti kaip...

Kainodaros organizavimas UAB “x”

Rinkodara Kursinis darbas 2007 m. donatas
Kainodara sudėtingas prekių rinkos konjunktūros mechanizmas, tai tam tikras rinkos barometras. Kainą parodo visą kainodaros veiksnių sistemą. Jos nustatymas yra vienas svarbiausių įmonės...

Kainodaros organizavimas AB “Žemaitijos pienas”

Rinkodara Kursinis darbas 2011 m. meduolis
Kainodaros politika – tai sritis, kurią kiekvienas verslininkas turi išmanyti, norėdamas užsitikrinti patogią nišą rinkoje. Dažnas kiekvieną dieną priima sprendimus, kurie siejasi su...

Kainodaros organizavimas įmonėje UAB „Refra“

Rinkodara Kursinis darbas 2011 m. meduolis
Kainodara – tai visų kainą formuojančių, psichologinių, socialinių, politinių, rinkos ir kitokių veiksnių sistema. Kaina atspindi visą kainodaros veiksnių sistemą: sąnaudų dinamiką, darbo...

Kainodaros oranizavimas UAB "X"

Rinkodara Kursinis darbas 2015 m. dalintis gera*
Temos aktualumas. Kiekviena įmonė turi žinoti, kokiu būdu nustatyti tinkamą kainą savo prekei, kad ją pavyktų parduoti pelningai. Taipogi bendrovė privalo rengti savo...