Naujų gaminių kūrimo marketingo planas
Ištrauka
Kurdama naujus gaminius firma įgyja galimybę rasti naujų rinkos nišų. Naujas gaminys gali užpildyti tuščia rinkos dalį ir sėkmingai joje dominuoti, kol konkurentai nepagamins šios prekės analogo, kuris bus pigesnis. Naują gaminį sukūrusi įmonė laimi novatoriškos įmonės statusą. Pirkėjo ar vartotojo pasąmonėja šis dalykas užsifiksuoja kaip įmonė, kuri nestovi vietoje, stengiasi nustebinti vartotojus vis naujais produktais ir domisi naujovėmis.
Naujų gaminių kūrimas žymiai padidina įmonės apyvartą ir pelną. Naują gaminį nori išbandyti dauguma pirkėjų, ypač jei gaminys plačiai reklamuojamas ir su juo dirba rimti marketingo vadybininkai. Jei prekė yra gera ir atitinka vartotojo poreikius, tai ji gana greitai įsitvirtins rinkoje, suras savo pirkėjų ratą ir pradės nešti naudą jos kūrėjams.
Įmonė privalo sekti naujienas ir sparčiai reaguoti į naujus išradimus, atrastas naujienas, prisitaikyti prie jų ir būti pasiruošusiems pasiūlyti rinkai naują gaminį, kuriame būtų panaudotas naujas išradimas. Operatyviai suveikusi įmonė iškart užims šiam produktui tinkamą rinkos dalį ir pirmaus jame tol, kol kažkas sugalvos kaip šį gaminį pagaminti kokybiškiau, sveikiau, pigiau.
Įmones sukurti naujus gaminius verčia šie veiksniai:
• Vartotojų sveikata
• Ekologija
• Gaminio kokybė
• Gaminio kaina
• Neišpildytų žmonių poreikių patenkinimo galimybė
Kursinio darbo tikslas – sugeneruoti 10 idėjų, iš jų atrinkti pačias tinkamiausias ar tinkamiausią ir jas patikrinti įvairiais testais ar tokį gaminį būtų naudinga gaminti. Atlikti testai parodys kokią naudą įmonei gali atnešti naujas gaminys ir ar tai nebus nuostolinga. Šią naujų gaminių kūrimo eigą turėtų atlikti kiekviena įmonė, prieš išleisdama naują gaminį ir taip sumažinti riziką, jei gaminio nepriimtų rinka. Produkto įvedimo į rinką procedūras, idėjų generavimą, tikslų formulavimą bei strategijos pasirinkimą aprašysiu šiame darbe.
Turinys
- Turinys:
- Įvadas1
- 1. UAB „A-Technology“ situacijos analizė2
- 1.1 UAB „A-Technology“ situacijos rinkoje tyrimas2
- 1.2 Įmonės „A-Technology“ vidinių galimybių tyrimas3
- 1.3 Naujų prekių kūrimo tikslų išskyrimas, apibrėžiant rinkas, kurioms4
- gali būti siūloma nauja prekė.
- 1.4. Naujų prekių kūrimo strategijos nustatymas4
- 2. Idėjų generavimas4
- 2.1 Idėjų generavimo šaltiniai.4
- 2.2 Idėjų generavimo metodo parinkimas5
- 2.3 Sugeneruotų idėjų sąrašas5
- 3.1 Kas vykdo idėjų atranką6
- 3.2 Idėjų atrankos kriterijų išskyrimas6
- 3.3 Idėjų atrankos būdo pasirinkimas6
- 3.4 Naujos prekės koncepcijos kūrimas12
- 4.1 Koncepcijos testo parengimas12
- 4.2 Respondentų parinkimas13
- 4.3 Apklausos sąlygų nustatymas14
- 4.4 Apklausos pravedimas ir rezultatų apibendrinimas14
- 5. Komercinė atrinktų idėjų analizė17
- 6. Bandomasis marketingas19
- 6.1 Bandomųjų pavyzdžių testavimas: funkciniai testai, tinkamumo vartotojui19
- testai (alfa, beta, gama).
- Išvados22
Reziumė
- Autorius
- audriusm
- Tipas
- Kursinis darbas
- Dalykas
- Rinkodara
- Kaina
- €7.32
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Bal 21, 2012
- Publikuotas
- 2004 m.
- Apimtis
- 22 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų