Lietuvos įmonių vadovų požiūris į kūrybiškumą organizacijoje

37 psl. / 7700 žod.

Ištrauka

Šiame tyrime atskleisime koks vadovų požiūris į darbuotojų kūrybiškumą darbe, todėl mūsų pagrindinis informacijos šaltinis yra anketos, kuriomis remiantis atliksime analizę. Dažniausiai anketavimas apibrėžiamas kaip pirminių duomenų rinkimo procedūra. Tai plačiausiai taikomas duomenų rinkimo metodas, kai respondentas pats savarankiškai pildo pateiktą klausimyną. Galima teigti, kad daugelis respondentų panašiai atsakys į pateiktus klausimus, bet įsigilinus labiau suprantama, jog kiekvienas anketavimo dalyvis atsako skirtingai į tuos pačius klausimus, kadangi jų kiekvienos situacijos suvokimas yra skirtingas.
Tikslas. Išsiaiškinti, koks įmonių vadovų požiūris į darbuotojų kūrybiškumą.
Tyrimo objektas. Savo tyrimo objektu pasirinkome vadovus. Šį darbą atlieka penki studentai, kiekvienam tenka anketuoti po 15 asmenų - t.y. vadovų, nepriklausomai nuo jų vadovavimo lygio. Tyrimui naudojama anketa yra pakankamos apimties – „pločio“, nes pageidautina tokių anketų apimtis - ne mažiau 15-20 klausimų/analizės aspektų.
Uždaviniai:
Išanalizuoti ką norima sužinoti anketos klausimais;
Surinkti anketų duomenis iš respondentų ir susisteminti SPSS programa;
Išanalizuoti koks respondentų požiūris į darbuotojų kūrybiškumą;
Išsiaiškinti kas skatina kūrybiškumą darbe;
Pateikti tyrimo metodiką ir išvadas.
Tyrimo eiga:
Pirma dalis skiriama tyrimo pristatymui. Joje bus aptartas tyrimo procesas: supažindinama su anketa, jos imtimi, bei turiniu.
Antroje dalyje bus nagrinėjami respondentų gauti atsakymai. Analizuojami gauti rezultatai, daromos išvados.
Paskutiniojoje dalyje pateikiamos tyrimo išvados ir rekomendacijos vadovams, kuriomis remiantis galima būtų sėkmingai skatinti kūrybiškumo vystymasi įmonėse .
Pabaigoje pateikiami priedai.
Metodai:
Anketavimas. Tyrime dalyvavo 80 asmenų nuo 18 iki 70 metų amžiaus;
Anketos duomenų susisteminimas SPSS programa.


Turinys

  • SANTRAUKA3
  • ABSTRACT4
  • ĮVADAS5
  • I. TYRIMO PRISTATYMAS7
  • 1.1 Anketos klausimų analizė8
  • II. TYRIMO REZULTATŲ PRISTATYMAS13
  • III. TYRIMO APIBENDRINIMAS25
  • IŠVADOS27
  • NAUDOTA LITERATŪRA28
  • PRIEDAI29
  • 1 Priedas30
  • 2 Priedas31
  • 3 Priedas32
  • 4 Priedas33
  • 5 Priedas34
  • 6 Priedas35

Reziumė

Autorius
morena
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Vadyba
Kaina
€8.52
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Bal 11, 2012
Publikuotas
2011 m.
Apimtis
37 psl.

Susiję darbai

Turizmo įmonių personalo analizė Lietuvoje

Vadyba Kursinis darbas 2012 m. rasa13
Temos aktualumas. Viena labiausiai išplėtotų ir sparčiausiai augančių ūkio šakų pasaulyje yra turizmas, kuris tapo neatsiejama modernaus gyvenimo dalimi. Augant turistinių paslaugų pasiūlai,...

Vadovavimo etika organizacijoje ar įmonėje

Vadyba Referatas 2015 m. salvete
Vienas pagrindinių šiuolaikinių organizacijų bei įmonių tikslų – išlaikyti solidžią poziciją rinkoje. Tam reikia ne tik finansinių ar technologinių išteklių, bet ir kryptingai...