Politinių paslaugų įvaizdzio formavimas

23 psl. / 6371 žod.

Ištrauka

Permainos, vykstančios besirandančioje informacinėje visuomenėje, vis labiau keičia politinės praktikos sąlygas. Kaip ir pati šiuolaikinė visuomenė, politika tampa vis labiau priklausoma nuo komunikacijos ir informacijos gavimo bei vartojimo veiksnių. Kitaip tariant, pati politika vis labiau suprantama kaip politikos vartotojiškumo raiškos. Politikas, kaip politinis veikėjas, visuomenei siūlo ir teikia idėjas ir politines paslaugas. Tam, kad politinis veikėjas visuomenėje įgytų tam tikras teises ir įgaliojimus, jo siūlomos paslaugos turi turėti tinkamą, gerą įvaizdį.
Temos aktualumas. Politinių paslaugų įvaizdis ir jo formavimas visų pirma yra įdomi ir naudinga tema mums, kaip neatsiejamai visuomenės daliai. Politiniai veikėjai, kurdami politinę paslaugą vienai ar daugumai socialinių grupių ir turėdami gerą paslaugos įvaizdį, įgyja tam tikrų pranašumų, teisių, jie tampa stipria politine jėga. Todėl mums, kaip visuomenės daliai, kuri dažniausiai gali rinktis tinkamą politinę paslaugą, svarbu žinoti niuansus su kuriais susiduria politiniai veikėjai kurdami politinės paslaugos įvaizdį.
Darbo problema. Nors su politinėmis paslaugomis mes susiduriame kiekvieną dieną, daug šnekame apie jas, tačiau gal būt dar ne visi suvokiame, kokios jos mums svarbios ir kaip svarbu jas tinkamai pasirinkti tam, kad pagerinti savo gerbūvį. Todėl siekiant išspręsti iškilusią problemą būtina labiau supažindinti visuomenę su politinių paslaugų įvaizdžio kūrimo struktūra ir svarba.
Tuo tikslu darbe bus nagrinėjama, kas yra politinių paslaugų įvaizdis ir kaip jis formuojamas. Tam, kad išsiaiškinti kas yra politinių paslaugų įvaizdis, pirmiausia būtina apibendrinti įvaizdžio sampratą ir pažvelgti į ją tiek iš psichologinės, tiek ir iš politinės pusių. Pirmojoje šio darbo dalyje bus nagrinėjama įvaizdžio samprata ir kokią reikšmę turi politinių paslaugų vystymuisi, be to bus aiškinamasi kaip pasirinkti tinkamą strategiją įvaizdžiui sukurti, kad ji būtų priimtina visuomenei, atitiktų visuomenės lūkesčius.
Antroje darbo dalyje bus nagrinėjama kaip formuojamas politinių paslaugų įvaizdis, kokie taikomi būdai jam formuoti, į ką atsižvelgiama formuojant įvaizdį, kokie yra įvaizdžio formavimo veiksniai ir kokios yra galimos priemonės suformuoti ar pagerinti politinių paslaugų įvaizdį. Be to darbe bus apžvelgta ne tik teigiamo, bet ir neigiamo įvaizdžio formavimo veiksniai. Tai, kaip neigiamas įvaizdis gali pakenkti ar net sužlugdyti politinį veikėją ir kaip yra svarbu, kuriant politinių paslaugų įvaizdį, pasirinkti gerą strategiją, veiksnius ir priemones.
Darbo objektas – politinės paslaugos įvaizdis.
Darbo tikslas – išnagrinėti ir atskleisti politinės paslaugos ir jos įvaizdžio formavimo ypatumus.
Darbo uždaviniai:
1. Teoriškai apžvelgti politinės paslaugos aspektus;
2. Išnagrinėti ir atskleisti politinės paslaugos įvaizdžio formavimo ypatumus.
Darbo metodika. Mokslinių literatūros šaltinių ir dokumentų analizė, interpretavimas ir apibendrinimas. Politinio konteksto metodologinis apibendrinimas.


Turinys

  • ĮVADAS2
  • 1. TEORINIAI POLITINĖS PASLAUGOS ASPEKTAI4
  • 1.1. Politinės paslaugos ir politinės paslaugos įvaizdžio samprata4
  • 1.2. Politinė paslauga – politinio marketingo elementas9
  • 1.3. Politinės paslaugos įvaizdžio kūrimo strategija14
  • 2. POLITINĖS PASLAUGOS ĮVAIZDŽIO FORMAVIMAS16
  • 2.1. Politinės paslaugos įvaizdžio formavimo būdai16
  • 2.2. Politinės paslaugos įvaizdį formuojantys veiksniai18
  • 2.3. Priemonės įtakojančios politinės paslaugos įvaizdį19
  • IŠVADOS22
  • LITERATŪRA23

Reziumė

Autorius
kristaliuke
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Politologija
Kaina
€8.04
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Kov 13, 2013
Publikuotas
"Informacijos neturime"
Apimtis
23 psl.

Susiję darbai

Politinių partijų rūšys

Politologija Prezentacija 2009 m. astrida
R. Gunther ir L. Diamond straipsniu "Politinių partijų rūšys. Nauja tipologija" atlikta išsami partijų rūšių ir jų raidos analizė, apimanti 15 partijų rūšių...

Politikų įvaizdžio formavimas socialinėse medijose

Politologija Diplominis darbas 2013 m. megakriu
Šiuolaikiniame pasaulyje politiko įvaizdis visuomenės akyse neabejotinai yra vienas didţiausių konkurencinių paranašumų, neretai teigiamas politiko įvaizdis atneša kur kas didesnę naudą nei puikiai...

Politinis marketingas

Politologija Referatas 2009 m. moonitta
Daugelis žmonių pasirinkdami sprendimus ką ir kur pirkti, už ką balsuoti, kur ir kaip atostogauti dalyvauja marketinge ir patiria jo poveikį kaip prekių...