Prekės ženklo svarba

51 psl. / 13530 žod.

Ištrauka

Tyrimo tikslas – išanalizuoti prekės ženklo svarbą pasirinktoje įmonėje, tiriant ar „Aprangos” grupės prekinio ženklo svarba turi įtakos vartotojų pasirinkimui, tiriant kokie prekių ženklai yra integruojami Lietuvos rinkoje, remiantis atlikta kokybine apklausa „Aprangos grupės marketingo vadybininkės.

Darbo hipotezė.Aprangos“ grupei pristatomi prekiniai ženklai, jų marketingas ir pristatymas Lietuvos rinkai – yra svarbūs, plečiant savo veiklą.

Kursinio darbo tyrimo uždaviniai:

  1. Aptarti prekės ženklo svarbą teoriniu aspektu;
  2. Išsiaiškinti, ar aprangos vartotojams svarbus prekės ženklas, populiarumas;
  3. Išanalizuoti, ar prekės ženklo kilmė, populiarumas gali būti lemiamu veiksniu pasirenkant produktą;
  4. Ištirti, kokios yra svarbiausios „Aprangos“ prekės ženklo savybės vartotojui ir nustatyti, kas lemia pasirinkimą integruojant ir registruojant naują „Aprangos“ grupės prekės ženklą;
  5. Pateikti pagrindinius prekinio ženklo privalumus ir trūkumus, integruojant ir adaptuojant į Lietuvos rinka, nulemiančius vartotojų pasirinkimą;
  6. Nustatyti. kaip vartotojai vertina prekės ženklo įvaizdį adaptuojant ir integruojant atsižvelgiant į kilmės šalį. (Šiuo atveju, labiau Lietuvos rinkai).

Turinys

  • ĮVADAS3
  • PREKĖS ŽENKLO SVARBA TEORINIU ASPEKTU6
  •          1.1. Prekės ženklo apibūdinimas6
  •          1.2. Prekės ženklo svarba9
  •          1.3. Prekių ženklo registravimas12
  •          1.4. Prekinio ženklo integravimo į rinką strategijos15
  •                                    1.4.1. PLCD modelis15
  •                                    1.4.2. Tikslinė rinka18
  •                              1.4.3. Reklama19
  •                              1.4.4. Prekės, kurią atstovauja prekės ženklas pristatymas24
  • 2.“APRANGOS” GRUPĖS PREKĖS ŽENKLŲ SVARBOS TYRIMAS
  • INTEGRUOJANT Į LIETUVOS RINKĄ25
  •         2.1.„Aprangos“ grupės charakteristika26
  •         2.2.“Aprangos” grupės naujų prekių ženklų registravimas, integravimas ir adaptavimas į Lietuvos
  •           rinką29
  •   2.3.“Aprangos“ grupės naujų prekinių ženklų tyrimas31
  •                                    2.3.1.„Inditex“ prekinių ženklas31
  •                                    2.3.2.„Bershka“ prekės ženklas32
  •                                    2.3.3. Projektai skirti „Bershka“ integruoti į Lietuvos rinką34
  •                                    2.3.4.„Pull and Bear“ prekės ženklas37
  •                                    2.3.5.„Stradivarius“ prekės ženklas39
  • PREKIŲ ŽENKLŲ REGISTRAVIMO IR INTEGRAVIMO TOBULINIMO BŪDAI40
  • IŠVADOS IR REKOMENDACIJOS44
  • SANTRAUKA48
  • LITERATŪRA IR ŠALTINIAI49
  • PRIEDAI50
  •  
  •  

Literatūros sąrašas

LITERATŪRA IR ŠALTINIAI

  1. Aleliūnaitė Daiva. (2000) Prekės, jos ženklo ir vartotojų santykių reikšmė įmonės veiklai marketingo kultūros požiūriu / [Daiva Aleliūnaitė], Rūta Urbanskienė // Inžinerinė ekonomika = Engineering economics / Kauno technologijos universitetas. Kaunas.
  2. Aaker, D.A. and Joachimsthaler, E. (2000). Brand Leadership// The Free Press, New York, NY.
  3. Adomaitytė, S. (2004). Firminių ženklų kaitos tendencijos. Reklamos ir marketingo idėjos, 6, p. 35-37.
  4. Assael, H. (2001). Consumer Behavior and Marketing Action // 6th ed., Thomson Learning, Boston, MA.
  5. Albarovienė B. (2003). Prekybos įmonių realizavimo politika. Kaunas.
  6. Asmeninio prekių ženklo marketingas (2005). Marketingas, 12, p. 38- 44.
  7. Balas G., Doyle J., Guid J. (1994) Control of lightly damped, flexible modes in the controller crossover region. Con. v17 (2), p. 370-377.
  8. Boone L.E., Kurtz D.L. (1968). Contemporary Marketing // 5-asis leidimas, Chicago: The Dryden Press.
  9. Bennett (1988). Dictionary of Marketing Terms // Chicago, IL: America Marketing Asociation.
  10. Chernatony, L. and McDonald, M. (1998). Creating Powerful Brands // 2nd ed. Butterworth-Heinemann, Oxford.
  11. Gaunaris, S. and Stathakopoulos, V. (2004). Antecedents and consequences of brand loyalty: an empirical study // Journal of Brand Management, Vol. 11 No. 4.
  12. Grundy D. Prekės ženklo formavimas ir prekės identifikavimas, strategijų parinkimas ir vertinimas // Ekonomika, 2002, psl. 30-51
  13. Gudačiauskas D. (2002) Prekės ženklas, jo funkcija ir reikšmė įmonių ekonominiams rezultatams // Verslas, vadyba ir studijos. p. 95-99.
  14. Ivanauskaitė A. Kokybė gyvuoja ilgiau už socializmą (2005). Reklamos ir marketingo idėjos, 9, p. 41-42; 10, p. 45- 48.
  15. Keller, K.L. (2000). The brand report card// Harvard Business Review, January-February.
  16. Kotler P., Armstrong G., Sanders J., Wong V. (2003) .Rinkodaros principai. Kaunas:Poligrafija ir Informatika.
  17. Knapp, D.E. (2000). The Brand Mindset // McGraw-Hill, New York, NY.
  18. Krolytė V. (2004) Sėkmingas prekių ženklų pozicionavimas. . Reklamos ir marketingo idėjos. 4, p. 34-38.
  19. Kuprytė, L. (2004). Firminių ženklų kaitos tendencijos. Reklamos ir marketingo idėjos, 1, p. 38-40.
  20. Lindstrom M. (2006) Brand sense: how to build powerful brands through touch, taste, smell, sight&sound. Great Britain, by Kogan Page Limited. p. - 227.
  21. Prekių ženklų atsiradimo istorija. (2005). Reklamos ir marketingo idėjos, 9, p. 34-35.
  22. Parameswaran, M.G. (2001). Brand Building Advertising: Concepts and Cases // Tata McGraw-Hill, Noida.
  23. Schmitt, B. and Simonson, A. (1997). Marketing Aesthetics: The Strategic Management of Brands, Identity, and Image // The Free Press, New York, NY.
  24. Sherrington, M. (2003). Added Value: The Alchemy of Brand- Led Growth // Palgrave Macmillan, Basingstoke.
  25. Lietuvos respublikos Seimas. Prekinio ženklo registravimo LR procedūra. Prieiga per internetą: http://www3.lrs.lt/pls/inter/ivpk_print.doc_view?key=167052[žiūrėta 2011 – 03 – 10].
  26. Geriausi pasaulio prekės ženklai. Prieiga per internetą: http://verslas.banga.lt/lt/zb.full/406c736ceb1a7 [žiūrėta 2011 – 03 – 10].
  27. Prekinių ženklų tyrimas. Prieiga per internetą: http://www.tns-gallup.lt/lt/disp.php/lt_news/lt_news_22 [žiūrėta 2011 – 03 – 10].
  28. Ženklų registravimo skirtumai. Prieiga per internetą: http://www.brainera.lt/content/zenklai/pzregsistem.lt.html [žiūrėta 2011 – 03 – 10].
  29. Lietuvos Respublikos prekių ženklų įstatymas. Prieiga per internetą: http://www3.lrs.lt/cgi-bin/preps2?Condition1=228745&Condition2=[žiūrėta 2011 – 03 – 10].
  30. Prekių ženklo vidinio pozicionavimo subtilybės. Prieiga per internetą: < http://verslas.banga.lt/lt/patark.full/433d115a08b26.2?vbanga2=f3256d32d0cf6358dc8535cddecbb74f [žiūrėta 2011 – 03 – 10].

  1. Reklamos sąvoka. Prieiga per internetą: < http://lt.wikipedia.org/wiki/Reklama>[žiūrėta 2011 – 03 – 10],
  2. Informacija apie APB “Apranga grupė“. Prieiga per internetą: < http://www.apranga.lt/investuotojams/index.php/puslapio_struktura/apie_mus/13> [žiūrėta 2011 – 03 – 10].
  3. Inditex. Prieiga per internetą: < http://www.inditex.com/en [žiūrėta 2011 – 03 – 10].
  4. Statistikos departamento duomenys, 2010. Prieiga per internetą <http://www.statgov.lt>[žiūrėta 2011 – 03 – 10].
  5. Lietuvos Ekonomikos Plėtros Agentūros duomenys, 2010. Prieiga per internetą <http://www.lepa.lt.>[žiūrėta 2011 – 03 – 10].
  6. Internetinis bendrovės puslapis. Prieiga per internetą: www.apranga.lt>[žiūrėta 2011 – 03 – 10].
  7. NVPB APB “Apranga” 2010 metų sausio – lapkričio mėnesio apyvarta. Prieiga per Internetą: www.finasta.lt [žiūrėta 2011 – 03 – 10].
  8. RTNS – Gallup agentura. 2010. Prieiga per Internetą: http://www.tns.lt/lt/verslo-sektoriai-greito-vartojimo-prekes-vartotoju-tyrimu-sektorius>[žiūrėta 2011 – 03 – 10].
  9. Poškutė A. Lietuvoje prekės ženklo vertė nutylima. 2008. Prieiga per Internetą: http://www.balsas.lt/naujiena/187943/lietuvoje-prekes-zenklo-verte-nutylima>[žiūrėta 2011 – 03 – 10].

Reziumė

Autorius
rasa13
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Ekonomika
Kaina
€11.40
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Lie 10, 2023
Publikuotas
2015 m.
Apimtis
51 psl.

Susiję darbai

Lietuvos užsienio prekybos balansas

Ekonomika Referatas 2010 m. rockdyja
Prekyba- bendrąja prasme, savanoriški prekių ir/ar paslaugų mainai tarp kelių ar daugiau objektų (prekybininkų), tai pati seniausia ir svarbiausia ekonominių santykių tarp valstybių...

Lietuvos prekybos balansas 2007-2011 metais

Ekonomika Referatas sejkutea
Norėdami nagrinėti Lietuvos prekybos balansą, visų pirma turėtume trumpai išsiaiškinti kas tai yra prekyba ir prekybos balansas. Pati prekyba, anot lietuviškos laisvosios enciklopedijos,...