Komunikacija: išorinė ir vidinė
Ištrauka
Žmonės kiekvieną dieną susiduria su komunikacija. Jie bendrauja tarpusavyje, dalinasi patirtimi, išgyvenimais, mintimis bei problemomis. Efektyvi ir nuoširdi komunikacija gali lemti tikslingą užduočių įgyvendinimą. Taip pat tai padeda realizuoti naujas idėjas, kurios skatina veiklą bei tolimesnį vystimąsi ir sėkmę.
Šiais laikais organizacinė komunikacija tampa vis labiau aktualesnė, kadangi plečiasi bei intensyvėja socialiniai ryšiai, o taip pat nuolat gausėja informacijos kiekis. Dažnai nutinka taip, kad komunikacijos stygius net gi tampa konfliktų ar problemų atsiradimo priežastimi. Šiai problemai išvengti yra efektyvus bei tikslingas vidinės ir išorinės komunikacijos modelis, kuris gali padėti išspresti iškilusias problemas.
Projekto tikslas: išnagrinėti vidinę ir išorinę komunikacijas.
Problema: Kas yra vidinė ir išorinė komunikacija.
Uždaviniai:
- Pateikti pagrindines komunikacijos sąvokas.
- Pristatyti komunikacijos proceso modelį.
- Pristatyti komunikacijos rūšis.
- Parašyti išvadas.
Turinys
- TURINYS
- ĮVADAS3
- 1. Komunikacijos samprata4
- 1.1 Komunikacijos sąvokos4
- 1.2 Komunikacijos procesas5
- 1.3 Komunikacijos rūšys6
- 2. Vidinė komunikacija8
- 3. Išorinė komunikacija9
- Apklausa: „Komunikacija: vidinė ir išorinė“11
- IŠVADOS17
- APKLAUSOS IŠVADOS17
- LITERATŪRA19
Reziumė
- Autorius
- rozinerozine
- Tipas
- Kursinis darbas
- Dalykas
- Komunikacija
- Kaina
- €7.32
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Bir 9, 2020
- Publikuotas
- 2018 m.
- Apimtis
- 18 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų