Gabių vaikų problemos šiuolaikinėje mokykloje
Ištrauka
Kursiniame darbe labai svarbu atskleisti, ar vidurinės mokyklos pradinių klasių pedagogams rūpi bendrojoje edukacinėje veikloje atsižvelgti į unikalius kiekvieno pradinių klasių moksleivio poreikius. Darbo objektas: esamos situacijos analizė, galimos gabių pradinių klasių problemos šiuolaikinėje mokykloje ir specialaus ugdymo modelio sukūrimas konkrečioje bendrojo lavinimo mokykloje remiantis sociologine apklausa (tyrimu). Darbo tikslas: ištirti gabių pradinių klasių mokinių (1 – 4 klasių) problemas šiuolaikinėje mokykloje remiantis teorine ir praktine medziaga. Remiantis sociologiniu tyrimu anketomis “Gabių pradinių klasių mokinių (1 – 4 klasių) problemos tyrimas šiuolaikinėse mokyklose”. Vilniaus miesto ir rajono mokyklų pradinių klasių pedagogų anoniminė anketinė apklausa. Uždaviniai: išskirti vyraujančias gabumų sampratas ir apibrėžti naujosios gabumų paradigmos konstruotą bei gabumų identifikavimo būdus ir su jais susijusias problemas; įvertinti atskirą gabių pradinių klasių mokinių ugdymo problemas ir pasiūlyti sprendimo būdus instituciniame lygmenyje modelį ar bent jau tokio ugdymo programą remiantis sociologine apklausa (anketa), tad galime daryti išvadas ir pasiūlyti, kad gabūs pradinių klasių mokiniai giliau domėtųsi įvairiomis sritimis ir taip išspręstume jų problemas. Darbo rezultatai: Norint sukurti atskirą gabių pradinių klasių mokinių problemos sprendimo ugdymo instituciniame lygmenyje modelį ar bent jau tokio ugdymo programą, būtina kūrybiškai išnaudoti esamas individualaus ir diferencijuoto darbo su gabiais pradinių klasių mokiniais galimybes.
Turinys
- ĮVADAS4
- TEORINĖ KURSINIO DARBO DALIS
- 1. GABIŲ VAIKŲ IDENTIFIKAVIMO IR UGDYMO PROBLEMOS ŠIUOLAIKINĖJE LIETUVOS MOKYKLOJE6
- 1.1 Vaikų gabumų koncepcijos samprata6
- 1.2 Vaikų gabumų identifikavimo būdai9
- 1.3 Gabių pradinių klasių mokinių ugdymo problemos ir taikomi sprendimo būdai mokyklose11
- PRAKTINĖ KURSINIO DARBO DALIS
- 2. GABIŲ PRADINIŲ KLASIŲ MOKINIŲ UGDYMO PROBLEMŲ TYRIMO METODAI MOKYKLOSE14
- 2.1 Tyrimo metodika15
- 2.2 Tyrimo imtis16
- 2.3 Duomenų rinkimas17
- 2.4 Duomenų analizė17
- 3. GABIŲ PRADINIŲ KLASIŲ MOKINIŲ PROBLEMOS TYRIMAS ŠIUOLAIKINĖSE MOKYKLOSE PAIMANT PAVYZDŽIU VILNIAUS MIESTO VIDURINES MOKYKLAS18
- 3.1 Tyrimo rezultatų aptarimas18
- 3.2 Pasiūlymai spręsti gabių pradinių klasių mokinių ugdymo problemas vidurinėse mokyklose25
- IŠVADOS27
- LITERATŪRA IR ŠALTINIAI29
- PRIEDAI31
Reziumė
- Autorius
- rasa13
- Tipas
- Kursinis darbas
- Dalykas
- Pedagogika
- Kaina
- €9.24
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Rgp 30, 2016
- Publikuotas
- 2010 m.
- Apimtis
- 35 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų