Gabių vaikų problemos šiuolaikinėje mokykloje

35 psl. / 8900 žod.

Ištrauka

Kursiniame darbe labai svarbu atskleisti, ar vidurinės mokyklos pradinių klasių pedagogams rūpi bendrojoje edukacinėje veikloje atsižvelgti į unikalius kiekvieno pradinių klasių moksleivio poreikius. Darbo objektas: esamos situacijos analizė, galimos gabių pradinių klasių problemos šiuolaikinėje mokykloje ir specialaus ugdymo modelio sukūrimas konkrečioje bendrojo lavinimo mokykloje remiantis sociologine apklausa (tyrimu). Darbo tikslas: ištirti gabių pradinių klasių mokinių (1 – 4 klasių) problemas šiuolaikinėje mokykloje remiantis teorine ir praktine medziaga. Remiantis sociologiniu tyrimu anketomis “Gabių pradinių klasių mokinių (1 – 4 klasių) problemos tyrimas šiuolaikinėse mokyklose”. Vilniaus miesto ir rajono mokyklų pradinių klasių pedagogų anoniminė anketinė apklausa. Uždaviniai: išskirti vyraujančias gabumų sampratas ir apibrėžti naujosios gabumų paradigmos konstruotą bei gabumų identifikavimo būdus ir su jais susijusias problemas; įvertinti atskirą gabių pradinių klasių mokinių ugdymo problemas ir pasiūlyti sprendimo būdus instituciniame lygmenyje modelį ar bent jau tokio ugdymo programą remiantis sociologine apklausa (anketa), tad galime daryti išvadas ir pasiūlyti, kad gabūs pradinių klasių mokiniai giliau domėtųsi įvairiomis sritimis ir taip išspręstume jų problemas. Darbo rezultatai: Norint sukurti atskirą gabių pradinių klasių mokinių problemos sprendimo ugdymo instituciniame lygmenyje modelį ar bent jau tokio ugdymo programą, būtina kūrybiškai išnaudoti esamas individualaus ir diferencijuoto darbo su gabiais pradinių klasių mokiniais galimybes.


Turinys

  • ĮVADAS4
  • TEORINĖ KURSINIO DARBO DALIS
  • 1. GABIŲ VAIKŲ IDENTIFIKAVIMO IR UGDYMO PROBLEMOS ŠIUOLAIKINĖJE LIETUVOS MOKYKLOJE6
  • 1.1 Vaikų gabumų koncepcijos samprata6
  • 1.2 Vaikų gabumų identifikavimo būdai9
  • 1.3 Gabių pradinių klasių mokinių ugdymo problemos ir taikomi sprendimo būdai mokyklose11
  • PRAKTINĖ KURSINIO DARBO DALIS
  • 2. GABIŲ PRADINIŲ KLASIŲ MOKINIŲ UGDYMO PROBLEMŲ TYRIMO METODAI MOKYKLOSE14
  • 2.1 Tyrimo metodika15
  • 2.2 Tyrimo imtis16
  • 2.3 Duomenų rinkimas17
  • 2.4 Duomenų analizė17
  • 3. GABIŲ PRADINIŲ KLASIŲ MOKINIŲ PROBLEMOS TYRIMAS ŠIUOLAIKINĖSE MOKYKLOSE PAIMANT PAVYZDŽIU VILNIAUS MIESTO VIDURINES MOKYKLAS18
  • 3.1 Tyrimo rezultatų aptarimas18
  • 3.2 Pasiūlymai spręsti gabių pradinių klasių mokinių ugdymo problemas vidurinėse mokyklose25
  • IŠVADOS27
  • LITERATŪRA IR ŠALTINIAI29
  • PRIEDAI31

Reziumė

Autorius
rasa13
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Pedagogika
Kaina
€9.24
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Rgp 30, 2016
Publikuotas
2010 m.
Apimtis
35 psl.

Susiję darbai

Vaiko mokyklinio brandumo tyrimas

Pedagogika Tyrimas 2013 m. argentum
Priešmokyklinio amžiaus vaikas išgyvena gana sudėtingą raidos laikotarpį, kurį lemia tolesnio ugdymosi mokykloje sėkmę. Pirmųjų mokslo metų pradžia neretam pirmokui – sunkių išbandymų,...

Gabių vaikų ugdymas: problemos ir metodai

Pedagogika Referatas 2013 m. saule3
,,Dabartinė žmonija išgyvena didžiulį virsmą - vaikų auklėjimą ir švietimą grindžiančių pažiūrų esminį pasikeitimą. Galima drąsiai teigti, jog vien sudėtingiausių šiandienos užduočių -...