Tarptautinės rinkos įvertinimas ir analizė

27 psl. / 6833 žod.

Ištrauka

Tarptautinė prekyba vyksta maždaug pagal standartinį scenarijų: norint įsitvirtinti užsienio rinkoje, būtina susipažinti su pagrindinėmis tarptautinės prekybos taisyklėmis ir normomis bei numatyti pelningą rinką. Neįmanoma pasiekti laimėjimų tarptautinėje komercijoje be nuolatinio ir kruopštaus rinkos tyrimo.

Remiantis tikslia ir naujausia informacija kompanijos vadovas turi numatyti, kur, kada ir kaip bus realizuojama produkcija užsienyje. Būtina surasti palankiausią savo veiklai rinką, maksimaliai išnaudoti savo konkurencines galimybes bei potencialą, operatyviai reaguoti į besikeičiančias prekybos sąlygas.

Temos aktualumas: Kadangi šiais laikais dauguma šalių, jų tarpe ir Lietuva, orientuojasi į tarptautinę rinką, šalių vadybininkai privalo dar kartą įvertinti visus rodiklius, turinčius įtakos užsienio rinkos pasirinkimui – t.y. įvertinti ir surasti savo vietą tarptautinėse rinkose.

Mūsų darbo tikslas: išanalizuoti ir įvertinti tarptautinę rinką.

Darbo uždaviniai:

  • Išanalizuoti tarptautinės rinkos aplinką
  • Susipažinti su kriterijais, kuriais remiantis pasirenkamos užsienio rinkos
  • Išanalizuoti formas, kurias naudoja įmonės, norinčios įsiskverbti į tarptautinę rinką
  • Suprasti, kas tai yra užsienio rinkos segmentavimas
  • Suprasti, kokiu tikslu atliekama tarptautinės rinkos analizė ir įvertinimas

Darbo objektas – tarptautinė rinka.

Darbo metodai: analizės ir sintezės


Turinys

  • Įvadas1
  • 1. Tarptautinė rinka ir rinkodara2
  • 2. Tarptautinės rinkos įvertinimas4
  • 2.1. Tarptautinės rinkos aplinkos stebėjimas4
  • 2.2. Apsisprendimas verstis tarptautine veikla ar ne14
  • 2.3. Rinkų pasirinkimas15
  • 2.4. Skverbimosi į tarptautinę rinką būdo pasirinkimas16
  • 2.5. Įmonės veiklos išplėtimo strategijos20
  • 3. Eksporto rinkos tyrimo ypatumai21
  • 3.1. Eksporto rinkos tyrimo būtinumas21
  • 3.2. Eksporto paklausos tyrimai22
  • 4. Užsienio rinkos segmentavimas23
  • Išvados26
  • Literatūros sąrašas27

Reziumė

Autorius
diabani
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€8.28
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Lie 30, 2016
Publikuotas
2008 m.
Apimtis
27 psl.

Susiję darbai

Mediashop rinkodaros komplekso analizė

Rinkodara Referatas 2015 m. zymantez
Kiekviena įmonė siekia sėkmingai vykdyti savo veiklą, todėl privalo stebėti nuolat ją supančią ir besikeičiantį aplinką, joje vykstančius pokyčius, juos reguliu

„EOLA“ rinkodaros komplekso analizė

Rinkodara Referatas 2015 m. zymantez
Temos aktualumas. Kiekviena įmonė siekia sėkmingai vykdyti savo veiklą, todėl privalo stebėti nuolat ją supančią ir besikeičiantį aplinką, joje vykstančius pokyčius, juos reguliuoti...

UAB „Topo centras“ rinkodaros komplekso analizė

Rinkodara Referatas 2015 m. zymantez
Temos aktualumas. Rinkodara yra svarbi organizacijos valdymo funkcinė sritis, kurioje būtina stebėti įmonę supančią ir besikeičiančią aplinką, joje vykstančius pokyčius, juos reguliuoti arba...

UAB "X" rinkodaros analizė

Rinkodara Referatas julicka
Rinkodara – tai vienas iš pagrindų, ant kurio laikosi prekybinės įmonės sėkmė. Tinkamai neįvertinus konkrečios situacijos rinkoje, išvis net nepatartina pradėti prekybos verslo....

Tarptautinės rinkodaros ypatumai

Rinkodara Referatas 2016 m. miskas
Rinkodaros žinių ir patirties šiandien reikia įvairiuose verslo įmonės valdymo lygiuose dirbantiems vadovams, nepriklausomai nuo to, ar tai prekes gaminanti ir parduodanti ar...