Turizmo paslaugų pasiūlos analizė
Ištrauka
Pastaraisiais metais labai didelę reikšmę žmonių gyvenime yra įgijęs turizmo verslas. Daugeliui pasaulio žmonių turizmo sąvoka asocijuojasi su laisvalaikiu, poilsiu bei rekreacija. Tačiau kiekvienam žmogui poilsis bei laisvalaikis turi skirtingą reikšmę ir kiekvienas žmogus savo laiką praleidžia taip, kaip mano yra teisinga, todėl tai ir pastūmėja turizmo verslo darbuotojus ieškoti naujų būdų kaip įtikti atskiras žmonių grupes ir parduoti savo prekes, taip pasidarant pelną sau.
Labai sudėtinga pateikti laisvalaikio turizmo apibrėžimą dėl didelės keliautojų motyvų įvairovės, kuri pasireiškia laisvalaikio kelionių metu, tai: noras pailsėti gamtoje, noras būti sveikiems, noras praleisti laiką su šeima ar draugais, užsiimti hobi, noras aktyviai praleisti laiką, noras tobulėti bei atrasti nepažintus kraštus bei visi kiti motyvai skatinantys žmones keliauti po savo šalį bei užsienio šalis.
Šio darbo tikslas buvo išanalizuoti aktyvaus ir pasyvaus poilsio, laisvalaikio turizmo paslaugų pasiūlą vystant atvykstamąjį ir vietinį turizmą.
Pagrindiniai uždaviniai, kuriuos išsikėliau rašydama šį darbą yra : išanalizuoti turizmo laisvalaikio ir rekreacijos prigimtį bei sampratas; išnagrinėti aktyvaus bei pasyvaus turizmo paslaugų pasiūlą bei galimybes; pateikti konkrečius statistinius duomenis atvykstamojo ir vietinio turizmo srityse; įvertinti turizmo įmonių veiklą Lietuvoje bei užsienyje, bei sukurti turizmo paslaugų paketus aktyviam ir pasyviam turizmui savo kuriamoje įmonėje.
Šią temą nagrinėjant būtina pabrėžti šias problemas kurios prastina situacija atvykstamojo turizmo srityje: nėra Lietuvos įvaizdžio išskirtinumo lyginant su kitomis šalimis, prastai išvystyta geležinkelių infrastruktūra, daugelis kultūrinio paveldo objektų nėra tinkamai pritaikyti turistų lankymui, nėra pilnai išvystytas pramogų verslas, nėra pritaikytų vietų rengti tarptautines sporto šventes, olimpiadas ar turnyrus.
Ši tema, manau, aktuali turistams, nes čia gali atrasti naujų idėjų kaip praleisti savo laisvalaikį, bei turizmo įmonėms, kurios ieško naujų variantų kaip sukurti turizmo paketus bei pritraukti kuo daugiau klientų. Taip pat, žmonėms kurie nagrinėja turizmo raidą bei tendencijas.
Šiai tematikai literatūros yra labai daug, tačiau svarbiausia atsirinkti tinkamą, bei apibendrinti kai kuriuos dalykus, kurie visur yra daugiau mažiau panašus. Daugiausia literatūros yra turizmui skirtose knygose, vadovėliuose, taip pat Turizmo įstatyme bei Nacionalinėje Turizmo plėtros programoje, taip pat internetiniuose puslapiuose.
Turinys
- ĮVADAS2
- 1. TURIZMO, KAIP PASLAUGŲ VERSLO PRIGIMTIS IR SAMPRATA3
- 1.1. Laisvalaikio prigimtis ir samprata5
- 1.2. Rekreacijos prigimtis ir samprata6
- 2. TURIZMO PASLAUGŲ PASIŪLA IR GALIMYBĖS ATVYKSTAMOJO IR VIETINIO TURIZMO SRITYJE7
- 2.1. Aktyvus turizmas9
- 2.1.1. Aktyvaus turizmo pasiūla ir galimybės vystant atvykstamąjį turizmą10
- 2.2. Pasyvus turizmas12
- 2.2.1. Rekreacija12
- 2.2.2. Pasyvaus turizmo pasiūla ir galimybės vystant vietinį turizmą13
- 3. TURIZMO ĮMONIŲ VEIKLA IR REZULTATAI15
- 3.1. Turizmo įmonių veikla Lietuvoje16
- 3.2. Turizmo įmonių veikla užsienyje18
- 4. PRAKTINĖ UŽDUOTIS: TURIZMO PASLAUGŲ PAKETAI20
- 4.1. Aktyvaus turizmo paslaugų paketas20
- 4.2. Pasyvaus turizmo paslaugų paketas22
- IŠVADOS IR PASIŪLYMAI24
- NAUDOTA LITERATŪRA25
- 1 PRIEDAS26
- 2 PRIEDAS27
- 3 PRIEDAS28
- 4 PRIEDAS29
Reziumė
- Autorius
- rasa13
- Tipas
- Kursinis darbas
- Dalykas
- Turizmas
- Kaina
- €8.28
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Bir 20, 2016
- Publikuotas
- 2010 m.
- Apimtis
- 29 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų