Turizmo įmonių personalo analizė
Ištrauka
Darbo problema:
Viena labiausiai išplėtotų ir sparčiausiai augančių ūkio šakų pasaulyje yra turizmas, kuris tapo neatsiejama modernaus gyvenimo dalimi. Augant turistinių paslaugų pasiūlai, vartotojų reikalavimai kokybei tampa vis aukštesni. Todėl išlikti konkurencingoje aplinkoje turizmo paslaugas teikiančioms įmonėms tampa gana sudėtinga. Siekdamos tapti patrauklias paslaugas teikiančiomis įmonėmis, turizmo verslo atstovai turi stengtis skirti išskirtini dėmėsį personalui, personalas turi būti operatyvus ir lankstus, bet įmonių vadovai dažniausiai neskiria šiai problemai reikalingo dėmesio. Su tokia situacija susidūrė ir daugybė turizmo įmonių, todėl per paskutinius trejus metus, stengiasi analizuoti turizmo įmonių personalą ir jį tobulinti, bei skyria laiko, bei lėšų personalo problemoms išsiaiškinti.. Todėl turizmo įmonės Lietuvoje susidūrė su problema, nes formuoja vis naują personalą, o nežino kaip jau esamas personalas yra pasiskirstęs ir kokiai priklauso organizacinei valdymo struktūrai.
Darbo objektas: turizmo įmonių personalo analizė Lietuvoje.
Darbo tikslas: ištirti turizmo įmonių personalą Lietuvoje.
Norint pasiekti išsikeltą tikslą bus sprendžiami šie darbo uždaviniai:
- Išanalizuoti turizmo įmonių personalą ir personalo valdymą teoriniu aspektu;
- Aptarti tyrimo metodus ir priemones
- Išsiaiškinti turizmo įmonių darbuotojų nuomonę apie turizmo įmonių personalą Lietuvoje;
- Pateikti išvadas ir pasiūlymus.
Darbo tyrimo metodika:
- Literatūros analizė ir sisteminimas;
- Kiekybinis tyrimas: anketinė apklausa;
Darbo praktinė reikšmė:
Darbas gali būti naudingas vadovams, kurie siekia pagerinti savo įmonės turizmo personalą ir jo darbo kokybę, bei norintiems užtikrinti šiuo metu įmonėje naudojamų personalo darbo kokybės standartų patvarumą, ilgalaikiškumą ir tęstinumą.
Darbo struktūra:
Kursinis darbas yra sudarytas iš trijų dalių. Pirmoje dalyje nagrinėjami teoriniai procesai, antroje – pristatoma tyrimo metodologija, trečioje – atliekama turizmo įmonių personalo tyrimo analizė Lietuvoje. Darbą sudaro 43 psl., 22 paveikslai, 3 lentelės, 1 priedai. Darbe naudota 20 literatūros šaltinių. Darbo pabaigoje pateikiamos išvados bei pasiūlymai.
Turinys
- ĮVADAS
- 1. TEORINĖ APŽVALGA
- 1.2.1. Turizmo samprata ir jo aspektai
- 1.3.2. Darbuotojų svarba gerinant paslaugų kokybę
- 1.4. Vartotojo pasitenkinimo samprata
- 1.4.1. Vartotojų pasitenkinimas ir jo reikšmė
- 1.4.2. Vartotojų pasitenkinimo efektyvumą įtakojantys veiksniai
- 1.5. Turizmo įmonė „X“
- 1.5.1. UAB “x” istorijos ir veiklos aprašymas
- 1.5.2 Organizacinė valdymo struktūra ir pareigybės UAB „X“
- 2. TYRIMO METODIKA IR PRIEMONĖS
- 2.1. UAB “X” paslaugų kokybės tyrimo metodika ir eiga
- 3. TYRIMO REZULTATAI IR JŲ APTARIMAS
- 3.1. Duomenų analizė ir interpretavimas
- 3.2. Tyrimo rezultatų apibendrinimas
- IŠVADOS IR REKOMENDACIJOS
- LITERATŪROS SĄRAŠAS
- PRIEDAI
Reziumė
- Autorius
- rasa13
- Tipas
- Kursinis darbas
- Dalykas
- Turizmas
- Kaina
- €8.28
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Bir 20, 2016
- Publikuotas
- 2011 m.
- Apimtis
- 37 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų